Σάββατο 18 Μαΐου 2013

Του πήραν το πορτοφόλι και που να το πεί;

Φωτογραφία αρχείου.
Γνωστός μου, παντρεμένος, εκεί γύρω στα 60
μου εκμυστηρεύτηκε ότι σήμερα που είχε πάει
στην νέα θέση, της λαϊκής, στην Κολιάτσου
δεν του έφερε γούρι όπως αρχικά φαντάστηκε
όταν τον πλησίασε μια όμορφη ξανθιά
εκεί γύρω στα 30 κι αφού τον αποκάλεσε θείε μου
έπεσε στην αγκαλιά του και τον φιλούσε . . 
αλλά μάλλον γκαντεμιά
γιατί όπως λίγο αργότερα συνειδητοποίησε
(και αφού δόθηκαν οι απαραίτητες διευκρινήσεις
ότι η μικρή είχε κάνει λάθος 
που τον μπέρδεψε με τον θείο της 
τον οποίο είχε να  δει πάρα πολλά χρόνια)
το πορτοφόλι του είχε κάνει φτερά
και όχι τίποτε άλλο μου συμπλήρωσε
αλλά που να το πω 
και να μην με κοροϊδεύουν μετά
για το πάθημά μου.
Τόσα έχουμε διαβάσει,
έλεγε και ξανάλεγε,
και να την πάθω σαν αγράμματος;

Δεν υπάρχουν σχόλια :