Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

Αφιερωμένο, εξαιρετικά, αυτό τραγούδι ......σε όλους τους φίλους μου.

Απρίλη μου, Απρίλη μου ξανθέ
και Μάη μυρωδάτε, καρδιά μου πώς αντέ....
Καρδιά μου πώς, καρδιά μου πώς αντέχεις
μέσα στην τόση αγάπη και στις τόσες ομορφιές.
"Απρίλης" σε Μουσική και Στίχους του Μίκη Θεοδωράκη  
από το "Τραγούδι του νεκρού αδελφού''.  "Απρίλη μου" ερμηνεύει
 η Μαρία Φαραντούρη "την κοπελιά μου τη λένε Λενιώ, μα το 'χω μυστικό"...
Ένας ακόμη ύμνος ψυχής... Από τη Δεξαμενή της αειφόρου 
Ελληνικής Μουσικής Ποίησης και Δημιουργίας δεύτε λάβετε νάματα...
 Τη γλώσσα μου έδωσαν Ελληνική... Ποίηση "γράφει" η Οθόνη... 
Εργασία αναπλάσεως διαθεσίμου βίντεο με προσθήκη ήχου υψηλής πιστότητος 
από τον πολυακουσμένο δίσκο... Η εν Μουσική Γλωσσική μας παρακαταθήκη 
ως κιβωτός επιζητεί φύλαξη και φυσική εξέλιξη... 
Προς τους νέους -ψυχή τε και σώματι- θεατάς και για καλύτερη εποπτική 
παρουσίαση, βλέπουμε τους στίχους σε απόλυτο συγχρονισμό με την ερμηνεία
 επί της οθόνης του pc...Δείτε επίσης τα κάτωθι εκπαιδευτικά κανάλια
 έχοντας υπ΄ όψιν: Ελπίδα μας η Γλώσσα! Γνώση, η Δύναμη
 ώστε η Έρις να γίνει Έρως! Try Knowledge to make things better!
• Εδώ Ερασιτεχνικός Ραδιοφωνικός Σταθμός Συκολόγου Βιάννου,
 40 χρόνια μετά! Ακούστε : http://www.radionomy.com/en/search/in... 

Δεν υπάρχουν σχόλια :