Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017

Η τετράγωνη λογική στη χώρα μας κι ένα γράμμα ενός νέου ανθρώπου. (Φωτογραφία βίντεο)

 Αγαπημένε μου θεούλη, σώσε με.
Αποφάσισα να σου γράψω αυτό το γράμμα,
       έστω και καθυστερημένα,
    μήπως και μπορέσεις να διορθώσεις
      ένα λάθος που έχει γίνει.
  Εγώ λοιπόν πρέπει να έχω γεννηθεί  σε λάθος χώρα
  και από λάθος γονείς και αυτό γιατί
     σκέφτομαι τόσο διαφορετικά, από τους γονείς μου
   αλλά και από τους συγγενείς μου.
         Να ήταν όμως μόνο αυτό;
Έχω ήδη καταλάβει πως οι περισσότεροι
   άνθρωποι, σε αυτή τη χώρα που ζω,
       σκέφτονται με αυτόν τον τρόπο.
Πρέπει σίγουρα να έχει γίνει κάποιο λάθος.
         Έχουν μια περίεργη λογική.
   Έχουν, για παράδειγμα, την απαίτηση
να διαβάζω και να πηγαίνω φροντιστήριο
έτσι ώστε να πάρω καλούς βαθμούς
          και να μπω στο πανεπιστήμιο
 και μετά να πάρω  ένα χαρτί που το λένε πτυχίο
       και να το βάλω στον κολ@  μου,
                όπως χαρακτηριστικά  
λέει ο θείος μου ο Αλέξης που έχει πάρει
                   ένα τέτοιο χαρτί
       όπως και πολλοί άλλοι φίλοι του.
Μετά είναι και ο πατέρας μου αλλά και πολλοί
       άλλοι φίλοι του που φοροδιαφεύγουν
αλλά έχουν την απαίτηση να μην το κάνουν
                       και όλοι οι άλλοι.
Ο θείος μου ο Γιώργος αλλά και άλλοι συγγενείς
              και φίλοι ψήφιζαν για χρόνια
                   διάφορους πολιτικούς
             που τους διόρισαν σε θέσεις
   αλλά τώρα τελευταία τους κατηγορούν
              γιατί το ίδιο ακριβώς έκαναν
και σε πάρα πολλούς άλλους κι έτσι το κράτος
      δεν έχει τώρα να τους πληρώσει τα λεφτά
                       που τους έδινε πριν.
          Σε αυτή τη χώρα επιμένουν να φτιάξουν,
 την οικονομική κατάσταση, κάποιοι άνθρωποι
που δεν έχουν ιδέα από τους κανόνες της αγοράς
αλλά και στα δικά τους κόμματα, τα οικονομικά,
         είναι περισσότερο χάλια και αυτό βέβαια
                δεν μπορώ να το γνωρίζω
                αλλά το ακούω συνεχώς
  στην τηλεόραση σε κάτι εκπομπές που ακούει
        ο πατέρας μου και επιμένει να τις ακούει
          παρά το γεγονός ότι κάθε φορά βρίζει
         πως του έχουν γίνει τα νεύρα δαντέλες.
       Είναι τόσο δύσκολο για σένα θεούλη μου
      να με πάρεις πίσω και να με πας να γεννηθώ
σε κάποια άλλη χώρα που οι άνθρωποι δεν έχουν
               αυτήν την τετράγωνη λογική;
Έχω ακούσει μάλιστα πως πάρα πολλοί νέοι,
από τη χώρα που τώρα ζω, μεταναστεύουν
σε άλλες χώρες γιατί δεν βρίσκουν δουλειά
       κι έτσι αποφάσισα να σου ζητήσω
     να μην μπω κι εγώ σε αυτόν τον κόπο
    και να περιμένω για να το κάνω αυτό
               μετά από κάποια χρόνια.
Ποιος ο λόγος να τελειώσω όλο το Γυμνάσιο
         και να μάθω και μία ξένη γλώσσα
και να μην ξαναγεννηθώ σε αυτήν την χώρα
   οπότε να μην μπω καθόλου στον κόπο
              να μαθαίνω ξένες γλώσσες.
Γιατί να είμαι αναγκασμένος να ακούω
τον πατέρα μου και τους φίλους του να βρίζουν
συνέχεια και να βράζουν στο ζουμί τους
αφού όπως λένε τίποτα δεν πρόκειται
να αλλάξει και αυτή η πουτ@ν@ η χώρα
δεν πρόκειται να «ισιώσει» ποτέ της.
Γιατί να είμαι αναγκασμένος να ακούω
τόσες μ@λ@κίες από την τηλεόραση
για το πώς είναι η κατάσταση και πως θα πρέπει
να γίνουν τα πράγματα, παρουσιάζοντας
          και ατράνταχτα επιχειρήματα,
 αλλά μόλις τελειώσει ο ένας αρχίζει ο άλλος
και αντικρούει αυτόν που μόλις μίλησε
 με ατράνταχτα, όπως λέει επιχειρήματα.
          Έλεος θεούλη μου θα τρελαθώ.
Πάρε με πίσω και πήγαινέ με να γεννηθώ
                σε μία άλλη χώρα.
                              Με σεβασμό
                           Αθανάσιος Παλ.......
( κόψαμε το υπόλοιπο για ευνόητους λόγους )
Υ.Γ: Συγνώμη που το δημοσιεύω στο διαδίκτυο
 αλλά δεν είχα την διεύθυνσή σου και σκέφτηκα
                    θα το διαβάσεις κι εσύ.
 Θα μπορούσα να γράψω πολύ περισσότερα
               αλλά εσύ σαν Παντογνώστης
     τα γνωρίζεις πολύ καλύτερα από μένα.

                Αυτό το γράμμα λάβαμε,
                με ηλεκτρονικό μήνυμα,
          από φίλο μας αναγνώστη του Blog
                 και μαθητή Γυμνασίου.
            Διορθώσαμε λίγο το κείμενο,
                   κυρίως ορθογραφικά,
και το δημοσιεύουμε μαζί με αυτό το βίντεο
που θα πρέπει όλοι να δείτε για να καταλάβετε
             τι πάει να πει τετράγωνη λογική
και όχι αυτή που σας μαθαίνουν στο σχολείο.
                              Για την αντιγραφή
                            Τάκης Καρτσωνάκης
Να θυμίσουμε κι ένα βίντεο από τα παλιά:

Δεν υπάρχουν σχόλια :