Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

Κόρινθος: Ποιος θυμάται τον Μιχάλη;

ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Ο θάνατος δεν πονάει !
Αντίθετα.
Είναι ένα είδος ταξιδιού με πολυτελές ποταμόπλοιο.
Πρώτη θέση. Διαδρομή Αχερουσία!
Ο θάνατος !
Απλώς σπουδή απουσίας απ τους διπλανούς.
Δεν μπορεί ο καθένας να πλεύσει προς την Κόρινθο !
Εγώ απεκδύομαι της επιθυμίας . . . . .
Η Κόρινθος είναι ένα τραύμα
που αιμορραγεί αναμνήσεις και μούστο .
Το δρόμο προς την Κόρινθο
μου τον φράζουν οι πολλοί τάφοι των φίλων
 που ταξίδεψαν.
Δεν αντέχω πλέον να μετράω κυπαρίσσια.
Βιάζομαι να γίνω κι εγώ ένα κυπαρίσσι !
 Για συντροφιά !
 Μιχάλης Χελιώτης
Από την ποιητική συλλογή
 Αδυσώπητο ΜΩΒ του 1999
ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ
Ένα βιβλίο είμαστε
που σιγά - σιγά μας διαβάζει ο Χρόνος!
Και οι σελίδες μας τελειώνουν!....
Τι δεν έχω σπείρει σ αυτή τη σάρκα . . . . .
Τι δεν έχω θερίσει;
Μοίρα μας η γη, το χώμα!
Λίγα χρόνια πάνω απ αυτό
και τα πολλά, τα ατελεύτητα από κάτω.
Από νερό είμαστε και ρέουμε
προς το χώμα,
που συνέχεια διψάει . . . .

Ντύθηκα,
με ντύσανε με ομίχλη,
και προχωρώ, και παρέρχομαι
μες τη βροχή του χρόνου,
προς το χώμα
που με διψάει!......
Μιχάλης Χελιώτης
Λίγους στίχους από την ποίηση του Μιχάλη Χελιώτη
ενός Κορίνθιου ποιητή.
Φίλοι μου, κάθε εποχή έχει τους ποιητές της! 
  Οι ποιητές όμως έχουν όλες τις εποχές μέσα τους.
Τάκης Καρτσωνάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια :