Σάββατο 30 Μαΐου 2020

Τι γίνεται τελικά με τον Προαστιακό;

Ο προαστιακός για Αθήνα θα έφευγε στις 19:14. 
Είμαι ήδη εδώ από τις 18:55. 
Έχει περάσει μία ώρα. 
Τίποτα.... Καμιά ανακοίνωση, στις 19:55 πάω στα εισιτήρια. 
Κάνω παράπονα.
 Η κοπέλα ενοχλείται γιατί οι ερωτήσεις μου 
δεν την αφήνουν να κάνει τη δουλειά της.
 Η δουλειά της ήταν να περιμένει να τυπωθεί ένα εισιτήριο.
 Ζητάω ενημέρωση. 
Θα φύγουμε λέει... Την ρωτάω γιατί δεν έχει γίνει ούτε μια ανακοίνωση. 
Δεν απαντάει. Επιμένω. Μου λέει ότι δεν ξέρει. 
Της ζητάω κάποιον υπεύθυνο. 
Μου λέει δεν υπάρχει κάποιος, αλλά αν θέλω να πάω στην πλατφόρμα 
και να ρωτήσω τον τύπο της security... Της λέω από ποτέ η ασφάλεια ξέρει
 το τι κάνει η τραινοσε και οι υπάλληλοι δεν γνωρίζουν; 
Βγάζει εισιτήριο για τις 20:14 σε δύο κυρίους. 
Το τρένο θα φύγει λέει στις και τέταρτο... 
Κοιτάω την δυνατότητα αποζημίωσής μου και διαβάζω 
πώς για τον προαστιακό την έχουν κόψει. Η ώρα είναι τώρα 20:34.
 Ούτε αυτό το τρένο δεν ήρθε. 
Ούτε και κάποιος αποφάσισε να μας ενημερώσει για το τι γίνεται.... 
Στ αλήθεια θα ήθελα να διαβάσει αυτό που γράφω κάποιο άτομο 
υπεύθυνο για το χάλι και να μου πει αν νιώθει ικανοποίηση 
για τα χάλια και κυρίως για την αισχρή αντιμετώπιση των επιβατών... 
Ο κόσμος φωνάζει. Κάνει κρύο. Καμία ενημέρωση ακόμη. 
Ντροπή σας... — εξοργισμένος.

Δικό μας σχόλιο:
Κάτι ακόμη που πάρα πολλοί φίλοι από την Αθήνα 
με ρωτούν και δεν γνωρίζω τι να τους απαντήσω.  
Αλλά ρωτούν και αρκετοί Κορίνθιοι και απάντηση 
δεν παίρνουν.
Υπάρχει αστική συγκοινωνία, από τον Προαστιακό 
προς το κέντρο της Κορίνθου 
αλλά και την παραλία "Καλάμια" και αντιθέτως;

Δεν υπάρχουν σχόλια :