Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης αποκαλύπτει το μυστικό της μακροζωίας του!

Ο επίτιμος πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας 
και πρώην πρωθυπουργός, 
Κωνσταντίνος Μητσοτάκης αποκάλυψε 
το μυστικό της μακροζωίας του 
στην εκπομπή
 «Όλα για την Υγεία μου» μιλώντας 
στον Μιχάλη Κεφαλογιάννη.
Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης προέτρεψε να υπάρχουν
 και ώρες ξεκούρασης μετά τη δουλειά, ενώ έφερε
 παράδειγμα την περίοδο που ήταν πρωθυπουργός, 
όταν βρισκόταν σε εξέλιξη ο πόλεμος του Κόλπου 
και τον ξύπνησαν οι συνεργάτες του στη διάρκεια 
της νύχτας, ενόψει της αμερικανικής επέμβασης. 
«Αφού έκανα κάποια τηλεφωνήματα και είδα ότι
 θα ακολουθούσε το διάγγελμα Μπους
 στις 04.00 ξανακοιμήθηκα άλλες τέσσερις ώρες»,
 εξηγώντας τη σημασία του ύπνου και της ξεκούρασης 
στη ζωή του ανθρώπου.
Όπως χαρακτηριστικά είπε το ελιξήριο της ζωής 
είναι το χαμόγελο. 
«Εγώ είμαι άνθρωπος, ο οποίος αγαπάει τη ζωή. 
Μου αρέσουν και οι μικρές χαρές της ζωής
 που συνήθως οι άνθρωποι της περιφρονούν. 
Υπάρχουν δύο πλευρές στη ζωή. 
Υπάρχουν άνθρωποι που βλέπουν τη στραβή
 και ανάποδη πλευρά της
 και άλλοι που βλέπουν την καλή. 
Εγώ βλέπω την καλή της πλευρά. 
Παρά το γεγονός ότι πλησιάζει το τέλος συνεχίζω
 να χαίρομαι τη ζωή. Δεν φοβάμαι το θάνατο, 
αρκεί όταν έρθει να με βρει όρθιο και δυνατό.
 Να μην είμαι σακάτης κακομοίρης, άθλιος...»,
 ανέφερε ο κύριος Μητσοτάκης.
«Δεν φοβάμαι το θάνατο, αρκεί όταν έρθει 
να με βρει όρθιο και δυνατό»


Δεν υπάρχουν σχόλια :