Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Λαέ ξυπνήστε. Δεν είναι παιχνίδια. Δεν θέλω να το ζήσω δεύτερη φορά!

Ένα απρόσμενο περιστατικό σημειώθηκε 
κατά τη διάρκεια διαλόγου που είχε χθες 
ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος 
στη Λιβαδειά με κατοίκους της περιοχής.
Μια Πολωνή, ονόματι Μαργαρίτα, που βρίσκεται 
επί 20 χρόνια στην Ελλάδα, που μένει 
στο Μαυρονέρι της Λιβαδειάς και είναι κτηνοτρόφος 
ζήτησε το λόγο και εξέφρασε την εξής απορία 
προς τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ.
«Εγώ βόσκω γίδια και πρόβατα και οι γαλατάδες
 μας δίνουν 8μηνες επιταγές. 
Τι θα πω εγώ στην προβατίνα, ότι θα φας σε οχτώ μήνες; 
Πως θα παράγω εγώ κύριοι την πρώτη ύλη 
για το σημαιοφόρο προϊόν της Ελλάδας στις εξαγωγές, 
στην Ευρωπαϊκή Ένωση και παγκοσμίως;»
Μάλιστα στη συνέχεια επιχείρησε να προειδοποιήσει
 τους Έλληνες για τα δεινά μιας χρεοκοπίας 
τα οποία η ίδια βίωσε ως κορίτσι 15 ετών στη χώρα της. 
«Πρόεδρε είμαι Πολωνέζα. 
Ζω σε αυτή τη χώρα 20 χρόνια, 
είναι η δεύτερη πατρίδα μου. 
Θερμή έκκληση. 
Κανένας σε αυτή την αίθουσα δεν ξέρει 
τι σημαίνει πτώχευση του κράτους.
 Ήμουν 15 χρονών, το '81 στην Πολωνία, 
που πτώχευσε το κράτος.
 Κάναμε τριάντα χρόνια να συνέλθουμε.
Λαέ ξυπνήστε, ξυπνήστε δεν είναι παιχνίδια. 
Τριάντα χρόνια κάναμε να συνέλθουμε. 
Λαέ ξυπνήστε. Δεν είναι παιχνίδια. 
Δεν θέλω να το ζήσω δεύτερη φορά».

Δεν υπάρχουν σχόλια :