Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2020

Αφροδίτη Μάνου: Δε ζητήσαμε αναφορά από τη δημοσιογράφο για τα περιουσιακά της.

Δεν είχα σκοπό να το συνεχίσω γιατί τα νέα είναι πολλά και σοβαρά, 
αλλά έχω εδώ, κάνα δυο αυλικές κυρίες επί των τιμών της κυρίας Ακρίτα, 
οι οποίες το πήραν σκοινί-κορδόνι από χτες και ειρωνεύονται εμένα
 και τους "φίλους" μου, δηλαδή εκεί που μάς χρωστάγανε, 
ζητάνε να βγουν κι από πάνω.
Πώς θα σού φαινότανε λοιπόν Elsa Grapsa, 
να 'βγαινε-ας πούμε- ο Νταλάρας ως αριστερός κι αφού
 μάς απαριθμούσε τα περιουσιακά του στοιχεία, έχω 5 σπίτια εδώ
3-4 εξοχικά εκεί, δυο μικρά διαμερισματάκια για αποκούμπι
 στο Λονδίνο, τρεις γκαρσονιέρες για καταφύγιο στο Παρίσι
 και 50 ψωροεκατομμύρια στα Τερκς και Κάικος
 για μια δύσκολη στιγμή, να μάς έλεγε πόσο λυπάται 
για τους νέους συναδέλφους του με το τόσο μεγάλο ταλέντο, 
που όχι 500 δεν παίρνουνε, όχι Χριστούγεννα δε θα κάνουνε,
 κάποιοι ούτε να πάρουν γάλα στο παιδί τους δεν έχουνε. 
Ωραίο;  Χαριτωμένο; Αριστερό; 
Δε ζητήσαμε αναφορά από τη δημοσιογράφο 
για τα περιουσιακά της. 
Μόνη της, τις προάλλες, μάς είπε ότι έχει σπίτι στο Σούνιο 
κοντά στον Τσίπρα
 (από τη γιαγιά της όπως διευκρίνισε για τους "κακόβουλους") 
και χτες μάς είπε για τα αποκούμπια της στο Λονδίνο. 
Ως άλλη Μαντάμ Σουσού, με καλύτερο λεξιλόγιο 
(αν και το σωστό είναι των παχειών αγελάδων-όχι των παχέων, 
της βαθείας καταψύξεως, των οξειών γωνιών)
 βγήκε να μάς καυχηθεί σε μια περίοδο που κάποιοι
 δεν έχουμε σάλιο, που λένε. 
Εγώ αυτό, το ονομάζω ΑΝΗΘΙΚΟ. 
Προκλητικό, νεοπλουτίστικο, 
κομπλεξικό και σαδιστικό.
 Τέτοια άτομα, όταν έχεις τη δική μου ανατροφή 
και τη δική μου ιδεολογία, τα λυπάσαι. 
Δεν τα ζηλεύεις. 
Δεν περιμένω από ανθρώπους που από την κομματοπροσήλωση 
έχουν πέσει σε κώμα, να μπορέσουν να καταλάβουν τι λέω, 
αλλά εμένα μ' αρέσουν οι καθαρές κουβέντες.
Αντί για δικό μας σχόλιο:

Δεν υπάρχουν σχόλια :