Σάββατο 1 Απριλίου 2023

Μοιράστηκα αυτά τα όνειρα μαζί σου και γέλασες....

Ζωγράφιζα με γράμματα 
κι όλα τα χρώματα της γης
πλάθοντας έναν κόσμο με λέξεις, 
όνειρα κι επιθυμίες.
Σε προσκάλεσα να ζήσουμε εκεί 
κοιτάζοντας μόνο τη θάλασσα,
τον ουρανό, τους γλάρους και ο ένας τον άλλον.
Να μην υπάρχει άλλος κανείς, στον κόσμο μας, 
παρεκτός οι φίλοι μας.
Έναν κόσμο 
που να μην αντιλαμβάνονται ότι υπάρχει
παρά μόνο όσοι αγαπάμε και μας αγαπούν.
Έναν κόσμο, σαν νησί που ταξιδεύει 
στην απεραντοσύνη του χρόνου.
Έναν κόσμο δίχως θάνατο.
Δίχως χθες και αύριο.
Δίχως ημερομηνίες και ώρες.

Μοιράστηκα αυτά τα όνειρα μαζί σου
 και γέλασες.
Αυτά είναι παιδιάστικες φαντασίες 
και ποιητικές ουτοπίες, μου είπες, 
αλλά δέχτηκες.

Από τότε, κάθε νύχτα, 
μου τραβάς τα σκεπάσματα
αποκαλύπτοντας το γυμνό μου σώμα.
                      Πάν Καρτσωνάκης

Κόρινθος: Σας είπαν να βάψετε, στον Κολοκοτρώνη και όχι τον Κολοκοτρώνη! (3 Fotos)

Κόρινθος: Εύγε, επιτέλους καθαρίστηκε, ο Πήγασος, από τις κουτσουλιές των περιστεριών! (3 φωτογραφίες)


Παρασκευή 31 Μαρτίου 2023

Σαν κείνες τις ψαρόβαρκες στην αμμουδιά ριγμένες.......

Όλα τα σχέδια, στα χαρτιά, που έκανα θα μείνουν
και οι προθέσεις, στο μυαλό και μόνο θα υπάρχουν
σαν κείνες τις ψαρόβαρκες στην αμμουδιά ριγμένες
που σαν παιδιά νομίζαμε, πως γύρισαν τον κόσμο.

Γοργόνες, Κύκλωπες, θεριά, σειρήνες, Λαιστρυγόνες
τέτοια ταξίδια όνειρα και μόνο έχω κάνει.

Παρηγορούμαι, σκέφτομαι, ακόμη κι o Οδυσσέας
την Καλυψώ παράτησε, την Ναυσικά στο τέλος
για να γυρίσει, θαλπωρή να βρει στο σπιτικό του
έστω κι αν αναγκάστηκε μνηστήρες να σκοτώσει.

Ίσως και να μετάνιωσε, που πήγε ως την Τροία
μα είμαι σχεδόν σίγουρος πως πρέπει να ‘χε τύψεις
για τους αθώους, τους απλούς, τους Τρώες, τους γερόντους
τα γυναικόπαιδα κι αυτήν, που έκαψαν την πόλη.  
                                          Πάν Καρτσωνάκης


Έχει ή δεν έχει αριθμούς κυκλοφορίας, τι ισχύει για τα αυτοκίνητα που δεν μετακινούνται.

Αν βρείτε αυτό το αυτοκόλλητο, στο αυτοκίνητό σας
καλό θα είναι να το μετακινήσετε. 
Σε αντίθετη περίπτωση, 
ίσως να πληρώσετε πρόστιμο
και το αυτοκίνητό σας να το έχει σηκώσει γερανός.

Υ,Γ: Έχει ή δεν έχει αριθμούς κυκλοφορίας
όπως λέει ο σχετικός νόμος 
για τα αυτοκίνητα που δεν μετακινούνται.
Την φωτογραφία, τράβηξα στις 16 Φεβρουαρίου
που είδα ότι είχαν κολλήσει το αυτοκόλλητο. 

 

Κόρινθος: Μια μεζονέτα πουλούσε, ο άνθρωπος. (2 φωτογραφίες)

Ελπίζω να την πούλησε, ωστόσο. 
Πάντως περισσότερο κεντρικά
 δεν θα έβρισκε, για την αγγελία.

Κόρινθος: Που πήγε τελικά το ......παγκάκι; (2 Photos)

Πέρα, από αστεία, όντως 
κάποιος το "μάζεψε" από εκεί 
που φυσικά δεν ήταν η θέση του. 
Υ.Γ: Πολύ φοβάμαι ωστόσο ότι σύντομα
 θα επιστρέψει εκεί διότι κάποιους εξυπηρετεί αυτό.

