Μόνο Με Μαντήλα Οι Τουρίστες Στην Αγιά Σοφιά
Είσοδος Μόνο Με Βάση Τις Ισλαμικές Πεποιθήσεις
Με εντολή του Προέδρου Ερντογάν και με απόφαση του Συμβουλίου
της Επικρατείας, οι εγχώριοι και ξένοι τουρίστες δεν επιτρέπεται πλέον
να εισέρχονται στην Αγία Σοφία, που άνοιξε για λατρεία με την πρώτη
προσευχή της Παρασκευής την Παρασκευή 24 Ιουλίου,
παρά μόνο με ισλαμική ενδυμασία.
Απαγορεύτηκε η είσοδος στην Αγία Σοφία χωρίς μαντίλα, και με σορτς
ή χαμηλό ρουχισμό, από την στιγμή που αφαιρέθηκε το καθεστώς του μουσείου
και μετατράπηκε σε κατάσταση τζαμιού.
Επίσης βάσεις δημιουργήθηκαν για να επιτρέψουν την είσοδο του τζαμιού
της Αγίας Σοφίας με κατάλληλα ρούχα.
Ο έλεγχος των ενδυμάτων έχει ξεκινήσει για όσους έρχονται στο...
.................Τζαμί της Αγίας Σοφίας.
Με την Αγία Σοφία τζαμί, ο έλεγχος του ενδυματολογικού κώδικα αυξήθηκε
επίσης στις εισόδους.
Για όσους θέλουν να επισκεφθούν το Τζαμί, διανέμονται φόρμες και μαντίλες
στις εισόδους για να μην μπουν στο τζαμί με σορτς, φούστες
ή άλλη ακατάλληλη ενδυμασία.
Μιλώντας για την απόφαση, οι πολίτες τόνισαν ότι ένας ναός
που έχει το καθεστώς του τζαμιού πρέπει να λειτουργεί σύμφωνα με τους τρόπους
που διατάζει το Ισλάμ και ότι η εφαρμογή είναι η κατάλληλη απόφαση.
"Αυτός ο τόπος λατρείας δεν είναι η εκκλησία."
Ο Hafize Güler, ένας από τους πολίτες που είπε ότι η πρακτική ήταν καλή,
είπε: "Τι κάνουν οι άνθρωποι με μια κοντή φούστα και παντελόνι στο τζαμί.
Αυτός ο τόπος λατρείας δεν είναι εκκλησία!" είπε.
«Τόσο οι δικοί μας πολίτες όσο και οι μη μουσουλμάνοι
πρέπει να προσέχουν όταν μπαίνουν εδώ».
Δηλώνοντας ότι η Αγία Σοφία είναι πλέον ένας τόπος λατρείας και ότι
πρέπει να γίνεται σεβαστή, ο Καντίρ Μπακμάζ είπε, "Όπως όλοι γνωρίζουμε,
αυτό είναι τώρα ένας τόπος λατρείας, ένα τζαμί.
Πρέπει να δώσουμε προσοχή στις προσαρμογές των τζαμιών.
Τόσο οι πολίτες μας όσο και οι μη μουσουλμάνοι πρέπει να είναι προσεκτικοί
όταν εισέρχονται εδώ.
Βλέπουμε ότι τους δίνεται μεγάλη προσοχή αυτή τη στιγμή. " μίλησε.
"Αυτό πρέπει να συμβεί για να σεβαστούμε τη θρησκεία μας"
Δικό μας σχόλιο:
Φυσικά και ανυπόδητοι, όχι όπως πρώτα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου