Σάββατο 2 Μαΐου 2015

Εσείς πότε πιστεύετε ότι πρωτοχρησιμοποιήθηκαν ασπίδες σε μάχη;

«Δεξιά καθώς κανείς πηγαίνει από το Αργος προς την Επιδαυρία
 υπάρχει οικοδόμημα που μοιάζει πολύ με πυραμίδα και έχει απεικονισμένες 
ανάγλυφες ασπίδες του σχήματος των αργολικών ασπίδων. 
Αυτού είχε πολεμήσει ο Προίτος εναντίον του Ακρισίου για την βασιλεία, 
και λένε πως ο αγώνας έληξε ισόπαλος και γι' αυτό αργότερα συμφιλιώθηκαν, 
αφού ούτε ο ένας ούτε ο άλλος μπόρεσε να πετύχει αποφασιστική νίκη. 
Λένε πως τότε πρώτη φορά συγκρούστηκαν οπλισμένοι με ασπίδες και οι ίδιοι 
και το στράτευμά τους. Για όσους εκατέρωθεν έπεσαν, επειδή ήταν
 συμπολίτες και συγγενείς, έγινε σ' αυτό το μέρος κοινός τάφος».
 (Μετάφραση Νικολάου Παπαχατζή[3])
Όπως φαίνεται από το κείμενο, κατά την εποχή 
του Παυσανία το αναφερθέν οικοδόμημα ήταν 
διακοσμημένο με αργολικές ασπίδες και θεωρείτο
 κατά τον ίδιο τάφος (τύμβος) των πολιτών 
και συγγενών που έπεσαν σε μάχη
 πολεμώντας για την εξουσία. 
Χαρακτηριστικό της παλαιότητας της κατασκευής,
 σύμφωνα με τον Παυσανία, είναι ότι πρώτη φορά
 τότε είχαν χρησιμοποιηθεί ασπίδες σε μάχη.
Δικό μας σχόλιο:
Εσείς πότε πιστεύετε ότι πρωτοχρησιμοποιήθηκαν
 ασπίδες σε μάχη;
Στον Τρωϊκό πόλεμο, πάντως, χρησιμοποιούσαν.....
 Φωτογράφησα την πυραμίδα του Ελληνικού 
όπως είναι σήμερα γνωστή, από το ομώνυμο χωριό
 που βρίσκεται πάνω από το Κεφαλάρι του Άργους,
 πολύ πριν διαβάσω τον Παυσανία και το μόνο
 που δεν μου είχε περάσει από το μυαλό είναι ότι, 
η όλη κατασκευή, ήταν τίποτε περισσότερο 
από ένα κενοτάφιο ή έστω ένα οστεοφυλάκιο.
Αυτό το γράφω γιατί δεν είναι και λίγοι 
οι "ερευνητές" που θέλουν να πιστεύουν ότι
 τα ερείπια στο χωριό Ελληνικό, έξω από Κεφαλάρι 
του Άργους, δεν είναι από πυραμίδα 
αλλά από ένα κτίσμα που λειτουργούσε ως φρυκτωρία
 ή κάτι ανάλογο.
 Οι φρυκτωρίες ήταν ένα οπτικό σύστημα
 συνεννόησης με σήματα που μεταβιβάζονταν
 από περιοχή σε περιοχή με τη χρήση πυρσών, 
κατά τη διάρκεια της νύκτας χρησιμοποιώντας
 φυσικά κάποιον κώδικα όπως γινόταν
 και με τα σήματα δια βραχιόνων
 με τις σημαίες στο ναυτικό.

