Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Γ@μώ την ανάπτυξή μου γ@μώ!

Προσπαθώ να εντοπίσω έναν πολιτικό
 που να μην επαγγέλλεται την Ανάπτυξη 
τα δύο τελευταία χρόνια. 
Κανείς, όμως, δεν μου εξηγεί 
τί εννοεί με τον όρο αυτό.
 Κανείς δεν μου έχει πει ποιό είναι 
το σχέδιό του για την Ανάπτυξη. 
Ερωτώ λοιπόν:
Σε ποιους τομείς θα προωθήσετε την Ανάπτυξη;
 Συγκεκριμένα πράγματα, όχι μπουρδολογίες τύπου
 «Το περιβάλλον αποτελεί μοχλό Ανάπτυξης» 
που μας είπε σήμερα ο Τόνυ Πατώνει. 
Τι είδους μοχλός;
Ποιές είναι οι υποδομές που θα επιτρέψουν 
την υλοποίηση των σχεδίων σας για την Ανάπτυξη
 σε κάθε τομέα ξεχωριστά;
Την Ανάπτυξη στην πάταξη της γραφειοκρατίας 
πώς την φαντάζεσθε;
Την Ανάπτυξη στην πάταξη της πολυνομίας
 πώς την αντιλαμβάνεσθε;
Την Ανάπτυξη στον τομέα της Παιδείας 
πώς την εννοείτε;
Την Ανάπτυξη στην πάταξη της διαφθοράς
 την έχετε διανοηθεί;
Την Ανάπτυξη στην απαρέγκλιτη εφαρμογή 
των νόμων και στην υλοποίηση της ανεξαρτησίας 
της Δικαιοσύνης την έχετε κατά νουν;
Την Ανάπτυξη της διαφάνειας στις προμήθειες
 και στα έργα του Δημοσίου την έχετε σκεφθεί;
Τι θα λέγατε για την Ανάπτυξη της παύσης
 θέσπισης εξαιρέσεων στο ΑΣΕΠ;
Την Ανάπτυξη στον πραγματικό περιορισμό
 των εξόδων του Δημοσίου ακόμη να την υλοποιήσετε
 μετά από 2 Μνημόνια. Γιατί;
Την Ανάπτυξη του εγκεφάλου σας, ώστε να μη 
μας θεωρείτε τόσο *******, πώς την βλέπετε; 
Μέχρι τώρα οι τραπεζικοί λογαριασμοί σας 
και οι έδρες σας είναι τα μόνα πράγματα
 που έχουν αναπτυχθεί και δη υπερμέτρως. 
Για να καταλάβω και εγώ τί είναι η Ανάπτυξη,
 με την οποία με έχετε ζαλίσει, που να πάρει ευχή!
Και μη μου μιλήσετε για το Ελληνικό. 
Δεν είναι το μόνο σημείο της επικράτειας που μπορεί 
να αναπτυχθεί. Έτσι να πείτε στους νταβατζήδες σας.
Ούτε να μου μιλήσετε για διαρθρωτικές αλλαγές
 γενικώς και αορίστως. Να μου μιλήσετε για μία,
 δύο, είκοσι δύο, διακόσιες δύο 
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ αλλαγές.
Πείτε μου, λοιπόν, ένα παράδειγμα. 
Ένα συγκεκριμένο σχέδιο. 
Κάτι, γαμώ την ατυχία μου …………..
---------------------------------
Πηγή: taxalia.blogspot.com
Σωτήριος Καλαμίτσης



1 σχόλιο :

natasat είπε...

ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΙΛΑΣ? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΝΟΕΙΣ ΠΡΟΔΩΣΙΑ. ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΙΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ, ΚΑΜΕΝΑ ΧΑΡΤΙΑ ΒΓΟΥΝ ΔΕΝ ΒΓΟΥΝ...ΓΙΑ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ ΜΙΛΑΜΕ ΑΚΟΜΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΣΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΟΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ. ΒΑΛΤΕ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣΣΣΣΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑ.ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΙΩΣ. ΜΙΚΡΟΙ, ΜΕΓΑΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ.