Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Το αντίο του Πάνου Μπεθάνη, στην Κόρινθο.

Λεγομαι Πανος Μπεθανης
 και κατοικω στην Βοστωνη των Ηνωμενων Πολιτειων. 

Ειμαι 38 ετων και εχω φυγει απο την Ελλαδα 
για σπουδες απο τα 16.
 Ο θεος, η τυχη και ο ιδρωτας με βοηθησαν να πετυχω
 μερικα πραγματα και απο αυτη την επιτυχια
 τα τελευταια 6 χρονια εχω επενδυσει σε ελληνικες
 εταιρειες μια απο τις οποιες ειναι και ποδοσφαιρικη 
ομαδα της Κορινθου. 
Μετα απο 2 χρονια και μετα απο παρα πολυ σκεψη,
 εχω παρει την αποφαση να αποχωρησω οριστικα
 και αμετακλητα, τους επομενους 6 μηνες θα κανω 
τα παντα να διακανονισω οτι χρεη που δημιουργησαν 
οι εκπροσωποι μου ωστε να μην υπαρχει κανενα
 προβλημα στον επομενο επενδυτη και βεβαια 
θα πολεμησω αυτους που ανοιξαν μετωπα. .
 Τους τελευταιους 26 μηνες επενδυσαμε 967,000 Ευρω
 και αμετρητες ωρες και ειχαμε πολλες καλες στιγμες. 
Τα τελευταια 2 χρονια επισης ενiωσα τις δυσκολιες 
που περναει ο Ελληνας. πονεσα μαζι του,
 εκανα πολλα λαθη και πολλους φιλους. 
Η αρχικη μου ιδεα ηταν να συνεχισω γιατι ειμαι
 εγωιστης και δεν μου αρεσει να χανω. 
Αλλα η πραγματικοτητα ειναι απλη
 και πρεπει να τη δεχτω. 
Δεν προκειται να πετυχω στο οραμα μου, 
και δεν προκειται να κανω καλο 
με την παραμονη μου. 
Επιπλεον, η τελευταια επιθεση που δεχθηκε 
ο 85χρονος πατερας μου εδειξε τι μελει γενεσθαι.
 Θα μεινω με την υπεροχη γευση του περσινου
 πρωταθληματος και με απολυτο σεβασμο 
στους ανθρωπους που τα καταφερνουν 
στο ελληνικο ποδοσφαιρο, 
Πιστευω να βοηθησα, καθαρισα αρκετα 
απο τα χρεη της ομαδας αυτης και παρολες
 τις δυσκολιες, τα ανοιχτα μετωπα 
και τον σκεπτικισμο.
Τουλαχιστον για 2, 3 Κυριακες 
καταφερα να υλοποιησω 
το πλανο μου, ενα γηπεδο γεματο παιδια με αγαπη 
για τον αθλητισμο. Απο την 1η Αυγουστου 2013,
 τα χρηματα που θα εδινα στο ποδοσφαιρο 
θα τα δωσω σε υποτροφιες για σπουδες σε παιδια
απο απορες οικογενειες. Ηδη εχει ανοιξει ο οργανισμος 
και θα αρχισει να δεχεται ετησεις απο τον Ιουλιο. 
Σας Ευχαριστω για Ολα. Η κορινθος ειναι μια υπεροχη
 πολη με εναν υπεροχο κοσμο που με αγαπησε 
και με δεχθηκε με ανοιχτες αγκαλιες. 
Δεν θα το ξεχασω ποτε.
Πηγή: ekorinthos.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια :