Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου 2014

Η Παραχάραξη της ζωής των αρχαίων Ελλήνων από τους χριστιανούς «Πατέρες της Εκκλησίας».

[ερωτική σκηνή από αγγείο]
 Εδώ και δύο περίπου αιώνες, η ιουδαϊκή 
και η χριστιανική προπαγάνδα  αναπαράγει 
χωρίς εμπόδια και φραγμούς τα αυθαίρετα 
στερεότυπά της για την ερωτική ζωή 
των «ειδωλολατρών» Ελλήνων και Ρωμαίων, 
τους οποίους παρουσιάζει ως χυδαίους 
ηδονοθήρες, ακόλαστους και οργιαστές, 
συνεχίζοντας με μεθόδους 
έντεχνες την δυσφημιστική εκστρατεία που πρώτοι
 είχαν αρκετά πιο πρωτόγονα και ωμά εγκαινιάσει, 
για προφανείς λόγους, οι αυτοονομαζόμενοι 
«Πατέρες της εκκλησίας» 
από τον 2ο έως τον 4ο  μ.Χ. αιώνα.   
Αυτή η προπαγάνδα με επιστημονικό τρόπο, 
ελέγχοντας και χρησιμοποιώντας τα μέσα
μαζικής ενημερώσεως μέσα από κινηματογραφικές
και τηλεοπτικές ταινίες, εκπομπές «ειδικών» 
και κείμενα μυθιστορημάτων ή στρατευμένων δοκιμίων,
βάζει μέσα στα ανυπεράσπιστα μυαλά των ανθρώπων
εικόνες που ελάχιστα έχουν να κάνουν
 με την ιστορική πραγματικότητα, 
ωστόσο είναι επαρκώς έντονες 
και πολλές, ικανές δηλαδή να «πείσουν» αισθαντικά 
τα θύματά της ότι ο Χριστιανισμός «εξημέρωσε» 
τρόπον τινά τα ήθη της ανθρωπότητος, τραβώντας την 
έξω από μια «ζωώδη» υποτιθέμενη ακολασία της.
 Όλη αυτή η ογκώδης επιχείρηση εμφυτεύσεως 
αρνητικών για την αρχαιότητα στερεοτύπων  μέσα 
στα μυαλά των ανθρώπων του χριστιανικού κόσμου 
και μη, επιχείρηση που ενισχύεται  παραδόξως 
και από την ολιγομελή βεβαίως ακριβώς αντίθετη
 πλευρά προς ισοφανή θέση, εκείνων  δηλαδή
 που μέσα σε αυτόν τον χριστιανικό κόσμο 
έχουν διαφοροποιηθεί προς την ελευθεριότητα  
(με αρχή τους κάθε είδους ερωτικώς «αποκλίνοντες» 
της βικτωριανής Αγγλίας), δεχθηκε  προσφάτως, 
ένα ισχυρότατο πλήγμα, όταν
 ο Dr Alastair J. L. Blanchard του Πανεπιστημίου 
του Σύδνεϋ, εξέδωσε το τελευταίο του βιβλίο
 «Sex, Vice, and Love from Antiquity to Modernity», 
στο οποίο αναζητάει την πραγματική εικόνα 
της σεξουαλικότητος των εθνικών, πέρα από όλες 
τις  σύγχρονες φαντασιώσεις, ονειροπολήσεις
 ή απλές προβολές των συγχρόνων μας.
  Για αυτό που έχει κάνει έως τώρα τους τελευταίους
 δύο αιώνες το χριστιανικώς  τραφέν τμήμα 
 της ανθρωπότητος αναφορικά με την απεικόνιση 
της σεξουαλικότητος των αρχαίων εθνικών, 
 Ελλήνων και Ρωμαίων, ο Blanchard χρησιμοποιεί 
στην αρχή ακριβώς του προλόγου του βιβλίου  του 
την λεξικογραφική ερμηνεία του όρου 
«factoid» («γεγονοειδές»), ενός νεολογισμού 
του γνωστού αμερικανού συγγραφέως
 Νόρμαν Μαίηλερ σε ένα δοκίμιό του, του 1973 
για την  Μαίριλυν Μονρόε: 
«κάτι που γίνεται αποδεκτό σαν γεγονός παρά
 το ότι δεν είναι ή μπορεί να μην  είναι, μία υπόθεση
 ή αυθαίρετος ισχυρισμός που αναφέρεται 
και επαναλαμβάνεται τόσο συχνά  ώστε
 από τον πολύ λαό να εκλαμβάνεται ως αλήθεια» 
(μεθόδους Γκέμπελ, σιγα–σιγά γίνεται  η αγουρίδα μέλι).
 Ο Blanchard υπογραμμίζει ότι η κλασική αρχαιότητα, 
της οποίας η σεξουαλικότητα  ερμηνεύθηκε αυθαίρετα
από τις δύο πλευρές του χριστιανοτραφέντος κόσμου,
 την πλειοψηφούσα  σεμνότυφη
 και την μειοψηφούσα ελευθεριάζουσα,
 εξελήφθη πολύ λανθασμένα
 σαν «μητέρα»  της σεξουαλικής υπερβολής,
 με αποκλειστική πρόθεση να δικαιολογηθούν
 οι όποιες σύγχρονες επιλογές, που κατά κανόνα τίποτε
 δεν έχουν να κάνουν με αυτό που επικρατούσε 
στον  προχριστιανικό κόσμο.
 Και φυσικά ανενδοίαστα στηλιτεύει 
ως ανυπόστατα όλα τα «γεγονοειδή» 
 που κυκλοφόρησαν και κυκλοφορούν περί δήθεν 
ομαδικών ερωτικών πράξεων, εξεζητημένων 
 ακολασιών και «διονυσιακών» οργίων των εθνικών 
Ελλήνων και Ρωμαίων, των οποίων όμως 
στην  πραγματικότητα η σεξουαλική ζωή ήταν
 μια εντελώς ιδιωτική υπόθεση.
Για τον συγγραφέα, πρόκειται περί απλών
μυθευμάτων, κατασκευών συγκεκριμένων 
χριστιανών  συγγραφέων, παλαιών και νεοτέρων, 
που κοινό τους χαρακτηριστικό είναι η εχθρότητα 
προς την  ιδέα της ανεμπόδιστης, δηλαδή φυσικής, 
ερωτικής εκδηλώσεως που λίγο  πολύ κυριαρχούσε 
 απανταχού της γης πριν την επικράτηση στα έθνη 
του μονοθεϊσμού και της ιδιορρύθμου 
 κοσμοαντιλήψεως του που «τσακώνεται με την ζωή» 
(όσο και με την χαρά): «όλοι αυτοί οι  ηθικολόγοι
 παρουσίαζαν την εθνική Ρώμη σαν μια αυτοκρατορία
 που δήθεν κατέρρευσε επειδή είχε  ελευθέρια ήθη, 
ενώ το ίδιο ακριβώς μύθευμα αναπαράχθηκε
 από νεότερους, οι οποίοι επικαλέσθηκαν 
τα υποτιθέμενα ελληνικά και ρωμαϊκά όργια 
για να δικαιολογήσουν την δική τους  διεκδίκηση 
για ελεύθερο έρωτα».
 Οι «αποδείξεις» που προσκομίζουν 
οι παραπάνω, ακόμα και οι αρχαιολάτρες 
του Johann  Joachim Winckelmann, 
(1717 - 1768), δεν στηρίζουν τελικά
 την εικόνα που διαμόρφωσαν,  εξέπεμψαν και μέχρι
 σήμερα αναπαράγουν: το φαλλόμορφο που γέμιζε 
από παντού την  καθημερινή ζωή, είτε σε αποτροπαϊκά
 είτε σε χρηστικά αντικείμενα, δεν είχε 
την σεξουαλική  σημασία που θέλει
 να τους αποδίδει το χριστιανικό
ή αποχριστιανοποιημένο μυαλό των δύο  αιώνων 
που ακολούθησαν την έκρηξη του ενδιαφέροντος
 για αρχαιογνωσία, το οποίο εγκαινίασε,  όπως 
τον αποκάλεσαν, «προφήτης και ιδρυτής ήρως
 της συγχρόνου αρχαιολογίας» Winckelmann.
Σε αυτό το θέμα, ο Blanchard είναι κάτι περισσότερο
από σαφής όταν λέει πως «όλα αυτά που στη σύγχρονη
εποχή θεωρήθηκαν έντονα σεξουαλικά σύμβολα, 
εκείνη την εποχή δεν είχαν ερωτική σημασία». 
Η ψευδής άποψη περί δήθεν «σεξομανών» 
παγανιστών γεννήθηκε μέσα σε αντιδιαμετρικώς 
αντίθετα, πλην όμως παντελώς ξένα προς το έθος
των αρχαίων εθνικών μυαλά. 
Όντως, όσο ξένο προς το έθος των αρχαίων εθνικών 
ήτο το μυαλό του στερημένου βορειοαφρικανού
«πατέρα» Τερτυλλιανού
(Quintus Septimius Florens Tertullianus,
155 – 240), πνευματικού ιδιοκτήτου 
των ανατριχιαστικών διατυπώσεων
 «πιστεύω επειδή είναι παράλογο» 
και «τι κοινό έχουν ο φιλόσοφος κι ο χριστιανός; 
ο μαθητής της Ελλάδος κι ο μαθητής του ουρανού; 
ο εργαζόμενος για τη φήμη κι ο εργαζόμενος 
για την ζωή; ο άνθρωπος των λόγων κι ο άνθρωπος 
των έργων, ο χαλαστής και ο οικοδόμος; ο φίλος
 κι ο εχθρός της πλάνης; ο διαφθορέας της αλήθειας 
και ο τηρητής κι εκφραστής της, ο κλέφτης 
και ο φρουρός της;»), άλλο τόσο ήτο 
του «κολασμένου» Ιρλανδού ηδονοθήρος 
της ύστερης βικτωριανής
 εποχής Όσκαρ Ουάϊλντ (1854 – 1900),
 «ο μόνος τρόπος για να απαλλαγείς από έναν πειρασμό
 είναι να ενδώσεις σε αυτόν») που αντίθετα από 
τον πρώτο είχε ένα υψηλό διανοητικό επίπεδο ικανό
 να παράσχει ωραία κυνικά αποφθέγματα όπως 
το «η μάζα είναι θαυμάσια ανεκτική. 
Συγχωρεί τα πάντα εκτός από τη μεγαλοφυΐα»
 ή το «όταν οι Θεοί επιθυμούν να μας τιμωρήσουν, 
απαντούν στις προσευχές μας».
 Ο Blanchard είναι επίσης «κάθετος» σε ό,τι 
αφορά την απάντηση στο ερώτημα 
περί ιδιωτικότητος ή ομαδικότητος
των ερωτικών συνευρέσεων
των εθνικών Ελλήνων και Ρωμαίων,
τονίζοντας ότι πουθενά δεν αποδεικνύεται 
σε κείμενα ένα ενδιαφέρον για ομαδικό έρωτα.
 Σε μια  πρόσφατη διάλεξή του στο αρχαιολογικό
 «Nicholson Museum» του Σύδνεϋ, υπογράμμισε
 ότι οι σύγχρονοι ηδονοθήρες που αρέσκονται
 σε αυτό το «άθλημα» θα πρέπει να αναζητήσουν 
εκτός της ελληνορωμαϊκής αρχαιότητος 
την «ιστορική δικαίωσή» τους.
 Απόσπασμα από το δημοσιευθέν άρθρο 
του Βλάση Γ. Ρασσιά, στο περιοδικό «Διιπετές», 
τεύχος 72, θερινό  Ηλιοστάσιο του «2010» 
αναδημοσίευση στην ιστοσελίδα 
του Ύπατου Συμβουλίου των Ελλήνων Εθνικών, 
και η ιστοσελίδα
 του Βλάση Γ. Ρασσιά http://rassias.gr/1081.html
Απόσπασμα από το υπό έκδοση βιβλίο
του συγγραφέως Ομήρου Ερμείδη, από το έργο του 
«Έλληνες ή ελληνίζοντες Χριστιανοί»

23 σχόλια :

Kyprianos Christodoulides είπε...

Να διαβάσεις αυτά που γράφει ο Μάρκος Αυρήλιος Αντωνίνος, σχετικά με όσα γινόταν, τότε που η ρωμαϊκή Αυτοκρατορία έψαχνε να βρει, τον επονομαζόμενο Αύγουστο, αυτοκράτορα και ουδείς δεχόταν τον ένδοξο τίτλο. Και μη μας πεις ότι ήταν χριστιανός ο Μάρκος Αυρήλιος.

Το σεξ γινόταν δημόσια και μετά έβγαινε δίσκος για να πληρώσουν οι θεατές αυτό που είδαν. Όσο δε για τον τίτλο του Αυγούστου, οι Συγκλητικοί περιφέρονταν στις αγορές και ζητούσαν, από όποιον έβρισκαν, να γίνει αυτοκράτορας. Ουδείς δεχόταν.

Pan Kartsonakis είπε...

Να τα διαβάσω...πολύ ευχαρίστως αλλά δε μου λέτε (πληθυντικός αριθμός) από πού.
Το άρθρο δεν λέει κάτι διαφορετικό νομίζω...για παραχάραξη μιλάει και δεν είναι το μόνο σημείο παραχάραξης της ιστορίας.....Α και για το ΣΕΞ που γινόταν δημόσια να σου θυμίσω ότι στην Ανατολική Ρωμαϊκή αυτοκρατορία (Κωνσταντινούπολη) το ΣΕΞ επί πληρωμή στον ιππόδρομο γινόταν στα χρόνια του Χριστιανισμού ή όχι. Η Θεοδώρα του Ιουστινιανού από εκεί ξεκίνησε την καριέρα της :)

Kyprianos Christodoulides είπε...

" ... στην Ανατολική Ρωμαϊκή αυτοκρατορία (Κωνσταντινούπολη) το ΣΕΞ επί πληρωμή στον ιππόδρομο γινόταν στα χρόνια του Χριστιανισμού ή όχι. Η Θεοδώρα του Ιουστινιανού από εκεί ξεκίνησε την καριέρα της."

κχ
Άλλο να ξέρεις να διαβάζεις και έτερο να γράφεις, για όσα δεν ξέρεις (νοηματικά και νοητικά) να διαβάσεις.

Δημόσιο σεξ, πρώτον, όπως τα χρόνια του Μάρκου Αυρηλίου, δεν γινόταν στο Ιππόδρομο της Κων/πολης. Και, δεύτερον, όντως είναι γνωστό ποια ήταν η Θεοδώρα. Γνωστό και ποιος ήταν ο άγιος Μέγας Κων/νος, αλλά και άλλοι άγιοι της Εκκλησίας. Δεν έγιναν όμως γνωστοί επειδή διεφήμιζαν τον προηγούμενο βίο τους, ούτε και ο προηγούμενος βίος τους αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση.

Το παράδειγμα που μας άφησαν, είναι το παράδειγμα της μετανοίας και αυτό πιστοποιείται με τα έργα τους. Έργα που μερικοί μάχονται ανεπιτυχώς να καταστρέψουν και άλλοι να χλευάσουν, ανοηταίνοντας οι ίδιοι και βλακοποιώντας - αν θέλαμε ιατρικό όρο θα γράφαμε αποφλοιώνοντας εγκεφαλικά - όσους τους διαβάζουν. Προφανώς, διότι κάπου σκοντάφτουν και αυτό δεν είναι άλλο από τη σεξιστική βουλιμία, άρα κατανάλωση, που τους δέρνει.

Υστερόγραφο 1
Εκτιμώ ιδιαιτέρως, και το εννοώ, ότι μου απευθύνεστε σε πληθυντικό αριθμό. Δι΄ ημάς, ίσως ανεπιγνώστως και υμάς, απευθυνόμενοι "πληθυντικά" δηλώνει ότι απευθυνόμαστε σε πολλούς. Είθισται, ο ενικός να σημαίνει μόνο τον συνομιλητή μας. Αν το καταλάβατε έχει καλώς, αν όχι ζητείστε μου να σας το απλουστεύσω.

Υστερόγραφο 2
Το μόνο υπάρχον είναι "Τα εις εαυτόν", του Μάρκου Αυρηλίου.

Nektarios F. Vasilakis είπε...

Οι χριστιανοι ειναι γρηγοροι στην συκοφαντία και αργοί στην κατανοηση της οποιας αλήθειας, μολις πριν λιγα χρονια καταλαβαν οτι η γη κινειται και ακομα νομιζουν οτι το συμπαν δημιουργηθηκε μια πρωτη του Σεπτεμβρη πριν πεντε χιλιαδες χρονια. οποιαδηποτε συζητηση με βαση τη λογικη ειναι αδυνατη. εφοσον εκεινοι γνωριζουν την μοναδικη αλήθεια και εχουν σπουδασει επι αιωνες την απολογιτικη.

Pan Kartsonakis είπε...

κύριε Κυριάκο, αφού μπλέξατε και ιατρικούς όρους στην προσπάθειά σας να σπιλώσετε τον συνομιλητή σας (παλιά επιτυχημένη μέθοδος που χρησιμοποιούσαν επιτυχώς και απ ότι φαίνεται ακόμη χρησιμοποιούν οι προπαγανδιστές) εγώ θα αποσυρθώ από τη συζήτηση από σεβασμό και δέος μπροστά στο μεγαλείο σας.
Λοιπόν έχετε δίκιο. Ποιος είμαι εγώ τώρα που νόμισα πως διαβάζω και κατανοώ (οποίο θράσος) την Ιστορία. Ντροπή μου. Τι να κάνω τώρα Γιατρέ; Να διαγράψω την ανάρτησή μου; Θα με συγχωρήσουν λες οι Άγιοι Πατέρες; Έχω κάποια ελπίδα να πάω στον Παράδεισο;
Α, ναι τώρα κατάλαβα...η συγχώρεση!!!!!!!!! Το κλειδή που ανοίγει την πόρτα του Παράδεισου και κάποιους έως το να γίνουν μέχρι και Αγιοι. Παραδείγματα πάρα πολλά. ο Άγιος Λωτ (γκάστρωσε τις δυο παρθλενες κόρες του και τον συνεορτάζουμε ως Άγιο την ίδια ημέρα με τον Άγιο Αβραάμ) ...Ο Αββράαμ..(η Σάρα ετεροθαλής αδελφή του;)...........να συνεχίσω; Άγιος Κων/νος ....(αυτός μαζί με την μητέρα του Αγία Ελένη....ξλερεις τι έκαναν στον Πτέρα τους...στη γυναίκα του;;;; ..................Α, και ο Άγιος Θεοδόσιος....λάθος αυτός δεν χρειάστηκε να μετανοιώσει μάλλον....Δεν είμαι καλός στην Ιστορία αλλά ελπίζω να με βοηθήσεις να καλύψω τα λάθη και τα κενά που έχω....Χίλια ευχαριστώ, εκ των προτέρων

Kyprianos Christodoulides είπε...

κύριε Κυριάκο, αφού μπλέξατε και ιατρικούς όρους στην προσπάθειά σας να σπιλώσετε τον συνομιλητή σας (παλιά επιτυχημένη μέθοδος που χρησιμοποιούσαν επιτυχώς και απ ότι φαίνεται ακόμη χρησιμοποιούν οι προπαγανδιστές) εγώ θα αποσυρθώ από τη συζήτηση

κχ
Το όνομά μου είναι Κυπριανός και δεν θα μαλώσουμε για ένα μικρό λάθος σας. Αφού αποσύρεστε, αποσύρομαι κι εγώ. Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

Kyprianos Christodoulides είπε...

Ζητώ συγγνώμη για την αντίφαση να επανέρχομαι, αλλά αυτό δεν μπορώ να το αφήσω ασχολίαστο, αφού έκανα λόγο για "εγκεφαλική αποφλοίωση". Και ο λόγος είναι αυτός :

"ο Blanchard χρησιμοποιεί
στην αρχή ακριβώς του προλόγου του βιβλίου του την λεξικογραφική ερμηνεία του όρου «factoid» («γεγονοειδές»), ενός νεολογισμού του γνωστού αμερικανού συγγραφέως Νόρμαν Μαίηλερ σε ένα δοκίμιό του... "

Το factoid, στη μεταγραφή του "γεγονοειδές" φανερώνει την αποφλοίωση του κ. Blanchard και την εγγενή λεξιπενία του κ. Νόρμαν Μέηλερ. Ίσως, και αυτού που τον αντέγραψε και μας τον πρόσφερε (το factoid) στα ελληνικά. Ο ευλογημένος δεν ήξερε τη λέξη "αληθοφανές" ; Αν πάλι ήθελε να μείνει στην κατά λέξη απόδοση, χάθηκε το - νεολογισμός επί νεολογισμού - "πραγματικοφανές" ; Καλύτερο ήταν το ανήκουστο "γεγονοειδές" ; Είναι ελληνικά αυτά ή monkey Greek, μάλιστα προερχόμενα από γλωσσαμύντορα ; Ερωτώ : Έχω άδικο ;

Pan Kartsonakis είπε...

Ξαναδιαβάζοντας τα σχόλια του Christodoulides Kyprianos πρόσεξα μόλις τώρα κάτι και πάω στοίχημα ότι ο κύριος αυτός ή είναι επαγγελματίας πιστός ή είναι καλόγερος. Το Κυπριανός εκεί με παραπέμπει αλλά και το χριστοδουλίδης :) Ε, λοιπόν "γιατρέ"....άστε μας να κάνουμε κι εμείς μια διάγνωση. Σας καταλαβαίνω ως εθελόδουλος που είστε :)

Ανώνυμος είπε...

Ρίξε Δία κεραυνούς να ξυπνήσεις τούς κοιμησμένους

Αριστόφιλος είπε...

Βλέπουμε τι κάνουν οι καλόγεροι στα μοναστήρια και στο άγριο όρος ,ακόμα και σήμερα !! Πιο ανώμαλοι ,από δαύτους ,και τους αρχιερείς τους ,δεν γίνεται .... Εάν ο Ρωμαϊκός κόσμος ,όπως έγραψε ο Κυπριανός ,έκανε όργια ,οι χριστιανοί ακόμα και σήμερα το συνεχίζουν αυτό το στα κρυφά ,αλλά και στα φανερά !!

Pan Kartsonakis είπε...

Καλό πάντως θα ήταν να διαβάσει όποιος καλοπροαίρετος άνθρωπος θέλει το τι έγραφε ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος (που τον έχουμε και προστάτη της παιδείας) και άλλοι χριστιανοί για τους Έλληνες φιλοσόφους.

V είπε...

Όποιος πιστεύει σε παντοδύναμους και πανάγαθους θεούς ας πάει σε ένα νοσοκομείο με παιδιά με καρκίνο και ας σκεφτεί τι έφταιξαν τα παιδάκια που κάηκαν ζωντανά από τις ναπάλμ στο Βιετνάμ, στην Συρία κλπ.

Kyprianos Christodoulides είπε...

Όποιος πιστεύει ότι έχει κρίση καλύτερη από το θεό, που τον θυμόμαστε μόνο όταν επισκεπτόμαστε κανένα Παιδιατρικό Νοσοκομείο ή εν προκειμένω το Βιετνάμ, ας πάει να κάτσει στη θέση του.

Pan Kartsonakis είπε...

Κυπριανέ, απάντησέ μου σε λίγες απορίες αδελφέ. 1) Είσαι καλόγερος ή απλά ανήκεις στο ποίμνιο;
2)Είναι το πραγματικό σου όνομα ή απλά είσαι τόσο πιστός που το επέλεξες ως ψευδώνυμο; 3) Όταν γράφεις στη θέση του τι θέλεις να πεις; Στη θέση του θεού; Τώρα πέρα από πλάκα είναι αστείο αυτό; Προσωπικά το μόνο που δεν θα ήθελα είναι αυτό. Μόνο την αθανασία και την αιώνια νεότητά τους ζηλεύω. Πάντως αν εννοείς Θεό με κεφαλαίο Θήτα, όπως τον γράφουν, ε, όχι. Θεωρώ αυτονόητο ότι έχεις διαβάσει Παλαιά Διαθήκη και γνωρίζεις ότι ο Θεός αυτός είναι ο ίδιος ο θεός που λατρεύεις εσύ και προσκυνάς και σέρνεσαι σα δούλος μπροστά του. Ε, λοιπόν όχι....δεν είμαι απόγονος του Αβραάμ και ούτε νοιώθω απόγονος του ΛΩΤ και του ΑΥΝΑΝ.

Kyprianos Christodoulides είπε...

Pan Kartsonakis, Ο Αυνάν δεν άφησε απογόνους. Αν εσύ και άλλοι νομίζετε ότι κάτι έγινε και τότε (εξωσωματικό κλπ.) δικαίωμά σας. Όσο για τον Λωτ και τους απογόνους του είναι γνωστά αυτά . Και μην ξεχνάς, Ο Λωτ πήγε με τις κόρες του, ο Αδάμ με την Εύα και ό,τι ακολούθησε μετά (αιμομιξίες κλπ. αφού νόμοι δεν υπήρχαν). Αν προτιμάς άλλους τρόπους αναπαραγωγής, ας πούμε σαν αυτόν της Αφροδίτης ή της Αθηνάς, κι αυτό είναι δικαίωμά σου (σας). Αυτά και τέλος. Οι δρόμοι μας δεν συναντιούνται. Την ίδια γλώσσα μιλάμε, διαφορετικά την καταλαβαίνουμε . No problem .

Pan Kartsonakis είπε...

Εμ, πως έτσι θα μας αφήσεις; Στα κρύα του λουτρού; Δεν θα προσπαθήσεις να μας φέρεις στον ίσιο δρόμο; Κρίμα. Λύσε μου όμως μια απορία. Καλόγερος δεν είσαι σίγουρα. Το τσέκαρα. Ψάλτης όμως;

Pan Kartsonakis είπε...

ΕΙΠΑ ΝΑ ΣΕ Τσιγκλήσω ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ:


Ο ιεράρχης (πατριάρχης) Κωνσταντινουπόλεως Ιωάννης ο «Χρυσόστομος» (344-407 μ. Χ), ο «μέγιστος φωστήρας της τρισηλίου θεότητος, ο την οικουμένην ακτίσι δογμάτων θείων πυρσεύσας»(!), ο πολυγραφότατος «άγιος πατέρας», προσπαθεί στα κείμενά του να «νουθετήσει» το χριστιανικό ποίμνιο, οδηγώντας το στα όρια της άκριτης πνευματικής εξάρτησης και της τέλειας θρησκευτικής παγίδευσης και υποταγής, με κείμενα «ηθικής διαπαιδαγώγησης», σαν τα ακόλουθα:



«Κι αν ακόμη φονεύση κάποιος κατά το θέλημα του Θεού, ο φόνος αυτός είναι από κάθε φιλανθρωπία καλύτερος, ενώ αν κάποιος από λύπη δείξει ευσπλαχνία και φιλανθρωπία, παρά το θέλημα του Θεού, θα μπορούσε η φειδώ αυτή να αποβή πιο μιαρή από οιοδήποτε φόνο»(!). («Κάν φονεύσει τις κατά γνώμην του Θεού, φιλανθρωπίας απάσης βελτίων εστίν ο φόνος. Καν φείσηταί τις και φιλανθρωπεύσηται παρά το δοκούν εκείνω, φόνου παντός ανοσιωτέρα γένοιτ’ αν η φειδώ» Κατά Ιουδαίων, Λόγος Δ΄σελ. 195, Adversus Judaeos 48.873.18 επόμ. ).








Ο εβραιόφρων ιεράρχης Ιωάννης ο «Χρυσόστομος», «ο την οικουμένην ακτίσι δογμάτων θείων πυρσεύσας» (!), σε ένα σκοταδιστικό και συνάμα εμπρηστικό ανθελληνικό του παραλήρημα, έλεγε:

«Αν στα ενδότερα (των ελληνικών σκέψεων) κοιτάξεις, θα δεις τέφρα και σκόνη και υγιές ουδέν, αλλά τάφος ανεωγμένος ο λάρυγξ αυτών (των ελλήνων φιλοσόφων!), τα πάντα δε γεμάτα ακαθαρσίες και ιχώρ (αίμα) και πάντα τα δόγματα αυτών βρίθουν σκωλήκων… Αυτά γέννησαν και αύξησαν οι Έλληνες, από των φιλοσόφων λαβόντες… Ημείς δε, ού παραιτούμεθα της κατ’ αυτών μάχης» Εις Άγιον Ιωάννην τον Ευαγγελιστή (Ομιλία ΞΣ΄59.369.12-370.11).


«Ο μέγας Χρυσόστομος… και στην Φοινίκη μοναχούς απέστειλε για να απαλλάξει τους κατεχομένους από την πλάνη της ειδωλολατρίας… τους οποίους με νόμους όπλισε βασιλικούς ώστε τους ναούς των ειδώλων να καταστρέψουν». Photius Lexicogr. Bibl 96.80a.35

Kyprianos Christodoulides είπε...

Αφού, αγαπητέ μου κ. Καρτσονάκη, την ίδια γλώσσα μιλάμε και άλλα καταλαβαίνουμε, τί θέλεις και με τσιγκλάς ; Πώς είναι δυνατό να καταλάβεις ; Τελικά, νομίζω, εσύ τσιγκλιέσαι από μόνος σου και όχι εγώ . Διότι αυτό που γράφεις, «Κι αν ακόμη φονεύση κάποιος κατά το θέλημα του Θεού, ο φόνος αυτός είναι από κάθε φιλανθρωπία καλύτερος από κλπ.» - σημείωσε, σε έναν από τους "Κατά Ιουδαίων" Λόγους - αφορά στον κατά παραχώρηση Θεού σταυρικό θάνατο του Κυρίου «5 ἵνα τοὺς ὑπὸ νόμον ἐξαγοράσῃ, ἵνα τὴν υἱοθεσίαν ἀπολάβωμεν.» (Γλ. δ΄). Κατάλαβες ; Μάλλον όχι. Όσο δε για τα άλλα, αρκεί να δει κανείς τη φωτογραφία, που κοσμεί την ιστοσελίδα σου, και άλλα δεν χρειάζονται . Το ενδιαφέρον σου περιστρέφεται για το αν είμαι ψάλτης ή καλόγερος, καθώς και οι καταστροφές των ειδωλολατρικών ναών Τέχνης (οποία βαρβαρότης!!!).

Υγίαινε

Pan Kartsonakis είπε...

Μου αρέσει να σας τσιγκλάω αδελφέ :)
Πάντως μάλλον εσείς δεν έχετε καταλάβει σε ποιους φόνους αναφέρεται.
Είναι βέβαια άχαρο να σας αναφέρω την ΥΠΑΤΙΑ.
Το τι έγραφε και ποια η άποψή του για τους Έλληνες φιλοσόφους;
Για την Σκυθόπολη έχετε ακουστά ή όχι;

Γνωρίζω όμως ότι όλα αυτά θα μου πεις ότι είναι ψέματα.
Φυσικά!!!!!
Όλα όσα αναφέρει η Παλαιά Διαθήκη είναι αλήθεια;
Ακόμη και η έξοδος από την Αίγυπτο με τη θάλασσα να σχίζεται στα δυο;

Α και μια ερώτηση γνώσεων που θα ήθελα οπωσδήποτε να μου απαντήσεις για να μαθαίνω.
Υπάρχει στο εορτολόγιο της Ορθοδοξίας ημέρα αφιερωμένη στον Αββράμ και τον ανηψιόν του Λωτ;
9 του Οκτωβρίου είναι; Θυμάμαι καλά;
Φιλικά πάντα

Kyprianos Christodoulides είπε...

Ειλικρινά, λυπάμαι που δεν καταλάβατε αυτό που σας κατέπληξε (περί φόνου). Η ανοσιότερη του φόνου ευσπλαχνία των σημερινών «γκλομπαλιστών», δεν θα αργήσει να δείξει το απαίσιο εγκληματικό της πρόσωπο. Επί του παρόντος, η μισάνθρωπη φιλανθρωπία τους κυριαρχεί.

Ναί, η Εκκλησία τιμά και εορτάζει τον Αβραάμ και τον δίκαιο Λωτ.

Ευτυχείτε εν Χριστώ, κύριε Καρτσονάκη.

Pan Kartsonakis είπε...

Μία μόνο απορία ειδικά για τον Λώτ. Θυμίστε μου πρόκειται για τον γνωστό Λωτ που η γυναίκα του έγινε στήλη άλατος μόνο και μόνο γιατί θέλησε να κοιτάξει την πόλη που έμεναν και που μόλις είχαν εγκαταλείψει να γίνεται ολοκαύτωμα; Ενώ αυτός αγίασε; Για ποιο λόγο ακριβώς; Μήπως για τι σε συνεργασία με τους 2 (αγγέλους) πυρπόλησαν την πόλη που τα σπίτια ήταν χτισμένα με πλίθρες και λάσπη που είχε μέσα της ένα είδος ας πούμε νάφθας;
Αλλά και κάτι τελευταίο και σας παρακαλώ να μου απαντήσετε. (εντέχνως δεν μου απαντάτε για Υπατία, Σκυθόπολη κλπ) Αναφέρατε κάτι για την εικόνα που κοσμεί το BLOG μου.
Αλήθεια τι φανταστήκατε; Τι νομίζετε ότι δείχνει; Υποψιάζομαι που πήγε το μυαλό σας αλλά θα ήθελα να μου το πείτε εσείς.

Kyprianos Christodoulides είπε...

κχ : «Όσο δε για τα άλλα, αρκεί να δει κανείς τη φωτογραφία, που κοσμεί την ιστοσελίδα σου, και άλλα δεν χρειάζονται .». Έκανα ένα λάθος, συγγνωστό ελπίζω, ως προς "τη φωτογραφία που κοσμεί την ιστοσελίδα σου». Το σωστό είναι " τη φωτογραφία που κοσμεί το θέμα της ιστοσελίδας σου".

Ως εδώ, αγαπητέ κ. Καρτσονάκη. Ας μην "τρώμε" άδικα το χρόνο μας.

Pan Kartsonakis είπε...

Εξακολουθήσατε όμως την γνωστή τακτική και προσφιλή (απορία ψάλτου βήξ) να μην μου απαντάτε σε αυτά που κάνουν ΤΖΙΖ.
Ούτε καν και στο τι φανταστήκατε μέσα στο μυαλό σας ότι δείχνει η φωτογραφία. Καλά για τον Λώτ που με τις κόρες του......και τον Αβραάμ που την ετεροθαλή αδελφή του .....κλπ Δεν περιμένω απάντηση.
Δεν πειράζει δούλε του χριστού. (το όνομά του Τζεσουά και το χριστός ήταν διότι είχε πάρει το χρίσμα από τον ξάδελφό του)....