Σάββατο 22 Ιουνίου 2019

Φώτης Σπύρος: Το gay pride μου δημιουργεί στεναχώρια, είναι θλιβερό το θέαμα.

«Πρώτη φορά πήγα φέτος, επειδή πήγαν κάποιοι φίλοι, έτσι πήγα κι εγώ,
 δεν «το ‘χω» καθόλου σ’ αυτό, ούτε περνάω ούτε πέρασα καλά εκεί», 
είπε ο ηθοποιός
Ο ηθοποιός Φώτης Σπύρος μίλησε στην εφημερίδα Espresso και με αφορμή 
το gay pride που έγινε πριν από μερικές μέρες στην Αθήνα ρωτήθηκε 
για το ποια είναι η γνώμη του.

- Το gay pride και οι εκδηλώσεις που γίνονται έχει πάρει κάποιες διαστάσεις 
που θέλω να μου τις χαρακτηρίσεις…
Είναι πάρα πολλές οι εκδηλώσεις αυτά τα τελευταία χρόνια. Προσωπικά, 
δεν μου λένε τίποτα οι εκδηλώσεις αυτές και δεν καταλαβαίνω το λόγο 
που γίνονται. Ειλικρινά, δεν ξέρω γιατί γίνεται αυτό το πράγμα.

- Είχες συμμετοχή σε κάποια από αυτές τις εκδηλώσεις;
Πρώτη φορά πήγα φέτος, επειδή πήγαν κάποιοι φίλοι, έτσι πήγα κι εγώ, 
δεν «το ‘χω» καθόλου σ’ αυτό, ούτε περνάω ούτε πέρασα καλά εκεί. 
Δεν με αφορά, γιατί δεν θεωρώ ότι υπάρχει καμία καταπίεση, ώστε να βγουν
 στο δρόμο οι καταπιεσμένοι και οι δύσμοιροι. 
Το 2019 στην Αθήνα ή σε οποιαδήποτε μεγάλη πόλη του κόσμου δεν υπάρχει
 κανένα πρόβλημα στο να υπάρχουν ομοφυλόφιλοι, ώστε να βγουν έξω 
και να παρελάσουν για οτιδήποτε. 
Για ποιο λόγο όλο αυτό το πράγμα τώρα; 
Δεν βρίσκω λόγο να γίνεται όλο αυτό. 
Μήπως υπάρχουν εταιρείες που κονομάνε από όλο αυτό;
 Τόση χαρά πια γι’ αυτό; 
Άσκοπο, δεν συμμετέχω. 
Μου δημιουργεί θλίψη παρά χαρά.
 Το gay pride μου δημιουργεί στεναχώρια, είναι θλιβερό το θέαμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :