Τρίτη 14 Απριλίου 2015

Τι αποκαλύπτει ο υπάλληλος που “συγκρούστηκε” με την Ζωή Κωνσταντοπούλου!

Εδώ δεν είμαστε βουλκανιζατέρ, και επιπλέον 
ήμουν μόνος μου, και ούτε εργαλεία έχω.
 Αυτά της είπα, αλλά εκείνη απαιτούσε, 
σαν να είμαι υπηρέτης της, να της αλλάξω το λάστιχο. 
Επέμενα να της λέω ότι δεν μπορώ να της αλλάξω 
το λάστιχο γιατί δεν έχω εργαλεία, 
ούτε είναι αυτή η δουλειά μου.
 Τότε γυρνάει με ύφος ειρωνικό, λες και ήταν 
αστυφύλακας, και μου λέει: «δώσε μου τα στοιχεία σου». 
Της λέω «θα στα δώσω». Μου λέει «υπάλληλος είσαι;». 
«Ναι» της λέω. «Πολύ καλά» μου λέει και έφυγε.
Σήμερα το μεσημέρι ξαναήρθε.
 Είχε πάει να φτιάξει το λάστιχο
 αλλά δεν της το έφτιαξαν φαίνεται καλά.
 Μου λέει «μπορείς να το κοιτάξεις;». 
Της έβαλα αέρα, αλλά έκανε δυο βήματα 
και ξεφούσκωσε. Γυρνάει πίσω και τα βάζει μαζί μου. 
Της λέω «κορίτσι μου το λάστιχό σου έχει πρόβλημα,
 δεν το χάλασα εγώ». 
Πιάνει λοιπόν έναν κύριο που ήταν εκεί δίπλα 
και άρχισε να λέει τα χειρότερα λόγια 
για μένα μπροστά μου. 
Ότι δεν φέρνομαι καλά, ότι είμαι αγενής, ότι
 δεν είμαι εξυπηρετικός ότι κάτι τέτοια άτομα
 σαν και μένα έφεραν τον τόπο πίσω. 
Μου μίλησε πολύ άσχημα. 
Της είπα ότι δεν είναι ικανή για να με κρίνει και ότι 
δεν είμαι και ο τελευταίος παρακατιανός 
να μου μιλάει με αυτόν τον τρόπο, και ότι εμείς
 την ψηφίσαμε και την στηρίξαμε. 
Αυτά της είπα. 
Μετά ασχολήθηκε με τις δυο κοπέλες
 που ήταν εκεί και τραβούσαν βίντεο. 
Τις απείλησε να το σβήσουν.”
Δικό μας σχόλιο:
Ας κρατήσουμε όμως και μία επιφύλαξη
για το κατά πόσο έγιναν έτσι
άσχετα με το τι πιστεύει ο καθένας.
Αν όμως έγιναν έτσι.....

Δεν υπάρχουν σχόλια :