Δικό μας σχόλιο:
Χρόνια τώρα το λέμε κάποιοι.
Ο κάθε αποψάκιας κάνει τέχνη
με τα λεφτά όμως των φορολογουμένων.
Μπορεί να το κάνει με χορηγούς και όχι σε αυτόν τον ιερό χώρο
(υπάρχουν τόσες πειραματικές σκηνές)
και φυσικά να το διευκρινίζει με μεγάλα ΠΑΡΑΚΑΛΩ γράμματα
ότι οι ΣΦΗΚΕΣ, για παράδειγμα, του Αριστοφάνη,
είναι από την δική του οπτική ματιά.
Φυσικά, αυτό αν επιμένουν να την χρηματοδοτούν
για να ανεβάζει παραστάσεις σε τέτοιους χώρους
(και τα δύο είναι λάθος κατά την γνώμη μου)
με τα λεφτά των φορολογουμένων. Έλεος πια.
Υ.Γ: Να ξεκαθαρίσω ότι δεν θα κρίνω επ ουδενί
την όποια παράσταση και άποψη αλλά την πηγή χρηματοδότησης
και τον χώρο (ιερός κατά την γνώμη μου) που προσφέρεται.
Σαν να βουτήξαμε στη λίμνη της λήθης και να βγήκαμε από εκεί
στεγνοί από πληροφορίες, εμπειρίες και ένστικτο.
Σαν να μην είχαμε ξανακούσει το όνομα «Λένα Κιτσοπούλου».
Σαν να μην ξέρουμε οι θεατρόφιλοι το ύφος της, την προκλητικότητα,
τον τρόπο με τον οποίο ξεφλουδίζει την κανονικότητά μας
και μας φτύνει την φλούδα στα μούτρα.
Από το βράδυ της Παρασκευής, ήδη, η οργή και η χλεύη ξεχείλισαν
στα κοινωνικά μέσα, σε βαθμό που ξεπέρασαν τους αναστεναγμούς
και τα ξεκαρδιστικά memes για τον καύσωνα.
Eφτασε να είναι τρίτο trend στο twitter.
Το Εθνικό Θέατρο παρουσίασε στο αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου
τoυς «Σφήκες» του Αριστοφάνη, σε διασκευή και σκηνοθεσία
της Λένας Κιτσοπούλου.
Αποτέλεσμα: πολλοί από το κοινό έφυγαν στη μέση της παράστασης,
μετά το τέλος αρκετοί δεν χειροκροτούσαν και εκατοντάδες
εξέφρασαν ως και την αηδία και την αγανάκτησή τους
στα social media για αυτό που είδαν.
Η Κιτσοπούλου στην Επίδαυρο:
Τρίζουν τα κόκαλα του Κουν,
χαμός στα social και νεύρα, πολλά νεύρα.
2 σχόλια :
Τα ίδια χάλια με τον Ιππόλυτο
Δεν θα πω ότι έχεις άδικο, φίλε Παν! Θα συμφωνήσω μαζί σου.
Δημοσίευση σχολίου