Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2017

Mια λογική εξήγηση δεν έχω βρει ακόμη.

Στην παραδοσιακή πίστη και φαντασία, 
ένα φάντασμα είναι η ψυχή ή το πνεύμα 
ενός πεθαμένου ανθρώπου ή ζώου που μπορούν
 να εμφανιστούν, σε ορατή μορφή ή άλλη εκδήλωση,
 στους ζωντανούς. 
Οι περιγραφές για εμφάνιση των φαντασμάτων
 ποικίλλουν σε μεγάλο βαθμό, από μια αόρατη παρουσία
 ή ένα ελάχιστα ορατό ημιδιαφανές σχήμα, 
σε ρεαλιστικά και ζωντανά οράματα. 
Η ύπαρξη των φαντασμάτων είναι ένα μεγάλο μυστήριο που βασάνισε 
την ανθρωπότητα από το 2000πΧ (η πρώτη γραπτή αναφορά για φάντασμα 
προέρχεται από την ιστορία “Έπος του Gilgamesh” – Τhe Epic Of Gilgamesh).
 Πολλοί πιστεύουν ότι είναι αποκύημα της φαντασίας του ανθρώπου, 
ενώ άλλοι πιστεύουν ότι υπάρχουν πραγματικά. 
Όπως και να έχει,όμως, δεν παύουν να είναι πηγή αινιγμάτων για τoν καθένα μας.
Πολλές φορές με ξεγελούν τα μάτια μου και βλέπω
σκιές που μοιάζουν άνθρωποι και μάλιστα γνωστοί μου.
Τόσο πολύ παραπλανούν και το μυαλό ακόμη
που έχω την εντύπωση πως είναι γνώριμοί μου. 

Ωστόσο κι όταν λογικά το θέμα εξετάζω
δεν είναι λέω δυνατόν αυτό να μου συμβαίνει
αυτοί που βλέπω πέθαναν δεν ζουν ανάμεσά μας
και όπως είναι φυσικό, φαντάσματα θα είναι.

Τώρα, τι είναι φάντασμα κι εγώ γιατί τα βλέπω
μια λογική εξήγηση δεν έχω βρει ακόμη. 
                  Πάν Καρτσωνάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια :