Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Ένα υπέροχο πιάτο εποχής. (για κάποιους φίλους που δεν πίστευαν)

Επειδή κάποιοι διαδικτυακοί μου φίλοι
δεν το πίστευαν εχθές που τους είπα στο Skype 
ότι θα φτιάξω γεμιστά φούρνου, δημοσιοποιώ 
αυτές τις φωτογραφίες, για του λόγου το αληθές
 αλλά και την συνταγή.
Γεμιστά φούρνου με ρύζι.
Ντομάτες μεγάλες, σφιχτές και ώριμες
κολοκύθια (Εγώ δεν έβαλα, αυτή τη φορά)
4 πιπεριές 
μελιτζάνες 
πατάτες
 μαϊντανό
ρύζι  γλασσέ 
(Χρησιμοποίησα Ωμέγα, ελληνικό προϊόν)
Αλάτι (εγώ δεν έβαλα)
 πιπέρι
Λάδι
 κρεμμύδι
Φυσικά στην γέμιση πρόσθεσα και λίγο σκόρδο
αλλά και άνηθο*
*Περί ορέξεως....
Φυσικά το πιάτο με τα γεμιστά
 το συνοδεύει και η παραδοσιακή ελληνική "φέτα"
( προσοχή, όχι το άσπρο τυρί )

5 σχόλια :

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Αυτή είναι μια διαφορετική εκδοχή σου που δεν ήξερα...και είναι σημαντική.
Ένα θα σου πω Παναγιώτη μου,και στο λέει μια γυναίκα με πείρα.

Αν ξέρατε εσείς οι άντρες πόσο ερωτεύσιμοι γίνεστε όταν καταπιάνεστε με την μαγειρική,δεν θα βγάζαε την ποδιά από πάνω σας...

Φιλιά

Kartsonakis Pan είπε...

Λυγερή μου, δεν φοράω ποδιά :)
Ξέρεις πως την λέγανε την ποδιά στην Κρήτη;
Πάντως θεωρώ την μαγειρική πάρα πολύ μεγάλη τέχνη και πέρα από όλα τα άλλα αυτός που μαγειρεύει πρέπει να το κάνει με αγάπη και αυτή η καλή και θετική του ενέργεια να "περνάει" στο φαγητό.

Kartsonakis Pan είπε...

Πέρα από κάθε άλλη επικρατούσα άποψη θεωρώ την μαγειρική τέχνη πάρα πολύ υψηλή και χρήσιμη και αυτό γιατί είμαστε αυτά που τρώμε :)

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΕ,ΕΙΣΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΕΦ ΤΗΣ ΝΟΤΙΟΥ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΒΑΛΕ.

Kartsonakis Pan είπε...

Να υπολογίζω και λίγο από παράλια μικράς Ασίας;