Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2021

Τελικά, έμεινε, στην αυλή μου ένας αθεράπευτα ερωτευμένος μαζί της γάτος!

Όλη την νύχτα τριγυρνά δεν ξέρω που πηγαίνει
και  ποιες αυλές καλύτερες απ’ την δική μου βρίσκει.
Όλη την μέρα άνετη, ξαπλώνει, χουζουρεύει
κι αν κάπου-κάπου σηκωθεί, απλώς αλλάζει θέση.

Πίνει νερό μα την τροφή κάποιες φορές αφήνει
ίσως γιατί καλύτερη, κάπου αλλού θα βρίσκει. 

Ενδέχεται με όμορφο και γάτο κοτσονάτο
να ζευγαρώνει και γι αυτό ξεμυαλισμένη θα ‘ναι. 
Αυτό συμβαίνει προφανώς και η αυλή σε λίγο 
θα ‘χει γεμίσει  τρυφερά και ζωηρά γατάκια. 
                                 Πάν Καρτσωνάκης
 Ένα δικό μου σχόλιο:
Τελικά χάθηκε η γάτα που για χάρη της είχα γράψει
 αυτούς τους στίχους και πήρε και μαζί της 
τα γατάκια της και μου έμεινε στην αυλή 
ένας αθεράπευτα ερωτευμένος μαζί της γάτος!
Αλλά μάλλον θα μου φύγει κι αυτός.

2 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Ισως και να αγναντεύει τα χορτάρια που τελικά έκοψαν

ΑΓΓΕΛΙΚΗ Ν.

Kartsonakis Pan είπε...

Αγγελική, ξέρεις πολλά μου φαίνεται.