Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2021

Όταν η Joan Baez τραγούδησε το «Άσμα Ασμάτων» στα Ελληνικά. VIDEO

Τι ωραία που είν' η αγάπη μου
Με το καθημερνό της φόρεμα
Κι ένα χτενάκι στα μαλλιά
Κανείς δεν ήξερε πως είναι τόσο ωραία
Κοπέλες του 'Αουσβιτς
Του Νταχάου κοπέλες
Μην είδατε την αγάπη μου
Την είδαμε σε μακρινό ταξίδι
Δεν είχε πιά το φόρεμά της
Ούτε χτενάκι στα μαλλιά
Τι ωραία που είν' η αγάπη μου
Η χαϊδεμένη από τη μάνα της
Και τ' αδελφού της τα φιλιά
Κανείς δεν ήξερε πως ειναι τόσο ωραία
Κοπέλες του Μαουτχάουζεν
Κοπέλες του Μπέλσεν
Μην είδατε την αγάπη μου
Την είδαμε στην παγερή πλατεία
Μ' ένα αριθμό στο άσπρο της το χέρι
Με κίτρινο άστρο στην καρδιά
Τι ωραία που είν' η αγάπη μου
Η χαϊδεμένη από τη μάνα της
Και τ' αδελφού της τα φιλιά
Κανείς δεν ήξερε πως είναι τόσο ωραία.
Ιαάκωβος Καμπανέλης
Μίκης Μιχάλης Θεοδωράκης 
Mikis Michel Theodorakis 
Iakovos Kambanelis

Δεν υπάρχουν σχόλια :