Η όλη κατάσταση τελικά δεν δείχνει ότι δεν έχουν
αλλάξει και πολλά πράγματα από την εποχή
που έγινε το τρομερό δυστύχημα
(μάλλον έγκλημα θα το έλεγα) στα Τέμπη.
Αυτά τα λέω διότι πρόσφατα
από τύχη δεν είχαμε επανάληψη.
Η λέξη ανόητοι, υπάρχει
μέσα στην λέξη αμετανόητοι.
Υ.Γ: Αλήθεια κι επειδή πάντοτε είχα αυτήν την απορία,
ας μου εξηγήσει κάποιος για ποιον λόγο
δεν υπάρχουν στις θέσεις ζώνες ασφαλείας,
όπως υπάρχουν στα αυτοκίνητά μας;
Ας θυμηθούμε όμως τι έγραφαν με αφορμή
την επανεκκίνηση των δρομολογίων μετά.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΕΡΤ, αρκετοί επιβάτες
επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν ξανά τον προαστιακό
για κοντινές και μακρινές μετακινήσεις,
22 ημέρες μετά το πολύνεκρο σιδηροδρομικό
δυστύχημα στα Τέμπη, που είχε ως αποτέλεσμα
να μείνουν ακινητοποιημένα τα τρένα.
«Όπως βλέπετε υπάρχει αρκετός κόσμος»,
ανέφερε ο δημοσιογράφος, που βρέθηκε
στον συρμό του προαστιακού, ο οποίος εκτελούσε
νωρίς το πρωί της Τετάρτης
το δρομολόγιο Πειραιάς – Αεροδρόμιο.
«Είναι κακό στη χώρα μας που πρέπει
να φτιάχνονται τα πράγματα όταν γίνονται τραγωδίες»,
σχολίασε νεαρή κοπέλα, η οποία δήλωσε πως νιώθει
ανασφάλεια σε σχέση με το παρελθόν,
ενώ μιλώντας για την σιδηροδρομική τραγωδία
στα Τέμπη, λέει πως επηρέασε
τον κόσμο, που είναι «μουδιασμένος».
«Εάν παρατηρήσετε κανείς δεν είναι στα πρώτα
βαγόνια γιατί φοβούνται.
Ήταν τραγικό και δεν θα ξεχαστεί», ανέφερε
μεταφέροντας το κλίμα μεταξύ των επιβατών
του Προαστιακού.
Οι πρώτοι συρμοί μπήκαν σήμερα τα ξημερώματα
στις ράγες, με τους επιβάτες να ανεβαίνουν
με επιφύλαξη στα βαγόνια.
Όπως δήλωσαν στις κάμερες των τηλεοπτικών
συνεργείων που ήταν εκεί «φοβόμαστε,
αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς, θα ανέβουμε»,
ενώ αρκετοί ήταν αυτοί που ήθελαν τα τρένα
να κινούνται με μειωμένη ταχύτητα.
Υπενθυμίζεται πως η επανεκκίνηση
των δρομολογίων έγινε με μειωμένα δρομολόγια
και χαμηλότερες ταχύτητες, με μέγιστο όριο
ταχύτητας να είναι τα 80 χλμ.
Και στον Προαστιακό ισχύουν αυστηρά
οι προϋποθέσεις ισχύουν και για τα υπόλοιπα τρένα,
δηλαδή δύο μηχανοδηγοί μέσα στην αμαξοστοιχία
και φυσικά ένας συνοδός και παράλληλα
δύο σταθμάρχες σε κάθε σταθμό.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου