Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2020

Μ.Σάκκαρη Για Τους Έλληνες Οπαδούς Στην Μελβούρνη: «Δεν Είναι Κάτι Παράνομο Να Φωνάζουν Κατά Των Σκοπίων»

Η Μαρία Σάκκαρη αποθέωσε τους Ελληνες οπαδούς που έστησαν… 
πάρτι στις κερκίδες κατά τη διάρκεια του αγώνα της στο Australian Open.

«Ήταν εξαιρετικοί. Σέβονταν τον αντίπαλο. 
Σταματούσαν όταν έπρεπε, με υποστήριζαν με πολύ ωραίο τρόπο. 
Είναι η αγαπημένη μου ατμόσφαιρα, είμαι πολύ χαρούμενη
 που τους είχα στο πλευρό μου. Σεβάστηκαν τον αντίπαλο στο μέγιστο. 
Σταματούσαν όταν έπρεπε, δεν φώναζαν για παράδειγμα στα double faults ή στα λάθη.
 Το μόνο που φώναζαν ήταν break, break, break, αλλά αυτό το κάνουν όλοι. 
Εγώ είμαι εντάξει, είναι πολύ καλοί».

Για τα συνθήματα κατά των Σκοπίων: «Έχουν μεγάλο πατριωτισμό, οπότε δίνουν 
μεγαλύτερο βάρος σε ό,τι συμβαίνει στην Ελλάδα. Το καταλαβαίνω, διότι 
νιώθουν πιο Έλληνες από εμάς, το οποίο είναι ωραίο. Δεν είναι κάτι παράνομο».

Για το ενδεχόμενο να αποκλειστούν: 
«Θα ήταν πολύ διαφορετικό αν έπαιζα εδώ χωρίς αυτούς. 
Μου αρέσει πολύ, με κάνει να παίζω ακόμα καλύτερα, πωρώνομαι περισσότερο 
και γι’ αυτό είναι από τα αγαπημένα μου τουρνουά. 
Ελπίζω να μη συμβεί, να συνεχίσουν να έρχονται στα ματς μας και να μας ενισχύουν»

Δεν υπάρχουν σχόλια :