Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018

Αυτό είναι το ποσό που πλήρωσε ο Γιώργος Λιάγκας μετά τη μήνυση του Σπύρου Μπιμπίλα. (BINTEO)

Την τιμητική του είχε ο Σπύρος Μπιμπίλας 
καθώς γιόρτασε τα γενέθλιά του μαζί με φίλους 
και εκλεκτούς συναδέλφους.
Ο ίδιος στο λόγο που έβγαλε, ευχαριστώντας τους καλεσμένους αποκάλυψε 
πως δεν θέλει πλέον δώρα για τον ίδιο, αλλά προτιμά όποιος θέλει να συνεισφέρει
 στο ταμείο για τους ηθοποιούς. Τότε δεν έλειψε και η ατάκα σχετικά
 με τα χρήματα που έδωσε στο συγκεκριμένο ταμείο ο Γιώργος Λιάγκας!

Ο παρουσιαστής ήταν καλεσμένος όπως έκανε γνωστό ο Σπύρος Μπιμπίλας. 
Ειπώθηκε δε πως το ποσό ήταν στα 27.000 ευρώ!

Τι ανέφερε ο ηθοποιός σχετικά με αυτό το γεγονός και το ποσό; 
«Ναι, τον κάλεσα στα γενέθλιά μου. 
Δεν νιώθω κακία για κανέναν, απλώς πιστεύω γίνονται λάθη, τα οποία διορθώνονται. 
Μου έχει στείλει μηνύματα, αλλά στο συγκεκριμένο μήνυμα δεν μου απάντησε. 
Θα ήθελα πολύ να ήταν εδώ.
 Ισχύει το ποσό που ακούστηκε. 
Εγώ δεν είμαι δικομανής, ούτε ήθελα να πληρώσει πάρα πολλά χρήματα.
 Ήθελα να πληρώσει χρήματα που να φανεί ότι με αυτόν τον τρόπο πονάς λίγο, 
άρα σκέφτεσαι μετά να μην το ξανακάνεις»,
 δήλωσε στην κάμερα του «Φτιάξε καφέ να στα πω».
Δείτε το βίντεο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :