Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2021

Κόρινθος: Έτσι συμπεριφέρονται οι σωστοί Ανθρώποι-επαγγελματίες.

Οι σωστοί Ανθρωποι-επαγγελματίες, έτσι πράττουν 
και όχι σαν κάποιους που απειλούσαν με μηνύσεις.
Επίσης, ας ξεστραβωθούν και κάποιοι 
που δεν πιστεύουν ότι υπάρχει κορωνοϊός.
Υ.Γ: Φυσικά, ούτε κι εγώ πιστεύω ότι υπάρχει.....
....... η Χονολουλού, διότι πολύ απλά δεν έχω πάει ποτέ.

Σουβλατζιδικο " Στεφανος" είναι στην πόλη Κόρινθος.
8 Ιανουαρίου στις 1:21 μ.μ.  · 
Σήμερα ο Γιάννης μας με τον οποίο μένουμε στο ίδιο σπίτι
 (ο άλλος μου γιός Λευτέρης μένει σέ άλλο σπίτι)
 βρέθηκε θετικός στον ιό, καί παρότι καί Εγώ καί η σύζυγος μου
 μετά από τέστ είμαστε ΑΡΝΗΤΙΚΟΊ  
Με απόλυτο αίσθημα ευθύνης απέναντι στους πελάτες μας 
τό κατάστημα μας θά παραμείνει ΚΛΕΙΣΤΌ για 15 ημέρες 
και Εμείς Καραντίνα στο σπίτι μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :