Παρασκευή 7 Αυγούστου 2020

Ελίνα Τζένγκο, Παγκόσμιο ρεκόρ στην ηλικία Κ-20.

~ Εσύ νιώθεις Ελληνίδα;

"Ε βέβαια! Στην Ελλάδα γεννήθηκα, εδώ μεγάλωσα,

 εδώ πήγα σχολείο. 

Είμαι Ελληνίδα, είμαι και από την Αλβανία.

Πιο πολύ όμως νιώθω Ελληνίδα. 

Έχω ζήσει όλη μου τη ζωή εδώ. 

Μόλις έκανα το Παγκόσμιο ρεκόρ πήρα τηλέφωνο 

τους γονείς μου από το γήπεδο. 

Έχουν περάσει πολλά"...

- Τι έχουν περάσει;

"Το να τους δίνω χαρά είναι το παν για εμένα. 

‘Ηταν σαν να το κάνω για αυτούς".

- Θες να μου πεις τι δουλειά έκαναν εδώ;

"Ο μπαμπάς μου στην Αλβανία ήταν αστυνομικός. 

Η μαμά μου ήταν δασκάλα.

 Όταν ήρθαν στην Ελλάδα, ο μπαμπάς μου 

δούλευε σε οικοδομές και η μαμά μου καθάριζε σπίτια".

- Σε τιμάει που το λες.

"Και ακόμα καθαρίζει σπίτια"…

- Και αυτό σε τιμάει που το λες.

"Εχω υποσχεθεί ότι δεν θα ξανακάνει αυτή τη δουλειά.

 Ότι θα φτάσω στο σημείο με τις επιδόσεις μου 

να έχω αρκετά λεφτά να μην ξαναδουλέψει".

Ελίνα Τζένγκο, Παγκόσμιο ρεκόρ στην ηλικία Κ-20. 

Πέρσι έκανε και Παγκόσμιο ρεκόρ στην ηλικία Κ-18. 

Την έχω συνέντευξη στο ΦΩΣ σήμερα. 

Καλημέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :