Δευτέρα 11 Μαρτίου 2019

Άννα Παναγιωτοπούλου: Με Μούντζωσε Ο Γιος Μου Όταν Ψήφισα Τσίπρα. (BINTEO)

«Η αλήθεια είναι ότι τον είχα ψηφίσει. 
Έχω τις συνέπειες. 
Ήταν λάθος επιλογή που τον ψήφισα.
Απογοητεύτηκα πάρα πολύ», είπε η ηθοποιός.
Η Άννα Παναγιωτοπούλου 
τα «έχωσε άγρια» στον πρωθυπουργό
 της χώρας Αλέξη Τσίπρα. 
Η ηθοποιός σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή
 της Ναταλίας Γερμανού αναρωτήθηκε αν η κυβέρνηση αυτή
 είναι πραγματικά μια αριστερή κυβέρνηση,
 ενώ σημείωσε ότι ο πρωθυπουργός πήγαινε στο ίδιο σχολείο με το γιο της,
 ο οποίος την παρότρυνε να μην ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ γιατί ο Αλέξης Τσίπρας
 ήταν συνέχεια εκτός σχολείου.

«Ποια αριστερή κυβέρνηση; 
Είναι αριστερή κυβέρνηση αυτή;
 Θεωρητικά. Στην πράξη;».
 Όσον αφορά τον Αλέξη Τσίπρα και πως τον κρίνει ως πρωθυπουργό είπε: 
«Δεν τον κρίνω. Δεν μπορώ να τον βάλω σε πλαίσιο. Δεν καταλαβαίνω. 
Η αλήθεια είναι ότι τον είχα ψηφίσει. Έχω τις συνέπειες. 
Ήταν λάθος επιλογή που τον ψήφισα. Απογοητεύτηκα πάρα πολύ. 
Ήταν συμμαθητής του γιου μου ο Τσίπρας στο σχολείο εδώ στο 10ο. 
Τότε που τον ψήφισα με μούντζωσε ο γιος μου. 
Μου λέει αυτός ήταν στο σχολείο όλη μέρα απ' έξω και πέρναγε τις τάξεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια :