Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2017

Απόστολος Δοξιάδης: Μια νέα αισχρή μεθόδευση για τους Οκτώ στα σκαριά;

Mέσα στα πολλά που λέγονται για τις ζυμώσεις 
σε ότι αφορά την απόφαση για τη (μη) έκδοση 
των οκτώ τούρκων αξιωματικών –ζυμώσεις που γίνονται
 και μέσα στον Αρειο Πάγο– είναι ότι το δικαστήριο
 μπορεί να αποφασίσει να εκδώσει κάποιους κι όχι όλους!
Δε μου αρέσει να αναπαράγω φήμες, αλλά μέχρι να βγει η απόφαση για τους Οκτώ 
από τον Αρειο Πάγο, την ερχόμενη Δευτέρα, δε μπορώ να κάνω τίποτε άλλο. 
Αλλά ούτε και μπορώ να σωπάσω, όταν ακούω τόσα και τόσα. 
Και έτσι, αφού φυσικά (και λογικά) δεν υπάρχει επίσημη πληροφόρηση 
για τις διεργασίες στον Αρειο Πάγο, αναγκάζομαι, για το δίκιο, να αναπαράγω 
και πράγματα για τα οποία δεν είμαι σίγουρος. 
Δηλώνω όμως ότι δεν γράφω δημόσια ό,τι ακούω, αλλά μόνο τις φήμες εκείνες
 που θεωρώ με τα όσα ξέρω και κρίνω ότι έχουν πιθανώς βάση στην πραγματικότητα.

Mέσα λοιπόν στα πολλά που λέγονται για τις ζυμώσεις περί την απόφαση
 για την έκδοση των Οκτώ, ζυμώσεις που γίνονται και μέσα στον Αρειο Πάγο
 και πιθανώς αλλού, είναι και ετούτο: ότι το δικαστήριο μπορεί να αποφασίσει
 να εκδώσει μόνο κάποιους από τους Οκτώ, ένα, δύο ή περισσότερους –πάντως όχι όλους.

Είναι λοιπόν καλό να θυμηθούμε όλοι, και πάνω από όλα η κυβέρνηση 
που θα αναλάβει να επικυρώσει και να διατάξει την έκδοση, αν την αποφασίσει
 ο Αρειος Πάγος, ετούτο: όποιοι αποφασίσουν να εκδώσει η Ελλάδα
 τους Οκτώ (όλους), κατ᾽ αρχήν οι δικαστές και μετά η κυβέρνηση, 
θα έχουν αναλάβει ακέραια την ευθύνη της άποψης ότι στη σημερινή Τουρκία
υπάρχουν οι εγγυήσεις δίκαιης δίκης. 
Γιατί αυτό ακριβώς θα πρέπει να υποστηρίξουν για να τους εκδώσουν: χωρίς 
την πεποίθηση ότι οι Οκτώ θα τύχουν δίκαιης δίκης, και μεταχείρισης
 που σέβεται τα δικαιώματά τους, δε βγαίνει απόφαση έκδοσης.

Τα στοιχεία ότι τέτοιες εγγυήσεις δεν υπάρχουν, τα ξέρει βέβαια 
ο κόσμος όλος –και για να μην υπάρχουν αμφιβολίες σε κανέναν τα τόνισαν 
με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο οι τρεις εισαγγελείς του Αρείου Πάγου,
 η κυρία Θεοδώρου, ο κ. Βουρλιώτης και ο κ. Παντελής.
 Ετσι, αν και όποιοι αποφασίσουν, παρά ταύτα, ότι κρίνουν ότι υπάρχουν
 οι εγγυήσεις της δίκαιης δίκης στην Τουρκία, δε θα μπορούν να ισχυρισθούν άγνοια.
 Εν πλήρη γνώσει τους, θα αναλάβουν την ευθύνη για το μέλλον των Οκτώ,
 που συμπεριλαμβάνει βέβαια και την ευθύνη για τη σωματική τους ακεραιότητα.
 Θα αναλάβουν ακέραια την ηθική, ευθύνη και ίσως και περισσότερο, 
καθώς στο δικαστήριο αναφέρθηκε από τους συνηγόρους και το θέμα της διεθνούς
 ποινικής ευθύνης. Και κάποιοι από μας δε θα ξεχάσουμε ποτέ την ευθύνη τους αυτή.

Αν όμως στον Αρειο Πάγο αποφασίσουν να εκδώσουν μόνο κάποιους
 από τους Οκτώ, όπως ακούγεται έντονα τις τελευταίες μέρες, θα έχουν παραβιάσει 
με τον πιο βάναυσο τρόπο τον νόμο. Σε μια δίκη έκδοσης, το δικαστήριο 
δεν μπορεί να μπει στην ουσία.
 Αυτό δεν το λέω εγώ, παρεμπιπτόντως: το είπε ο πρόεδρος των δύο πρώτων
 συνθέσεων, κ. Σακάς, επανειλημμένα μάλιστα, μέσα στο δικαστήριο. 
Οποτε κάποιος μάρτυρας ή συνήγορος αναφερόταν σε κάτι σχετικό, δηλαδή 
στο αν κάποιος από τους Οκτώ συμμετείχε ή δε συμμετείχε στην απόπειρα
 πραξικοπήματος, ο κ. Σακάς διέκοπτε λέγοντας: «Το δικαστήριο αυτό
 δεν κρίνει την ουσία της κατηγορίας».
 Από το στόμα του προερχόμενο, μέσα στο ακροατήριο, θεωρώ ότι έχει 
τη μέγιστη εγκυρότητα, και το σέβομαι ως απόλυτη αλήθεια».

Αρα, από εκεί και πέρα, αναρωτιέμαι: πώς θα αποφασίσει κάποια 
από τις τρεις συνθέσεις του Αρείου Πάγου να εκδώσει κάποιους από τους Οκτώ, 
και όχι άλλους; Αφού το δικαστήριο δε μπαίνει στην ουσία της κατηγορίας, 
με ποια λογική, με ποια αρμοδιότητα, με ποια νομιμοποίηση, θα κρίνουν ότι 
κάποιοι πρέπει να εκδοθούν; Θα μας πουν ότι έκαναν δίκη ουσίας;
 Ότι με τα ανεπαρκέστατα και «δημοσιογραφικού τύπου» (κατά τους εισαγγελείς) 
στοιχεία που έδωσε το τουρκικό κράτος, αυτοί έκαναν δίκη ουσίας, 
και καταδίκασαν κάποιους ανθρώπους, απαλλάσσοντας άλλους;

Μια τέτοια εξέλιξη είναι τόσο παράλογη, και μια τέτοια απόφαση τέτοια παραβίαση 
του νόμου (αφήνω πια την ανηθικότητα) που θα έπρεπε να μην ανησυχώ και να σωπάσω. 
Αλλά στις μέρες που ζούμε, με όσα γίνονται γύρω μας, δε νοιώθω πια σίγουρος για τίποτε. 
Ο διάολος έχει πολλά ποδάρια. Άνθρωποι αδίστακτοι, μπορούν 
να επιχειρήσουν το οτιδήποτε. Εγώ επιμένω να πιστεύω ότι δε θα βρεθούν 
Έλληνες δικαστές να αθετήσουν τον όρκο τους και να υποκύψουν σε πιέσεις, 
είτε από το φόβο ενός γείτονα τυράννου, είτε ποιος ξέρει από ποιο ανθρώπινο πάθος.

Ομως χρειάζεται εγρήγορση ως την τελευταία στιγμή: στο όνομα του Ελληνικού Λαού, 
κανείς δεν έχει δικαίωμα να εκδώσει τους Οκτώ σε ένα βάρβαρο καθεστώς. 
Ούτε έναν, ούτε δύο, ούτε κανέναν!
Απόστολος Δοξιάδης


Ξεκίνησε το πατρινό καρναβάλι.

Σε καρναβαλικούς ρυθμούς μπήκε από σήμερα το πρωί 
η Πάτρα και η πρώτη ημέρα της μεγάλης γιορτής
της πόλης, θα ολοκληρωθεί με την επίσημη τελετή
έναρξης που θα πραγματοποιηθεί στις 9:00 το βράδυ
στην πλατεία Γεωργίου.
Πρώτος βγήκε το πρωί στους δρόμους ο τελάλης με το άρμα του, αναγγέλλοντας, 
υπό τους ήχους μουσικής, την έναρξη του καρναβαλιού.

Στις 11.30 ξεκίνησε από το Ρωμαϊκό Ωδείο πομπή καρναβαλιστών στην οποία
 συμμετείχαν τα μέλη του Δ.Σ της κοινωφελούς επιχείρησης 
του Δήμου «Καρναβάλι Πάτρας», καθώς και της γνωμοδοτικής επιτροπής. 
Λίγο μετά τις 12:30 το μεσημέρι η καρναβαλική πομπή έφθασε στο δημαρχείο,
 όπου εκεί την υποδέχθηκε ο δήμαρχος Πατρέων, Κώστας Πελετίδης.

Στην συνέχεια οι καρναβαλιστές παρέδωσαν στον δήμαρχο το καρναβαλικό λάβαρο,
 το οποίο θα παραμείνει στο δημαρχείο μέχρι το τέλος των εκδηλώσεων, 
στις 26 Φεβρουαρίου.

Ταυτόχρονα η μπάντα του δήμου παιάνιζε σε αποκριάτικους ρυθμούς εν μέσω του σοκολατοπόλεμου από τους συλλόγους «Σοκολατορίχτες», «Σοκολατομαχίες», «Σοκολατοδρομίες», «Σοκολατομανίες» και «Σοκολατοπαίχτες», οι οποίοι τηρούν 
πιστά κάθε χρόνο το έθιμο.

Οι εκδηλώσεις θα συνεχιστούν στις 9:00 το βράδυ στην πλατεία Γεωργίου 
με την επίσημη τελετή έναρξης του πατρινού καρναβαλιού. 
Το πρόγραμμα της τελετής είναι μια πρόταση του πατρινού Γιώργου Πετρίτση 
και θα επιχειρηθεί μια αναβίωση του καρναβαλιού από το 1900 έως σήμερα, 
τονίζοντας όλα τα γνήσια χαρακτηριστικά της μεγάλης γιορτής της Πάτρας, 
στο πέρασμα του χρόνου.

Ειδικότερα, δυο ηθοποιοί πάνω στην κεντρική σκηνή θα αναφέρουν
 με τον τρόπο τους τι σημαντικό έγινε κάθε δεκαετία και αυτό θα αναπαριστάνεται
 μετά με δράση, με χορό και τραγούδι στη δεύτερη σκηνή που θα βρίσκεται
 μπροστά από το δημοτικό θέατρο «Απόλλων».

Μόλις τελειώσει το δρώμενο αυτό, που θα έχει την μορφή μιούζικαλ, 
η παρουσιάστρια της τελετής έναρξης, η δημοσιογράφος Νατάσσα Τραγουστή,
 θα καλωσορίσει τον πρόεδρο της κοινωφελούς επιχείρησης του Δήμου Πατρέων 
«Καρναβάλι Πάτρας» Νίκο Χρυσοβιτσάνο και στη συνέχεια 
τον δήμαρχο Κώστα Πελετίδη, ο οποίος με την καρναβαλική επισημότητα 
που αρμόζει στη μεγάλη γιορτή, θα κηρύξει την έναρξη
 του πατρινού Καρναβαλιού 2017. 
Μάλιστα στο πλαίσιο του τελετουργικού θα γίνει και μια έκπληξη. 
Την έκπληξη αυτή θα πλαισιώσει και η ομάδα της Λευκής Χριστοδούλου, 
χορεύοντας τα ρεφρέν από τα καλύτερα πατρινά καρναβαλικά τραγούδια, 
ενώ τα πυροτεχνήματα θα κάνουν τη νύχτα μέρα.

Θα ακολουθήσει συναυλία με την ορχήστρα «The Band» για περίπου μιάμιση ώρα
 με ρυθμούς λάτιν, ντίσκο, ρον εν ρολ, και πατρινά καρναβαλικά τραγούδια 
της δεκαετίας του 60. Η ορχήστρα αποτελείται από καταξιωμένους
 Πατρινούς μουσικούς και τραγουδιστές.

Το υπαίθριο πάρτι και το καρναβαλικό κέφι θα διαρκέσουν μέχρι αργά τη νύχτα 
με τρεις dj, που θα αναλάβουν τη διασκέδαση στην πλατεία.

ΤΩΡΑ ΜΟΛΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ – ΔΥΣΤΥΧΩΣ ο Λαζόπουλος…


Δυστυχώς ο Λάκης Λαζόπουλος αναγκάστηκε να…
............ κατεβάσει άρον-άρον 
την παράσταση του Αποχαιρετιστήριο δείπνο…
«Αποχαιρετιστήριο», όνομα και πράγμα: Μπορεί ο τίτλος να αναφέρεται 
σε «Δείπνο», στην ουσία ωστόσο αποχαιρετιστήρια στάθηκε η φετινή παραγωγή 
για τον Λάκη Λαζόπουλο…

Εκτάκτως και εσπευσμένως κατεβαίνει την Κυριακή και μάλιστα, όπως γράφει
 το σχετικό δελτίο Τύπου, αφού ολοκλήρωσε «με επιτυχία τις παραστάσεις».
 Σαν δικό του αστείο δεν ακούγεται; «Η παράσταση κατεβαίνει λόγω επιτυχίας»…

Εκπληξη; Μάλλον όχι. Γιατί από τον περασμένο Οκτώβριο, που έκανε πρεμιέρα
 στο Γκλόρια, φάνηκε ότι τα πράγματα για τον πρωταγωνιστή θα ήταν ζόρικα. 
Ηδη από πέρυσι, με μια επίσης γαλλική κωμωδία, το «Θεέ μου, τι σου κάναμε;», 
τα πρώτα μηνύματα είχαν φανεί. Η παράσταση γέμιζε τα Σαββατοκύριακα,
 αλλά όχι και μεσοβδόμαδα… Πού οι εποχές που έξω από τις παραστάσεις του 
σχηματίζονταν ουρές…

Είναι κοινό μυστικό, εδώ και χρόνια: Ο Λάκης Λαζόπουλος 
δεν είναι πια αυτό που ήταν.
 Ο Λάκης Λαζόπουλος δεν είναι ούτε καν αυτό που έγινε αργότερα.
 Στον δρόμο της δικής του επιτυχίας έχασε το χιούμορ, τη σατιρική διάσταση, 
τη θεατρική του υπόσταση… Δημιούργησε ένα δικό του είδος, μια «τέχνη» 
προσωπικής καταγγελίας. Από επικριτής των πάντων έγινε επιλεκτικός.
 Από αντιπολιτευτικός έγινε φανατικά κυβερνητικός… Πότε άλλοτε η σάτιρα
 αγκάλιαζε τον πρωθυπουργό και καθύβριζε τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης;

Πού οι εποχές που τα σχόλιά του για τον Χρήστο Σαρτζετάκη εξέφραζαν σχεδόν
 μια ολόκληρη κοινωνία; Από τον Σημίτη και μετά, με τον Καραμανλή, 
τον Παπανδρέου, τον Βενιζέλο, την Ντόρα, έφτασε στον Κυριάκο Μητσοτάκη, 
με τόσο πάθος και τόσο φανατισμό που ακόμα και ο πλέον ορκισμένος εχθρός 
του νυν αρχηγού της Νέας Δημοκρατίας δυσκολεύεται να παρακολουθήσει.

Εκεί είναι που έχασε το παιχνίδι ο Λαζόπουλος: Αφησε το προσωπικό του μένος 
να γίνει ο οδηγός του σε αυτό που ο ίδιος ονομάζει δημιούργημά του. 
Πνίγηκε στην επιτυχία του και είδε τον εαυτό του με άλλα μάτια.
 Εχασε το μέτρο, πρώτα απ’ όλα του εαυτού του. Ξέχασε ότι όταν ο κόσμος 
γελούσε με τους «Δέκα Μικρούς Μήτσους», η εμπάθεια
 δεν ήταν στα βασικά του χαρακτηριστικά. 
Μέσα σε αυτές τις τουλάχιστον δύο δεκαετίες που πέρασαν από τότε, 
ο Λαζόπουλος μεταμορφώθηκε και παραστάσεις όπως το 
«Ηταν ένα μικρό καράβι» και η «Κυριακή των παπουτσιών» έγιναν vintage…

Δεν είναι ότι άρχισε να συναναστρέφεται τους κοσμικούς και τους πλούσιους. 
Αλίμονο! 
Ανέκαθεν οι επιτυχημένοι της εγχώριας σόουμπιζ ήταν και παραμένουν περιζήτητοι 
στις παρέες. 
Είναι ότι ξέχασε να πει στο κοινό του ότι άλλο οι καταγγελίες 
για την «άτιμη κοινωνία, που άλλους τους ανεβάζεις κι άλλους τους κατεβάζεις»,
 και άλλο η δική του η ζωή. Στο μεταξύ, πρόλαβε να μεταβληθεί 
σε θεατή του εαυτού του. Δεν συμπάσχει. Παίζει, υποδύεται, ερμηνεύει.

Με τα χρόνια, και κυρίως όταν ήρθαν εκείνα της «αριστεράς και της προόδου»,
 ο Λάκης Λαζόπουλος εκδήλωσε, χωρίς προσχήματα, τη στήριξή του 
στον ΣΥΡΙΖΑ και στον Αλέξη Τσίπρα… Αρχισε, δηλαδή, να πηγαίνει
 με το ρεύμα και έπαψε, με το χιούμορ του, να ανοίγει δρόμους και δρομάκια, 
να αφήνει χαραμάδες. 
Ορθώθηκε σαν τοίχος και έστησε ένα τείχος
 γύρω από τον πρωθυπουργό. 
Τον έβαλε στο απυρόβλητο. 
Εγινε οπαδός.

Δεν είναι τυχαίο ότι πέρυσι, στην επίσημη πρεμιέρα του, τόσο ο Αλέξης Τσίπρας
 με τη σύζυγό του όσο και μέλη του υπουργικού συμβουλίου τον τίμησαν 
με την παρουσία τους… Φέτος;
 Οχι βέβαια. 
Είχε μεσολαβήσει το «Μας πήρατε τα σπίτια; Τελειώσατε…» και κάποιες 
αντιδράσεις στο θέμα με τις τηλεοπτικές άδειες.
 Κυρίως, όμως, είχε μεσολαβήσει άλλη μια δική του αλλαγή πλεύσης. 
Κυνηγώντας το τι θέλει ο κόσμος να ακούσει από το στόμα του 
για να τον χειροκροτήσει, ξέχασε πόσο γρήγορα αλλάζουν τα πράγματα 
και πόσο εύκολα η άποψη του κόσμου μεταβάλλεται. 
Κι έτσι άρχισε να πέφτει…
Τον περασμένο Φεβρουάριο, ένα εξαιρετικά ατυχές σχόλιό του
 για την αναπηρία του Σόιμπλε στο «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» προκάλεσε 
θύελλα αντιδράσεων στο διαδίκτυο. 
Η μεγάλη αποδοκιμασία που δέχθηκε ξεπερνούσε τα όρια της κοινωνικής ευαισθησίας:
 Ηταν το πρώτο καμπανάκι, έναν χρόνο μετά τη διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, ότι όλο αυτό
 το ιδεολόγημα μπατάρει – και μαζί ο Λάκης που το στήριξε λυσσαλέα. 
Μέχρι και ανακοινώσεις για απόσυρση διαφημιστικής καμπάνιας σε Μέσο 
που δίνει βήμα στον Λάκη Λαζόπουλο ακολούθησαν την αναπηρία 
του Σόιμπλε – με τη δημόσια συγνώμη του Λάκη να μη γίνεται δεκτή από όλους.

Ακόμα και η στάση του απέναντι στις τηλεοπτικές άδειες και τις αποφάσεις
 του ΣτΕ πήρε άλλη μορφή. 
Εγραψε για τη «βαθιά στεναχώρια όλων μας, εκεί στον Alpha» και παράλληλα 
επέστρεψε στις απόψεις του περί διαπλεκόμενων δημοσιογράφων, απόψεις 
ανάλογες του καιρού και του αέρα που φυσάει στα δικά του πανιά: 
«Σε όλα αυτά τα χρόνια των μνημονίων και της εξαθλίωσης της χώρας 
έκλεισαν επιχειρήσεις, εκατομμύρια άνθρωποι έχασαν τη δουλειά τους 
και οι δημοσιογράφοι στο σύνολό τους συγκάλυπταν τις κυβερνήσεις,
 τα έβρισκαν όλα φυσιολογικά και όλα καλώς καμωμένα, βαφτίζοντας
 τις απολύσεις ως μεταρρυθμίσεις, και τις περικοπές των μισθών και συντάξεων
 ως αναγκαίες θυσίες για να γίνουμε ανταγωνιστικοί και να έρθει η ανάπτυξη.
 Το τι έχει συμβεί το ξέρουμε»…

Ωστόσο, στην κρίση χρωστάει την απογείωση της εκπομπής του – όχι, δεν προκάλεσε, 
ούτε δημιούργησε ο ίδιος την κρίση. Η επιτυχία του ήταν τέτοια που οι τηλεθεατές «μεταφράζονταν» σε πάνω από 2 εκατομμύρια κάθε φορά – ενίοτε και τρία… 
Τότε, παρέα με τραγουδιστές και ηθοποιούς, στήριζε με πάθος κάθε λογής
 αγανακτισμένους, μοίραζε ευθύνες σε κυβερνώντες και ετοίμαζε τη μετεξέλιξή του. 
Μπόλιασε το χιούμορ του με επιθετικότητα και κακίες, αναλαμβάνοντας
 τον ρόλο του οργανωτή της κοινωνίας. 
Μας έλεγε τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέματα, ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο.
 Κι όποιος διαφωνούσε μαζί του ήταν πάραυτα 
προδότης, χαφιές, μέρος της διαπλοκής. 
Τώρα, ποια διαπλοκή τού στέρησε το κοινό του;

«Μεταξύ μας, αυτό το 2016 να πάει και να μην ξανάρθει», ευχήθηκε
 τον περασμένο Δεκέμβριο μέσα από το site του, για τη χρονιά που έφυγε.
 Ισως γιατί είχε πάρει ήδη απόφαση να κατεβάσει την παράσταση.
 Ισως γιατί μαζί με το 2016 είδε να χάνει όλο και περισσότερο έδαφος. 
Κι ας φρόντισε μέσα από το δελτίο Τύπου να μας υπενθυμίσει ότι 
«μαζί με τη Χρύσα Ρώπα, από 1ης Μαρτίου 2017, θα βρίσκονται 
στο θέατρο Αριστοτέλειο της Θεσσαλονίκης, με το προγραμματισμένο τους έργο
 «Κι όμως αγαπιόμαστε!»»… Αλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε.
ΠΗΓΗ

Ούτε να τον φτύσει αλλά μόλις τον είδε φραγκάτο έκανε σαν λυσσάρα! (Βίντεο)

Tης δώσανε ένα μάθημα που εύχομαι
 να μην ξεχάσει ποτέ! 
Αυτά παθαίνουν όσες είναι Gold Digger! 
Θα πρέπει να καταλάβουν ότι τα λεφτά 
δεν είναι το μόνο που μετράει στη ζωή!

Κόρινθος: Προσοχή...παίρνουν πινακίδες...όχι παντού βέβαια.

Αυτό στο κέντρο πολύ συχνά....
....απλά εδώ στην λαϊκή μάλλον διπλοπαρκάρουν
αλλά κι εδώ δεν την γλυτώνουν.
Συμπέρασμα...πάρτε ποδήλατο ή μηχανάκι...
.........το αυτοκίνητο μόνο σε μεγάλη ανάγκη.
Ε, γινόμαστε Ευρώπη!

Κόρινθος: Καλημέρα, με δύο επίκαιρα σχόλια του εκδότη Χρήστου Σκουτέρη.



 


Κόρινθος: Ηλιόλουστη μέρα και σήμερα, έτσι; (7 φωτογραφίες)






Ε, να μην έχουμε παράπονο στην καρδιά του χειμώνα,
Η πόλη μας θα έπρεπε να έχει αν όχι 12, 
τουλάχιστον 9 μήνες τουριστική κίνηση.....αλλά.......

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

Υγειονομική “βόμβα” στα σχολεία – Δεν έχουν λεφτά ούτε για τα εμβόλια των παιδιών τους.

Την δεινή οικονομική κατάσταση που βιώνουν 
εκατοντάδες νοικοκυριά στην Πάτρα αποκαλύπτουν 
τα επίσημα στοιχεία για τον εμβολιασμό των παιδιών.
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται 
το patrastimes, ο αριθμός των μαθητών που γράφτηκαν 
φέτος στο δημοτικό σχολείο και δεν έχει
 εμβολιαστεί, παραπέμπει… στη δεκαετία του ’60…

Συγκεκριμένα, η αναλογία των ανεμβολίαστων
 ή με ελλιπή αριθμό εμβολίων παιδιά, αγγίζει 
τα 4 στα 10.

Κάτι τέτοιο, εάν τηρούνταν από τους διευθυντές 
το πρωτόκολλο και η νομιμότητα, επιβάλει
 την απαγόρευση της εγγραφής τους
 στην Α΄ τάξη του Δημοτικού, 
καθώς ο εμβολιασμός αποτελεί βασικό 
προαπαιτούμενο.

Ωστόσο, τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας
 και τα συμβούλια των σχολείων με δική τους
 πρωτοβουλία, πραγματοποιούν τις εγγραφές 
παρακάμπτοντας τα όσα προβλέπονται, 
καθώς γνωρίζουν την κατάσταση με την ανεργία
 και την οικονομική ανέχεια που βιώνουν τα νοικοκυριά.

Κολλάει Φωτογραφία στο Ξύλο και την αφήνει να στεγνώσει. Το αποτέλεσμα θα το Λατρέψετε!

Κολλάει Ανάποδα τη Φωτογραφία στο Ξύλο και την αφήνει να στεγνώσει Όλη Νύχτα! 
Το αποτέλεσμα; Απλά θα το Λατρέψετε!
Το 1839, η πρώτη εμπορική φωτογραφική μηχανή
 ήρθε στην αγορά.
Η διαδικασία ήταν πολύ διαφορετική 
από ό, τι γνωρίζουμε σήμερα. 
Ο Louis Daguerre δημιούργησε μια διαδικασία
 με την οποία μια εικόνα παρήχθη εκθέτοντας
 μία μεταλλική πλάκα που θα συλλάβει τις μικρές 
λεπτομέρειες της σκηνής που λαμβάνονται 
από το φωτογράφο. 
Ιώδιο και ασήμι χρησιμοποιήθηκαν για να παραχθεί
 η τελική εικόνα.

Ήταν επίσης το 1839 που η λέξη φωτογραφία επινοήθηκε
 από τον Sir John Herschel.
 Βασίζεται στην ελληνική λέξη, φως και γραφή.
 Βάλτε τα μαζί και κυριολεκτικά σημαίνει
 «σχέδιο με το φως.» 
Το 1861 η πρώτη ανθεκτική έγχρωμη φωτογραφία
 παρήχθη από τον Thomas Sutton. 
Σε αυτό το βίντεο, δείτε πώς αυτή η γυναίκα
 μετατρέπει τις οικογενειακές φωτογραφίες της 
σε ένα σύγχρονο έργο τέχνης.


Για ποιο λόγο μία ιερή λέξη των αρχαίων Ελλήνων την έκαναν συνώνυμο του σατανά;

Η νοηματική μετάλλαξη της λέξης δαίμων 
θυμίζει κάτι από τα λάφυρα των νικητών. 
Θυμίζει τους αρχαίους αριστοκράτες που κατέληξαν 
στις γαλέρες των νικητών Ρωμαίων. 
Θυμίζει αναρίθμητες περιπτώσεις που επιβεβαιώνουν
ότι ο νικητής ποτέ δε σέβεται «τα ιερά και τα όσια»
των ηττημένων.
Στην αρχαιότητα η λέξη Δαίμων ήταν, ίσως, η πιο ευσεβής λέξη. 
Παράγεται από το ρήμα “δαίω” που σημαίνει “μοιράζω στον καθένα την τύχη του”.
Αν και συνυπήρχε με τη λέξη Θεός, εντούτοις, ο δαίμων αναφερόταν στην απρόσωπη
 και απροσδιόριστη δύναμη, ενώ ο θεός στην ανθρωπόμορφη θεϊκή οντότητα.
 Η έννοια του δαίμονος ισοδυναμούσε με την Μοίρα, την Ειμαρμένη.
Επίσης, στη λέξη “Δαίμονα” οι αρχαίοι απέδιδαν την έννοια του φύλακα αγγέλου 
«κατά φύλακα δαίμονα».
 Απ’ εδώ και η λέξη “ευδαιμονία”, η έντονη ευτυχία δηλαδή που προσδιόριζε 
τον έχοντα την εύνοια του Δαίμονος.
Όμως, με τη πάροδο του χρόνου και με την καθιέρωση της τότε νέας θρησκείας 
δηλαδή του Χριστιανισμού, η λέξη που δήλωνε τον αγνό θεό των Αρχαίων
 έπρεπε να αποκτήσει αρνητική σημασία και από συνώνυμο του Θεού γίνεται 
συνώνυμο του Διαβόλου.
 Και λογικό είναι αφού ήθελαν να αφανίσουν ότι ελληνικό προυπήρχε.
Ο καλός άγγελος γίνεται το κακό δαιμόνιο και οι δαίμονες, πλέον, 
είναι τα κακά πνεύματα ο άγγελος του κακού, ο έκπτωτος άγγελος που έχει
 ως αρχηγό του τον σατανά που στα εβραϊκά σημαίνει “ο αντίπαλος”.
Έτσι, δημιουργήθηκαν οι λέξεις: δαιμόνιος, δαιμονισμένος, δαιμονόπληκτος, 
δαιμονιστής, δαιμονολατρία, πανδαιμόνιο κ. α. 
Με αυτή τη σημασία μεταφέρθηκε και στην Εσπερία:
– Ιταλiκά: demoniaco, demonomania, pandemonio.
– Γαλλικά: demon.
– Αγγλικά: daemon, daimon.
– Γερμανικά:Dämon
Φαίνεται ότι η λέξη δε επιβίωσε ούτε και στην Ελληνική πόλη Ευδαίμων, 
στην Ερυθρά θάλασσα. Καθότι τον 10ο αιώνα οι Ρωμαίοι μετονόμασαν
 την πόλη σε “Arabia Felix”, δηλαδή το λιμάνι Aden στην Υεμένη.
Οι τελευταίες «εστίες αντίστασης» καταγράφονται στη λέξη: 
“Ευδαιμονία”, όπου ο δαίμων μεταφέρεται με την έννοια του θεού.
Αξίζει τέλος να κάνουμε κάποιες παραπομπές σε μερικούς αρχαίους πατέρες:
– O Ηράκλειτος είπε: “ήθος ανθρώπω δαίμων”
 (ο Δαίμων/θεός για τον άνθρωπο δεν είναι παρά ο χαρακτήρας του)
– O Δημόκριτος: “είναι υπόθεση της ψυχής η ευδαιμονία και η κακοδαιμονία”
– O Αριστοτέλης στα Ηθικά Νικομάχεια: “η ευδαιμονία είναι κάποια ενέργεια
 με τους κανόνες της τέλειας αρετής”
– O Λυσίας στον επιτάφιο: «ο δαίμων ο την ημητέραν μοίραν ειληχώς απαραίτητος»,

– Και ο Ξενοφών στα απομνημονεύματα: 
«ως φαίη ο Σωκράτης το δαιμόνιον εαυτώ σημαίνειν»

Σοκ: Εβραϊκό περιοδικό εξιστορεί σε κόμικς πως να μαγειρέψεις και να φας έναν Έλληνα!

Η παρακάτω σελίδα είναι κόμικ 
από γνωστό Εβραϊκό περιοδικό
 (το Heeb magazine).
Η “αστεία” ιστοριούλα του κόμικ εξιστορεί
 πως οι Εβραίοι μπορούν να μαγειρεύουν
 έναν “Gentile” δηλαδή έναν ειδωλολάτρη 
ή έναν μη Εβραίο και φυσικά να τον τρώνε σε γεύμα.

Το όνομα “Gentile” το χρησιμοποιούσαν οι Εβραίοι
 από τα αρχαία χρόνια για να δηλώσουν 
τους Έλληνες ειδωλολάτρες  και γενικά κάθε μη Εβραίο.
Το περιοδικό όμως εκδίδεται σήμερα και όχι
 στα αρχαία χρόνια… Μέχρι και σήμερα οι Εβραίοι 
γουστάρουν ως γνήσιοι ανθρωποφάγοι 
να τρώνε τους Gentile Έλληνες….
Δικό μας σχόλιο:
Θα επαναλάβω για ακόμα μια φορά
πως οι αρχαίοι Έλληνες λάτρευαν είδωλα
αλλά τους θεούς τους που παρίσταναν
τα αγάλματα όπως το κάνουν 
και οι περισσότεροι χριστιανοί 
σε όλον τον κόσμο, αλλά και........
..... η δική μας εκκλησία με τις εικόνες.

Όταν πήγαινε η γενιά μου σχολείο δεν μας τα έλεγαν αυτά...τώρα τα λένε;

Οι αρχαίοι Έλληνες μηχανικοί 
απείχαν ελάχιστα 
(από δέκα έως το πολύ 100 χρόνια) 
από το να εφεύρουν 
μια κανονική ατμοκίνητη υδραντλία.
Οι επιστήμονες, μηχανικοί και εφευρέτες
 της Ελληνιστικής εποχής έφθασαν
μια ανάσα πριν την αφετηρία της σύγχρονης 
Βιομηχανικής Επανάστασης: τη δημιουργία 
της ατμοκίνητης εμβολοφόρου υδραντλίας, ανέφεραν 
ο καθηγητής του ΕΜΠ Θεοδόσης Τάσιος 
και ο ομότιμος καθηγητής του Αριστοτελείου
 Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Μιχάλης Τιβέριος 
σε εκδήλωση στο Μέγαρο Μουσικής,
 το βράδυ της Τρίτης, με τίτλο
 «Άραγε είχαν ατμοκίνητη υδραντλία οι Πτολεμαίοι;».
Όπως είπε ο κ.Τάσιος, τον καιρό των Πτολεμαίων, οι μηχανικοί είχαν εφεύρει 
διαδοχικά όλα τα αναγκαία μηχανολογικά εξαρτήματα
 (ιμάντες, σωλήνες, γρανάζια, στρόβιλοι κ.α.), που τους επέτρεπαν να αξιοποιούν 
την ενέργεια του αέρα και του νερού για τη δημιουργία αντλιών,
 εκμεταλλευόμενοι έτσι τόσο την αιολική, όσο και την υδροδυναμική ενέργεια.
Επιπλέον, είχαν κάνει το αρχικό βήμα για την ατμοκίνηση με την μετατροπή 
της θερμικής ενέργειας σε κινητική, επιτυγχάνοντας 
την περιστροφική κίνηση μέσω ατμού.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του κ.Τάσιου, οι αρχαίοι Έλληνες μηχανικοί απείχαν 
ελάχιστα -από δέκα έως το πολύ 100 χρόνια- από το να εφεύρουν μια κανονική 
ατμοκίνητη υδραντλία, οπότε θα είχαν εκείνοι ξεκινήσει τη βιομηχανική 
επανάσταση πολύ πριν την ώρα της. 
Τελικά, αυτό συνέβη το 1776, όταν ο Σκωτσέζος μηχανικός Τζέημς Βατ
 εφηύρε μια τέτοια ατμοκίνητη αντλία.

Αν και ο κ.Τιβέριος επεσήμανε πως από το αρχαία ιστορικά κείμενα έχει 
διασωθεί μόνο το 2,5% περίπου, συνεπώς δεν μπορεί να αποκλεισθεί ότι 
ίσως το τελικό βήμα της ατμοκίνησης είχε γίνει, έστω κι αν κατασκευάσθηκε 
μία μόνο πρωτότυπη αντλία ως παιγνίδι και μετά η σχετική τεχνολογία ξεχάσθηκε, 
όμως -μέχρι στιγμής τουλάχιστον- δεν υπάρχουν οι σχετικές μαρτυρίες 
και τα αποδεικτικά στοιχεία
Ο κ.Τάσιος -που είναι και πρόεδρος της Εταιρείας Μελέτης
 της Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας- εκτίμησε ότι οι πρόγονοί μας 
έφθασαν πολύ κοντά στην «πηγή», 
χάρη στις εντυπωσιακές επιστημονικές και τεχνολογικές προόδους τους, 
όμως δεν είχαν τελικά προχωρήσει στην αξιοποίηση του ατμού για την κίνηση
 μιας αντλίας και τελικά μιας μηχανής.
Οι κ.κ. Τάσιος και Τιβέριος αναφέρθηκαν στο σημαντικό τεχνολογικό έργο
 του Κτησίβιου (3ος αι. π.Χ., ιδρυτής της Σχολής Μηχανικών και Μαθηματικών
 στην Αλεξάνδρεια), του Φίλωνα από το Βυζάντιο (μαθητή του Κτησίβιου) 
και του Ήρωνα (μάλλον 1ος αι. μ.Χ., οι οποίοι με τις εφευρέσεις τους έδειξαν
 πόσο προχωρημένη ήταν η ελληνική εφαρμοσμένη επιστήμη και τεχνολογία. 
Πολλά έργα των Ελλήνων μηχανικών, όπως επεσήμανε
 ο κ.Τιβέριος, διασώθηκαν σε αραβικές μεταφράσεις.
Ο κ.Τάσιος τόνισε το πάθος των αρχαίων Ελλήνων για την τεχνολογία
 και επεσήμανε ότι, ήδη στα έπη του Ομήρου, γίνεται αναφορά σε αυτόματα
 και πλοία-ρομπότ.
Αργότερα, ο συνδυασμός του κοσμοπολιτισμού (ιδίως στην Αλεξάνδρεια), 
της ανερχόμενης μεσαίας τάξης και του ενδιαφέροντος των Πτολεμαίων
 οδήγησε σε σημαντικές εφευρέσεις, όπως δείχνει και ο μηχανισμός των Αντικυθήρων.
 Αν και παραμένει ερώτημα κατά πόσο αυτές οι τεχνολογίες γνώρισαν 
ευρύτερη εφαρμογή ή παρέμειναν προνόμιο μιας μικρής ομάδας ανθρώπων.
Δικό μας σχόλιο:
Όταν πήγαινε η γενιά μου σχολείο
 δεν μας τα έλεγαν αυτά...τώρα τα λένε;
Δεν μας μίλησαν ποτέ για την Ελληνιστική περίοδο 
και τα επιτεύγματά της στην ουσία.

Κόρινθος: Καλημέρα,μετά από έναν πρωινό περίπατο στα 2 βουναλάκια. (5 φωτογραφίες)






Κόρινθος: 7 υπέροχες παλιές εικόνες του ναού του θεού Απόλλωνος.








Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

Ένα πολύ ενδιαφέρον πεντάλεπτο βίντεο για το πώς φτιάχνεται το μετάξι.

Δείτε πως φτιάχνετε το μετάξι
 ένα πολύ ενδιαφέρον πεντάλεπτο βίντεο
 για το πώς φτιάχνεται το μετάξι, 
το αγαπημένο ύφασμα όλων των γυναικών.

Για ποιο λόγο μας ενδιαφέρει τώρα το νησί πήρε το όνομα του από την Ελληνική λέξη ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ; (Υπάρχει στην περιοχή και η Άνδρος).

Το νησάκι που βλέπετε στον χάρτη βρίσκεται 
στις Μπαχάμες και πήρε το όνομα του 
από την Ελληνική λέξη ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ   
όπως μας ενημερώνει το wikipedia.
The name “Eleuthera” is derived from the feminine form of the Greek word 
ελεύθερος και μάλλον σε αυτή την περιοχή μεγέθους νήσου ΚΩ εις τις Μπαχάμες
 είναι τοσημείο που αναφέρεται ο κύριος Δεσλής στο σχόλιο του στο χθεσινό 
πρωτοσέλιδο της Αυριανής www.frontpages.gr/d/20120722 ότι έχουν αγοραστεί 
από Ελληνικές Offshore και έχουν κτίσει πολυτελέστατες οικίες Αξίας
 άνω των δυο εκατομμυρίων δολαρίων έκαστη και οι Ιδιοκτήτες 
είναι Έλληνες πολιτικοί και Επιχειρηματίες.

Ισχυρισμός που ενισχύεται σύμφωνα με τον κύριο Δεσλή
 και από τηλεοπτικό κανάλι της Καλιφόρνια.
Το ποιος είναι ο κύριος Δεσλής μπορείτε να το δείτε facebook.com/athanasios.deslis
 και αξίζει να αφιερώσετε λίγο χρόνο στα άλμπουμ του με τίτλο ανατομία ενός διωγμού.
Με μια δεύτερη ματιά σε αυτό το δημοφιλή προορισμό μπορεί κανείς
 να διαπιστώσει πολλά θεματάκια.

Ένα από αυτά φαίνονται ευκρινέστατα μέσα από το επίσημο site της CIA.
Ναι καλά διαβάσατε. ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ SITE της CIA.
Τι μας λέει λοιπόν;
Στην φωτογραφία που ακολουθεί μας λέει ότι Μπαχάμες είναι η 10 Χώρα στο κόσμο
 με 1.160 Μαρίνες εκ των οποίων οι 1063 είναι αλλοδαπών συμφερόντων.

Στην επόμενη μας λέει ότι μεταξύ των 1063 αλλοδαπών συμφερόντων 
έχουμε το εξής μαγικό σε ιδιοκτησίες
Η πτωχευμένη Ελλάδα είναι πρώτη με 225 μαρίνες
με τη δεύτερη Νορβηγία να έχει 186 μαρίνες
και την τρίτη Αμερική μόλις με 109 μαρίνες.
ακολουθεί ο Καναδάς με 96 μαρίνες
και πέμπτη η Ιαπωνία με 88 μαρίνες

Και μέσα από το επίσημο site του Υπουργείου Εξωτερικών επαληθεύεται και μέρος
 των ισχυρισμών του κυρίου Δεσλή αλλά και του Καλιφορνέζικου καναλιού.
Ότι δηλαδή το νησί επισκέπτονται Έλληνες ιδιοκτήτες εξοχικών.
Αυτό που μένει να απαντηθεί είναι αν μεταξύ αυτών των ιδιοκτητών 
συγκαταλέγονται και Έλληνες Πολιτικοί.

Επί τούτου βέβαια αρμόδιος είναι να μας ενημερώσει ο πρόεδρος 
των εργαζομένων του ΚΕΠΥΟ ο κύριος Ρουμελιώτης. 
Συγνώμη ο πρώην Πρόεδρος ήθελα να γράψω. 
Γιατί μετά από αυτά που είπε την 15-Δεκ-2011 πρόσφατα έμαθα ότι έγινα πρώην.
Επειδή όμως οι επισκέψεις γίνονται συνήθως τις γιορτινές ημέρες 
πρέπει και να εκκλησιαζόμαστε.
Και αν το video είναι πράγματι από Πάσχα τις Μπαχάμες φαίνεται ότι
 εκεί η Ελληνορθόδοξη κοινότητα αριθμεί πάρα πολλά μέλη.

8.000 ΔΩΡΕΑΝ διαμερίσματα με πληρωμένα ΟΛΑ τα εξοδα, συν 400 ευρώ το άτομο ΧΩΡΙΣ φόρους

Μουζάλας: 8.000 ΔΩΡΕΑΝ διαμερίσματα 
με πληρωμένα ΟΛΑ τα εξοδα, συν 400 ευρώ το άτομο 
ΧΩΡΙΣ φόρους..............................























Ο υπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής Γιάννης Μουζάλας, μιλώντας 
στον Flash 96,0 F.M., τόνισε ότι τον Μάρτιο θα προκηρυχθούν 8.000 θέσεις 
φιλοξενίας σε διαμερίσματα που θα διαχειριστούν οι δήμοι της χώρας 
και πως «φτιάχνουμε δομές των 500 ανθρώπων».
 Ανέφερε ακόμη ότι…«το προσφυγικό – μεταναστευτικό έχει μπει
 στην ατζέντα του να πέσει ο ΣΥΡΙΖΑ και για να γίνει αυτό, πρέπει χτυπηθεί
 με έναν τρόπο που θυμίζει δολοφονία χαρακτήρων ο υπουργός, που έτυχε
 να είμαι εγώ».
Τέλος, αναφορικά με το πρόβλημα της Λέσβου σημείωσε: «Αν είχαν δοθεί 
από τον Σεπτέμβριο τα κρεβάτια και δεν υπήρχε η απαγόρευση
 από την Ένωση Ξενοδόχων στη Λέσβο, δεν θα υπήρχε το πρόβλημα.



Το 97% των προσφύγων βρέθηκε σύντομα σε συνθήκες ασφάλειας 
και ότι το ζήτημα με το 3% θα μπορούσε να είχε λυθεί αν υπήρχε καλύτερη συνεργασία».

Τατσόπουλος τρολάρει Μουλόπουλο: Το αρχέτυπο του δαιμόνιου επιχειρηματία

Το δηκτικό σχόλιο του πρώην βουλευτή 
για την ανάληψη του ΔΟΛ
 από τον πρόεδρο της Αυγής.
Μία άκρως καυστική ανάρτηση δημοσίευσε σήμερα
 στο προφίλ του στο Facebook o Πέτρος Τατσόπουλος,
 με την οποία σκιαγραφεί το ...προφίλ
 του Βασίλη Μουλόπουλου. 
Η είδηση της ανάληψης της τύχης του ΔΟΛ από τον έως και χθες πρόεδρο
 του Δ.Σ. της Αυγής δεν θα μπορούσε να μείνει ασχολίαστη
 από τον πρώην βουλευτή, που χαρακτήρισε στην ανάρτησή του τον κ. Μουλόπουλο, 
«δαιμόνιο επιχειρηματία», ο οποίος καλείται να εφαρμόσει την επιτυχία
 της «Αυγής» στις εφημερίδες του ΔΟΛ, να μην «πέσουν κάτω από χίλια φύλλα».

Η ανάρτηση του Πέτρου Τατσόπουλου:
«Ο Βασίλης Μουλόπουλος είναι το αρχέτυπο του δαιμόνιου επιχειρηματία. 
Διορίστηκε βουλευτής Επικρατείας χωρίς να ιδρώσει ούτε για μία ψήφο. 
Ανέλαβε την εφημερίδα ενός κόμματος του 4% που πουλούσε χίλια φύλλα 
και, μολονότι το κόμμα του 4% σκαρφάλωσε στο 36% και πήρε την εξουσία, 
εκείνος κατάφερε ώστε να μην πέσει η κυκλοφορία της εφημερίδας 
κάτω από τα χίλια φύλλα. Τώρα καλείται να εφαρμόσει τη συνταγή
 της επιτυχίας και στον ΔΟΛ. Μολονότι το κόμμα του 36% θα επιστρέψει
 οσονούπω στο 4%, εκείνος θα καταφέρει και πάλι να κρατήσει
 την κυκλοφορία των εφημερίδων του ΔΟΛ σταθερή: χίλια φύλλα.
 Κατέχει το Know How ο άνθρωπος».

Υπενθυμίζεται ότι η κόντρα ανάμεσα στον συγγραφέα Πέτρο Τατσόπουλο 
και τον Βασίλη Μουλόπουλο δεν είναι καινούργια, αλλά χρονολογείται 
από την εποχή που οι δύο άντρες συνυπήρξαν στην κοινοβουλευτική ομάδα 
του Συριζα, δηλ. μετά τις εκλογές του 2012. Το Νοέμβριο του 2013 μάλιστα, 
η κόντρα είχε φτάσει στα άκρα με τον κ.Μουλόπουλο να λέει αναφερόμενος
 στον κ.Τατσόπουλο, ότι κάθε κόμμα έχει το γελωτοποιό του.