 Φρυκτός= πυρσός και ώρα = φροντίδα.
Το πιο γνωστό παράδειγμα μετάδοσης μηνύματος 
με σήματα από φρυκτωρίες είναι η είδηση
 της πτώσης της Τροίας. 
Ο Αγαμέμνων προτού ξεκινήσει για την εκστρατεία
 υπόσχεται στη γυναίκα του πως όταν 
θα κυριευόταν το Ίλιον, θα μάθαινε το νέο στο Άργος 
σε μία μέρα. Το γεγονός περιγράφει ο Αισχύλος
 στο έργο του "Αγαμέμνων". 
Επίσης στην ίδια τραγωδία, όταν έγινε
 η άλωση της Τροίας, μέσω Φρυκτωριών έφθασε 
στο Άργος το μήνυμα της Αλώσεως, και ο φύλακας
 των ανακτόρων που ήταν εντεταλμένος για τη λήψη
 του αναφώνησε: ευοδώθηκε ο Βασιλέας μου, 
αφού τρεις φορές έξι μου έφεξε ή φρυκτωρία...
 Εδώ παρατηρούμε επίσης πως το 666 δηλώνει 
επιτυχία, την νικηφόρο δηλαδή 
(στην περίπτωσή μας) την νικηφόρο επάνοδο, 
των Ελλήνων, στην εστία τους.
Προσωπικά πάντως δεν έχω καταλήξει
 στο τι ακριβώς ήταν οι πυραμίδες. 
Το πρώτο συνθετικό της λέξης είναι το Πυρ.
 Κάτι μου λέει πως ήταν κτίσμα μιας αρχέγονης 
λατρείας αλλά και με κάποιον λειτουργικό ρόλο
 στην φύλαξη των σπόρων για την επόμενη χρονιά
 από το τότε Ιερατείο.
ΠΥΡ=σπόρος σιτηρού
από τον πυρήνα προφανώς
και ΑΜΑΩ=Θερίζω
Μπορείτε να το δείτε 
και στο ετυμολογικό λεξικό
της αρχαίας Ελληνικής γλώσσας.
(Υπάρχει και στο διαδίκτυο)
 Ο έλεγχος αυτός (των σπόρων)
 είναι ευνόητο πως προσέδιδε
 τεράστια εξουσία στο Ιερατείο.
 Στη σημερινή εποχή, παρεμπιπτόντως, 
υπάρχει σταδιακή εξαφάνιση των παλιών σπόρων
 και η όλο και μεγαλύτερη εξάρτηση 
από μεταλλαγμένους και συνοδευόμενους
 με διεθνές Copyright σπόρους των πολυεθνικών.
Η κατάσταση του μνημείου το 1991
 πριν ξεκινήσει η μελέτη τους 
(του Ελληνικού και του Λιγουριού) 
φαίνεται στο απόσπασμα από το βιβλίο
 του Δρ Ι. Λυριτζή; 
Το μυστήριο των Ελληνικών Πυραμοειδών
 «...το 1991 με την επίσκεψή μας 
στις δύο πυραμίδες διαπιστώσαμε
 την εγκατάλειψή τους στην δίνη
 των παραγόντων καταστροφής: βάτα,
 αιγοπρόβατα, θάμνοι, χρησιμοποίηση μεγαλίθων
 σε κτίρια και εκκλησίες της περιοχής, 
πεσμένοι μεγάλιθοι; 
Παλαιότερα, οι δομικοί ογκόλιθοι των πυραμίδων
 χρησιμοποιούνταν σε ασβεστοκάμινα! 
Έτσι θα πρέπει να εξαφανίσθηκαν δύο άλλες
 πυραμίδες στη περιοχή του Άστρους Κυνουρίας
 και στη Σικυώνα Κορινθίας, που αναφέρονται 
από ξένους περιηγητές στις αρχές του περασμένου
 αιώνα και μία τρίτη στα Βιγλάφια της Νότιας Λακωνίας...»
Στις 9-2-1995 η Ακαδημία Αθηνών ανακοίνωσε 
τα αποτελέσματα των μετρήσεων που αφορούσαν
 την χρονολόγηση της πυραμίδας του Ελληνικού,
 βασισμένη στην μέθοδο της οπτικής θερμοφωταύγειας. 
Οι μετρήσεις πραγματοποιήθηκαν 
στο εργαστήριο Πυρηνικής χρονολόγησης 
του Πανεπιστημίου του Εδιμβούργου 
και στο Εργαστήριο Αρχαιομετρίας
 του "ΕΚΕΦΕ-Δημόκριτος". 
Η χρονολόγηση κατασκευής της πυραμίδας
 του Ελληνικού εντοπίσθηκε στο 2720 π.χ.
(δείτε όμως το βίντεο) 
Τα αποτελέσματα αυτά αποδεικνύουν ότι
 η πυραμίδα του Ελληνικού προηγείται κατά 100
 (τουλάχιστον) έτη της πρώτης Αιγυπτιακής
 πυραμίδας του Ζοζέρ (2620 π.χ.)
 και είναι κατά 170 (τουλάχιστον) έτη αρχαιότερη 
της πυραμίδας του Χέοπος (2550 π.χ.). 
Οι διαστάσεις της είναι 14,7 x 12,58 x 8,62 x 8,61 μέτρα. 
Τελικά, ότι και να είναι και για όποιο λόγο
 και να κατασκευάστηκε υπάρχει και είναι ακόμα
 εκεί και αξίζει να την επισκεφτούμε
 σαν Έλληνες, με σεβασμό. 
Ίσως ποιος ξέρει, όταν θα βρεθούμε εκεί, 
να μας δοθεί η χάρη και να ακούσουμε τις ψυχές
 των προγόνων, αν πρόκειται τελικά
 για οστεοφυλάκιο, (ή έγινε αργότερα) 
να φτερουγίζουν ολόγυρα. 
Πάν Καρτσωνάκης 
Υ.Γ: Στην προσπάθεια αυτών που προσπαθούν
να μας αποδείξουν ότι είναι οτιδήποτε άλλο
εκτός από πυραμίδα θα τους απαντούμε 
και με αυτήν την τηλεκάρτα του Ο.Τ.Ε
Τι να κάνουμε...δεν το πρόλαβαν.
Μετά προσπάθησαν να μας αποδείξουν
ότι δεν είναι τόσο αρχαία όσο έδειξαν οι μετρήσεις.
Βρέθηκαν, λέει, στο εσωτερικό της πυραμίδας
όστρακα από σπασμένα κεραμικά
του 4ου και 5ου αιώνα!
Τους απαντούμε πως αν σήμερα θάψουμε
κάποιο πλαστικό παιχνίδι μέσα στην πυραμίδα
θα πρέπει οι αρχαιολόγοι στο μέλλον
να μας πουν πως, η πυραμίδα,
 είναι κτίσμα του αιώνα μας;
Τα μνημεία, του πολιτισμού μας, 
που αργοσβήνουν!
Υ.Γ:Αφορμή για την πρόσφατη εγγραφή μου
(μετά την επίσκεψή μου την Πρώτη του Μάη) 
για το αγαπημένο μου θέμα με τις Ελληνικές πυραμίδες
 δεν είναι τόσο να αποδείξω αν είναι αρχαιότερες 
των Αιγυπτιακών.
 Αυτό λίγο με απασχολεί κι αυτό γιατί 
πέρα από το γεγονός ότι δεν έχω
 τις αντίστοιχες γνώσεις
 την Αίγυπτο δεν την ξεχώρισα ποτέ 
από τον ευρύτερο χώρο του Αιγαίου
 (ύπτια του Αγαίου)
 αλλά η επιμονή κάποιων  "ειδικών" 
 να μας πέίσουν ότι 1) δεν είναι τόσο αρχαία 
αλλά του 4ου με 5ου αιώνα αλλά και το πιο εξοργιστικό
 2) Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΥΡΑΜΙΔΑ
 αλλά είναι κάτι άλλο εκτός από πυραμίδα.
 Υποτιμούν την νοημοσύνη μας...
........ε, δεν θα το "φάμε" αμάσητο αυτό.

2 σχόλια :

Αριστόφιλος είπε...

Εύγε ! Πολύ καλό το άρθρο σου !!Μάλλον αυτές της μικρές πυραμίδες της χρησιμοποιούσαν ως αποθήκες σιτηρών ,όπως έγραψες,και πράγματι είναι παλαιότερες τον Αιγυπτιακών που έχτισαν οι Φαραώ,εκτός τον τριών μεγάλων ,που της έχτισε η (θεά) Αθηνά !! Ίσως να της χρησιμοποιούσαν,και για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας ,ειδικά στην περίπτωση τον μεγάλων πυραμίδων της Αιγύπτου ,που ο ποταμός Νείλος περνούσε δίπλα τους ,πριν από χιλιάδες χρόνια..... και που η ηλικία τους είναι περίπου του 9600 πριν του μηδέν ... σύμφωνα με αστρονομικές μετρήσεις από τον Dr τον Grahan Hancock !

Kartsonakis Pan είπε...

Αφορμή για την πρόσφατη εγγραφή μου(μετά την επίσκεψή μου την Πρώτη του Μάη) για το αγαπημένο μου θέμα με τις Ελληνικές πυραμίδες δεν είναι τόσο να αποδείξω αν είναι αρχαιότερες των Αιγυπτιακώ (αυτό λίγο με απασχολεί) κι αυτό γιατί πέρα από το γεγονός ότι δεν έχω τις αντίστοιχες γνώσεις την Αίγυπτο δεν την ξεχώρισα ποτέ από τον ευρύτερο χώρο του Αιγαίου (ύπτια του Αγαίου) αλλά η επιμονή κάποιων "ειδικών" να μας πέίσουν ότι 1) δεν είναι τόσο αρχαία αλλά του 4ου με 5ου αιώνα αλλά και το πιο εξοργιστικό 2) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΥΡΑΜΙΔΑ αλλά κάτι άλλο. Υποτιμούν την νοημοσύνη μας...ε, δεν θα το "φάμε" αμάσητο αυτό.