Πέμπτη 30 Μαρτίου 2023

Πρόσεχε τους ανθρώπους που αντιπαθούν τις γάτες. Ιρλανδική παροιμία (5 Fotos)

Η γάτα μου γνωρίζει το νόημα της ζωής, 
αλλά δεν έχει καμία διάθεση να μοιραστεί 
το μυστικό αυτό με κανέναν.
Ashleigh Brilliant
Βρετανός σκιτσογράφος & γνωμικογράφος  (1933-)
Η βασική διαφορά μεταξύ μιας γάτας 
και ενός ψέματος είναι ότι η γάτα έχει μόνο εννιά ζωές.
Μαρκ Τουαίην
Αμερικανός συγγραφέας  (1835-1910)
Η πόλη των γάτων και η πόλη των ανθρώπων 
συνυπάρχουν η μία μέσα στην άλλη, 
αλλά δεν είναι η ίδια πόλη.
Italo Calvino
Ιταλός συγγραφέας  (1923-1985)

Οι γάτες δεν μάς χαϊδεύουν. 
Χαϊδεύουν τον εαυτό τους πάνω μας.
Ριβαρόλ
Γάλλος γνωμικογράφος  (1753-1801)

Πολύ απλά ήταν τρυφερά και πεντανόστιμα. (5 φωτογραφλιες)

Αυτά τα χόρτα μου τα έφερε
 ο φίλος μου ο Κώστας, από το χτήμα του.
Απλά ήταν τρυφερά και πεντανόστιμα.


Aν πάρεις λάθος δρόμο μόνο λάθη θα κάνεις. Τα αντιφατικά στα Περιβολάκια..

Τα αντιφατικά στα Περιβολάκια
Του Βασίλη Αυλωνίτη
Vassilis Avlonitis
Τα Περιβολάκια όμως δεν είναι μια απλή πλατεία χωμένη κάπου
 στον ιστό της πόλης. Τα Περιβολάκια και η διαμόρφωση τους 
ως η κεντρική Πλατεία της πόλης μας και ως δημόσιος χώρος 
πρέπει να είναι αποτέλεσμα συνθετικών διαδικασιών δημοτών
 ΚΑΙ δημοτικής αρχής. Δεν είναι διαπραγματεύσιμος.

Αυτά έγραφα το 2021 για την πλατεία, πριν πέργκολες. 
Οι πέργκολες είναι το κερασάκι στην τούρτα 
των “κοινών σχεδιασμών”, όπως αποδείχθηκε, 
του πρώην και του νυν δημάρχου.

Η (προδιαγεγραμμένη;) απαξίωση της πλατείας οδήγησε 
τον πρώην δήμαρχο στην ιδέα ενός νέου σχεδιασμού. 
Έφτιαξε με ίδια μέσα (δικό μας μηχανικό) ένα προβληματικό 
και παράτυπο σχέδιο και το παρουσίασε ξεσηκώνοντας μία θύελλα
 αντιδράσεων τόσο για την άρνηση του στους αρχιτεκτονικούς 
διαγωνισμούς όσο και για τις λεπτομέρειες του ίδιου του σχεδίου
 και της χρηματοδότησης του.
Τα αγνόησε όλα και έφτιαξε μιά τρύπα στο κέντρο της πόλης.

Την τρύπα παρέλαβε η νέα δημοτική αρχή που για να κρύψει
 την πολιτική της απουσία θέσης για το θέμα … συνέχισε το έργο 
με μοναδικό στόχο να κλείσει η τρύπα.
Τι καλά!
Με αίολες δικαιολογίες ο νυν δήμαρχος, αντί να απορρίψει, 
με πολιτικό και αισθητικό θάρρος, τους προηγούμενους σχεδιασμούς 
και να παρουσιάσει το δικό του, έστω, όραμα για την πλατεία, 
διορθώνοντας όλα τα κακώς κείμενα 
συνέχισε στο ίδιο λάθος μονοπάτι. 
Προφανώς δεν είχε ούτε όραμα ούτε σχέδιο!
 Ούτε καν πολιτική διαίσθηση. 
Επιπλέον και για να πετάξει την μπάλα στην εξέδρα παρουσίασε
 και ένα μνημείο του Απ.Παύλου, προσθέτοντας μιά νέα θύελλα
 πάνω από τα Περιβολάκια.
 Ήταν που ήταν, πρόσθεσε και το δικό του κάτι τις! 
Και όχι μόνο. Αρνήθηκε ακόμα και να συνομιλήσει(!) με τους δημότες
 που ήθελαν να εκφράσουν τις απόψεις τους για την πλατεία!

Και μετά ήρθαν οι πέργολες!
Είναι να αναρωτιέται κανείς αυτό το παλιό : αν πάρεις λάθος δρόμο 
μόνο λάθη θα κάνεις, δεν το ήξερε; 
Ή το άλλο : τα φτιασίδια την γριά ..δεν την κάνουν νέα!
Από πολιτική διορατικότητα και δημοκρατική & αισθητική 
ευαισθησία καλά πάμε!

Με δεδομένο ότι η τελευταία 20ετία έχει να επιδείξει μιά 
πληθώρα δημαρχοκεντρικών παρεμβάσεων στην πόλη που, 
για να το πω απλά, δεν τυγχάνουν της απαραίτητης αποδοχής
 καλό θα είναι η νέα δημοτική αρχή όποια και αν είναι αυτή,
 να φτιάξει μιά νέα αντιδημαρχία που ως αντικείμενο της θα έχει 
την διόρθωση των αστοχιών, λαθών 
ή και παραλήψεων των προηγούμενων.
Είμαι σίγουρος ότι πολλοί φορείς αλλά και απλοί δημότες, 
εθελοντικά θα συνδράμουν στο έργο της … μήπως και διορθωθεί 
κάτι από τα αντιφατικά και παράδοξα σε αυτή την πόλη.
Η φώτο για σύγκριση … πριν (που βλέπετε) και τώρα (που ξέρετε)!
Το διαβάσαμε εδώ Korinthiaki Hmera

Κόρινθος -λιμάνι: Δεν είναι πολύ χαριτωμένο; (3 Fotos)



Τετάρτη 29 Μαρτίου 2023

“Η φύση δεν βιάζεται, κι όμως όλα γίνονται!” – Λάο Τσε

Πιστεύω να το έχετε προσέξει
 ότι μεγάλωσε αρκετά η ημέρα.

“Ένας αισιόδοξος άνθρωπος, είναι η προσωποποίηση
 της άνοιξης!” – Σούζαν Μπισονέτ

“Υπάρχει και κάτι καλό σ’ αυτόν τον κόσμο 
 πάντα θα υπάρχει άλλη μια άνοιξη!”
 Λούσι Μοντ Μοντγκόμερι



“Ήταν μια από αυτές τις ημέρες του Μάρτη, 
όπου ο ήλιος λάμπει ζεστός και ο αέρας 
φυσάει παγερός, όπου είναι καλοκαίρι στο φως 
και χειμώνας στη σκιά!” – Κάρολος Ντίκενς

“Η φύση δεν βιάζεται, κι όμως όλα γίνονται!” – Λάο Τσε

Κόρινθος: Φυσικά και αναγνωρίζετε όλοι, οι παλιοί Κορίνθιοι, τον Γιώργο Μπούφη. (2 φωτογραφίες)

Και μη εισενέγκης ημάς εις πειρασμόν.............

...........αλλά ρύσαι ημάς από του πονηρού.
Ναι, αλλά ήταν φρεσκότατα και υπέκυψα.


Εσείς, τι λέτε, κλεπταποδοχή, εκ μέρους του Μουσείου ή μήπως κάτι άλλο;

Ενώτιο(σκουλαρίκι) που απεικονίζει 
τη θεά Νίκη να  οδηγεί άρμα δύο αλόγων. 
Μόλις 5 εκατοστά μήκος, είναι κατασκευασμένο από περισσότερα 
από 100 κομμάτια χρυσού και είναι τόσο υπέροχα σχεδιασμένο,
 που οι μικροσκοπικοί τροχοί του εξακολουθούν
 να περιστρέφονται ακόμη και αν είναι άνω των 2.300 ετών.

Ως χώρος ανεύρεσης του αναφέρεται η βόρεια Ελλάδα 
και χρονολογείται στην Ύστερη Κλασική ή Πρώιμη
 Ελληνιστική περίοδο, περίπου στα 350–325 π.Χ. 
Βρίσκεται στο Μουσείο Καλών Τεχνών στη Βοστώνη.
Δικό μας σχόλιο:
Κλεπταποδοχή, εκ μέρους του Μουσείου ή κάτι άλλο;
 Single earring, depicting the goddess 
Nike driving a two-horse chariot. 
Barely two inches long, the earring is fashioned from more
 than 100 pieces of gold and is so exquisitely crafted that
 its tiny wheels still turn even though it’s more than 2,300 years old.
Greek, Northern Greek, Late Classical or Early Hellenistic Period,
 about 350–325 B.C. ,Museum of Fine Arts, Boston.