Τετάρτη 13 Μαΐου 2020

Φίλε, θα πάρω τα βουνά, στα όρη εγώ θα ζήσω...

Φίλε, θα πάρω τα βουνά, στα όρη εγώ θα ζήσω
σκλάβος στον Μπίλ εγώ δεν γίνομαι
τσιπάκι εγώ δεν βάζω
και το κωλοεμβόλιο εγώ δεν θα το κάνω.
Θα ζήσω δίχως κινητό και δίχως τον εσπρέσο
μέσα σε λόγκους με πουλιά για μουσική θα έχω
και σπίτι μου θα χω σπηλιά προσκέφαλο μια πέτρα.
Θα τρώω χόρτα του βουνού κι όχι σανό των μέσων
κοινωνικής δικτύωσης που κάνουν προπαγάνδα
ούτε τα  βοθροκάναλα που είναι πουλημένα.
Θα περπατώ περήφανος, κεφάλι δεν θα σκύψω.
Κάλλιο μια νύχτα λέφτερος παρά πενήντα μέρες
κλεισμένος μες το σπίτι μου με το ΠιΣι* παρέα.
                                        Δημοτικόν του 2020 
και για την καταγραφή  
Καρτσωνάκης Τάκης (kARTson)
*PC

Υ.Γ: Αφιερωμένο σε φίλους που μου έλεγαν αυτά
που περιγράφει το άσμα με μόνο  μία παρατήρηση
Σιγά που θα το κάνουν. 
Ούτε φωτιά δεν είναι ικανοί να ανάψουν
Ούτε αυγό, που λέει ο λόγος, να βράσουν
και δεν ζουν δίχως εσπρέσο και σουλάτσο.
Είναι ακριβώς ο τύπος των ανθρώπων που «λύσσαξαν»
όλο αυτό το διάστημα ότι δεν μπορούσαν 
 να πάνε πουθενά, να δουν κόσμο βρε αδελφέ…
..................................μια καφετέρια έστω.
Αλλά το εμβόλιο δεν θα το κάνουν γιατί αυτό
θα έχει μικροτσιπ και αυτό θέλει και ο αντίχριστος.

Α, να μην το ξεχάσω.
Ο πόλεμος προπαγάνδας αμείλικτος ένθεν κακείθεν
και οι χορηγοί (όπως ο Μπιλ)
 των αντιπάλων του ΤΡΑΜΠ 
έχουν μπει για τα καλά στο στόχαστρο 
κυρίως τώρα με τον κορωνοϊό και το εμβόλιο. 
Ειλικρινά, δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσοι
μπορούν να επιστρατευτούν σε αυτόν τον πόλεμο
και πόσο αληθοφανή θα είναι τα επιχειρήματά τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια :