Σάββατο 16 Μαρτίου 2019

Χάθηκε ακόμα μία τεράστια επένδυση για την Ελλάδα που κοιμάται τον… αριστερό ύπνο του δικαίου.

Τα νέα δεδομένα που φέρνει η ηλεκτροκίνηση 
στην αυτοκινητοβιομηχανία, δημιουργεί
 και νέες ευκαιρίες για επενδύσεις. 
“Μήλον της έριδος” έχουν γίνει
 τα Βαλκάνια, με την Ελλάδα να κοιμάται 
τον… αριστερό ύπνο του δικαίου.
Οι εταιρείες αυτοκινήτων αναζητούν νέες περιοχές στην Ευρώπη 
για να κατασκευάσουν μονάδες παραγωγής, θέλοντας να μετατρέψουν 
τις υπάρχουσες σε παραγωγή ηλεκτρικών μοντέλων. 
Η περιοχή των Βαλκανίων είναι σε πρώτη προτεραιότητα, κυρίως λόγο 
του στρατηγικού -για τις εταιρείες-  γεωγραφικού προσδιορισμού, που μειώνει 
κατά πολύ τα μεταφορικά έξοδα προς την ανατολή και το νότο. 
Καλό είναι να τονιστεί, πως -για παράδειγμα- η εξαγωγή ενός Γερμανικού 
αυτοκινήτου από εργοστάσιο της Σλοβακίας, καταγράφεται εξαγωγή 
της συγκεκριμένης χώρας, η οποία και εισπράττει 
τους ανάλογους δασμούς και φόρους.

Η Ελλάδα λοιπόν, την εποχή των ευκαιριών στην Ευρωπαϊκή
 αυτοκινητοβιομηχανία, δεν προσεγγίζει καν τους επίδοξους επενδυτές,
 χάνοντας την ευκαιρία μεγάλων επενδύσεων και χιλιάδων νέων θέσεων εργασίας. 
Σημειώστε πως μία πλήρης μονάδα παραγωγής οχημάτων μπορεί
 να απασχολήσει και 10.000 εργαζόμενους…
Πρόσφατο παράδειγμα αυτό τους VW γκρουπ, το οποίο θέλει να κατασκευάσει 
μία μεγάλη μονάδα στη γύρω περιοχή των Βαλκανίων για την SKODA και την SEAT.

Μαθαίνω ότι η Ελλάδα δε προσέγγισε καν την εταιρεία να συνομιλήσει
 με την εταιρεία κάτι που έκανε αρχικά η Τουρκία, η Βουλγαρία, η Ρουμανία
 και η Σερβία, με την τελευταία όπως όλα δείχνουν, να είναι και η επιλογή τους.

Σημειώστε δε, πως μετά και την συμφωνία των Πρεσπών, δυνατά στο παιχνίδι
 διεκδίκησης επενδύσεων στην περιοχή έχουν μπει και τα Σκόπια… 
του Τάκη Τρακουσέλλη (newsauto@newsauto.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια :