Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2020

Καλημέρα και καλή μας εβδομάδα. Ελληνικά αγάλματα στο Μεξικό. (22 φωτογραφίες)















Για μερικές μέρες που βρέθηκα στην πρωτεύουσα 
πολιτεία του Μεξικού (Mexico City) μεσα στους δρόμους, σε πάρκα,
 στο μουσείο, μεσα σε πλατείες ειναι γεματη με ελληνικά αγάλματα. 
Και τα προσέχουν σαν τα μάτια τους.
 Βρέθηκα και μίλησα με ανθρώπους του Μεξικού που με υπερηφάνεια φωτογραφίζονται μπροστά στα αγάλματα. 
Γνωρίζουν τα παντα για αυτα, εχουν ονόματα ελληνικά, 
οπως Πλάτο, Ακίλεο, Αφροντάιτη, Ατένα, Σώκρατες, Χιπποκράτες, 
Χέκτωρ, τον θεό τους τον λένε Ντίας (Δίας) και αισθάνομαι
 τόσο μικρός μεσα στον δικό μου πολιτισμό που κάποιοι αλλοι τιμούν 
και πιστεύουν οτι μας άφησαν οι πρόγονοι μας.  
Αυτο ειναι το παράπονο μου. 
Ό ελληνικος μας πολιτισμός η ιστορία μας να την αγαπουν
 και να την πιστεύουν κάποιοι αλλοι στην αλλη άκρη του Ατλαντικού. 
Μήπως ήμασταν εμεις εκεί και τους δώσαμε ολα αυτα 
που σημερα βλεπουμε εκεί;.  
Ας το σκεφτούμε λιγακι περισσότερο αυτο. 
Με μεγαλη εκτίμηση  
Φώτιος Τούμπανος.
Δικό μας σχόλιο:
Μόνο λίγες φωτογραφίες ανέβασα στο BLOG
Φίλε Φώτη εμείς εδώ, στην πατρίδα μας την Κόρινθο
(από όπου και ξεκίνησες) δεν έχουμε άγαλμα του Ερμή
αλλά θα στήσουμε πολύ σύντομα 
(με σχεδόν ομόφωνη απόφαση δημοτικών συμβούλων)
στην κεντρική μας πλατεία (όταν έλθεις θα το δεις)
και θα το φωτογραφίσεις...........ΑΥΤΟ

1 σχόλιο :

Ανώνυμος είπε...

Παναγιώτη φιλε μου καλη σου μερα.. Σε ευχαριστω για την παρουσίαση των φωτογραφιών με τα ελληνικά αγάλματα απο την πολιτεία του Μεξικού και την Γουαδαλαχάρα στο Μεξικό. Και σου λεω ευχαριστω γιατι μεσα απο την σελίδα σου παρουσιάζεις τον Ελληνισμό που υπάρχει πέρα απο τον Ατλαντικο Ωκεανό. Στο Μεξικό ο κόσμος γνωρίζει την ελληνική ιστορία την μυθολογία μας τους ηρωες μας και ειναι γεματη απο ελληνικά σύμβολα ακόμα και στις πυραμίδες βλέπεις μαιανδρους και μινωικό πολιτισμό με τα χρώματα την αρχητεκτονική τις τοιχογραφίες τα αγάλματα ολα ειναι ελληνικά. Να τους ακούσετε να σας μιλάνε για την Ιλιάδα την Οδύσσεια για τον Ηρακλή γενικά για πολλα γύρω απο την Ελλάδα. Θέλω ξανα να σε ευχαριστήσω που παρουσιάζεις αναρτήσεις μου, το εκτιμω αυτο.. Χαιρετώ την πατρίδα μου την Κορίνθια και το αγαπημένο μου χωριό το Βραχατι και ολους τους φίλους μου. Να εισαι καλα Παναγιώτη... καλημέρα απο Καναδα!,
Φωτης Τουμπανος