Σάββατο 9 Αυγούστου 2014

Μπορεί να τρώτε βλήτα αλλά τι γνωρίζετε για το διαβολόχορτο;

Στην φωτογραφία
το βλήτο παρέα με το διαβολόχορτο.
Αν δεν τα ξέρετε, πρέπει να τα μάθετε να τα ξεχωρίζετε
 αν δεν θέλετε να την πάθετε σαν  κάποιους καταναλωτές
 που ανύποπτοι αγόρασαν βλήτα από σούπερ μάρκετ 
και σε dt χρόνο βρέθηκαν στο νοσοκομείο. 
Και πάλι τυχεροί ήταν γιατί κάλλιστα
 θα μπορούσαν να βρεθούν στο νεκροτομείο.
Στην περίφημη οικογένεια των σολανιδών (Solanaceae) ανήκουν ο τάτουλας και η αγριοντοματιά, 
τα οποία θέλουν πολλή προσοχή μια και είναι δηλητηριώδη
 και θα τα βρείτε στις ίδιες ακριβώς περιοχές 
που αναπτύσσεται και το βλήτο.
Αγριοντοματιά.
Δικό μας σχόλιο:
Αφορμή για την συγκεκριμένη  εγγραφή 
στάθηκε πρόσφατο γεγονός.
Αγόρασα βλήτα από μανάβικο
 (δεν ήταν η πρώτη φορά)
και ευτυχώς πριν τα καταναλώσω
πήρα είδηση ότι ανάμεσά τους
υπήρχαν διαβολόχορτα.
Το χειρότερο είναι ότι ο μανάβης
που του είπα να προσέχει και να επιστήσει
την προσοχή στον προμηθευτή του
μου απάντησε με τρόπο που δυστυχώς κατάλαβα
ότι δεν είχε ιδέα του τι είναι το διαβολόχορτο
αλλά το χειρότερο ήταν 
ότι δεν ήθελε ούτε και να μάθει. 

1 σχόλιο :

Ανώνυμος είπε...

Τα εβλεπα στον κηπο, αγριοχορτα ελεγα, τα ξηλωνα. Εχω φυτεψει διαφορα λαχανικα και κατι ραδικια, μου λεει η αδερφη μου να σου φερω να φυτεψεις βλητα; Φερε!
Οταν τα ειδα λεω αυτα ειναι τα βλητα; Γεματος ηταν ο κηπος απο αυτα και τα ξηλωνα. Πραγματι περασαν λιγες μερες τα βλητα ριζωσαν, μου ειχαν δωσει και κατι αναμικτους σπορους αλλα περιμενα να βγουν αλλα εβγαιναν, οποτε σε μια φαση της λεω για ελα να μου πεις τι σκατα φυτα ειναι αυτα που εχουν βγει.
Μου λεει σε καποια φαση δειχνοντας μου καποια μεμονωμενα αγριοχορτα αυτα τα χορτα ξηλωσε τα, δεν ειναι βλητα ειναι διαβολοχορτα!
Εγω δεν μπορεσα να τα ξεχωρισω! Ξεριζωσα το διαβολοχορτο το εβαλα διπλα στα βλητα δεν μπορεσα να διακρινω καποια ανομοιοτητα, ιδια τα εβλεπα. Τα ξεριζωσα ολα και ησυχασα!