Τετάρτη, 5 Ιουνίου 2019

Η αβάσταχτη ελαφρότητα της διαδικτυακής προπαγάνδας.



Διάγραμμα 1: Τα στοιχεία της δεύτερης διαφήμισης
 όπως αυτά έχουν ληφθεί από το Facebook.

Η δεύτερη διαφήμιση με τίτλο «ΕΣΥ αποφασίζεις» είναι πιο στοχευμένη 
και άρχισε να προβάλλεται στις 31 Μαΐου 2019 ενόψει της δεύτερης εβδομάδας 
των αυτοδιοικητικών εκλογών. 
Αυτή τη φορά το ποσό που δαπανήθηκε ήταν μεγαλύτερο, κάτι λιγότερο
 από 1000€, γεγονός που του εξασφάλισε περίπου 1.000.000 εμφανίσεις 
και είχε στόχευση αποκλειστικά την περιφέρεια Αττικής, προφανώς 
για να ενισχύσει την υποψηφιότητα της Ρένας Δούρου
 και του Νάσου Ηλιόπουλου για τη δεύτερη Κυριακή. 

Από ό,τι φαίνεται λοιπόν η μόνη βαριά βιομηχανία που δημιούργησε 
αυτή η κυβέρνηση είναι η βιομηχανία της προπαγάνδας, η οποία πλέον ακμάζει
 και στα υπουργικά γραφεία, με τη διαφορά όμως ότι τώρα είναι πολύ εύκολο 
να εντοπιστούν τέτοιες περιπτώσεις και να γνωστοποιηθούν στο ευρύ κοινό.

* Ο κ. Σπυρίδων Μπλάτσιος είναι 
Υποψήφιος Διδάκτωρ Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
Απαραίτητη διευκρίνηση:
Όλα τα άρθρα γνώμης δεν εκφράζουν 
απαραίτητα και την δική μας άποψη αλλά 
τα δημοσιοποιούμε για να γίνουν αφορμή
για διάλογο και μόνο.


Δεν υπάρχουν σχόλια :