Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2018

Κόρινθος: Ύστερα από πολύ ψάξιμο και ταλαιπωρία....


 Ύστερα από πολύ ψάξιμο και ταλαιπωρία
 με το κινητό μου..........
....και πάνω που έψαχνα για να αγοράσω νέο...........
.........θυμήθηκα την λύση για τον υπολογιστή μου 
που μου είχε δώσει ο Βασίλης Λιβάνης 
και τον Χρήστο που είναι στον ίδιο χώρο
και με είχε εξυπηρετήσει με κάποιο πρόβλημα 
που είχα με το κινητό μου..............
Έτσι σήμερα το πρωί πήγα και του είπα
 για το πρόβλημα που αντιμετώπιζα
 με το κινητό μου που κάθε λίγο και λιγάκι 
και στα καλά καθούμενα έσβηνε.
Του το έδωσα και ύστερα από 10 λεπτά 
που μίλησα λίγο με τον Βασίλη....ΈΤΟΙΜΟ!!!
μου λέει ο Χρήστος. 
Πλάκα μου κάνεις, τον ρώτησα.
Τόσο απλό;
Ναι και μου εξήγησε ποιο ήταν το πρόβλημα.
Ε, λοιπόν Χρήστο, του λέω,
δεν ξέρεις από τι μπελά με γλίτωσες.

Στην Εθνικής Ανεξαρτησίας 55, στην πόλη μας, 
είναι δυο πολύ καλοί γνώστες της νέας τεχνολογίας 
και προπαντός δεν σε εκμεταλλεύονται 
λέγοντας ψέματα για το ποια λύση χρειάζεσαι κάθε φορά.
Υ.Γ: Αυτή την δημοσιοποίηση αισθάνομαι την ανάγκη 
να την κάνω για να γλιτώσουν και άλλοι συμπολίτες μου
από ταλαιπωρία και όχι μόνο.  

Δεν υπάρχουν σχόλια :