Σάββατο 23 Ιουνίου 2018

Μουντιάλ: Σάλος Με Τον «Αλβανικό Αετό» Των Ελβετών...Τιμωρία σκέφτεται η FIFA...

 
Πολλές συζητήσεις έχει ανοίξει ο πανηγυρισμός του Σακίρι 
με τον «αλβανικό αετό», στη χθεσινή νίκη (2-1) των Ελβετών επί της Σερβίας. 
Ηδη η FIFA, η οποία απαγορεύει τη χρησιμοποίηση του ποδοσφαίρου 
για πολιτική, εμφανίζεται έτοιμη να...αναλάβει δράση,
 προχωρώντας ακόμα και σε τιμωρίες.

«Νομίζω ότι ήταν απλώς συγκίνηση. 
Είμαι πολύ χαρούμενος με το γκολ, τίποτα άλλο. 
Δεν νομίζω ότι θα πρέπει να μιλήσουμε άλλο γι ‘αυτό τώρα»,
 είπε ο Σερντάν Σακίρι, σε μία προσπάθεια να ρίξει τους τόνους.

Ο Γκρανίτ Χάκα, έτερος της εθνικής Ελβετίας που γεννήθηκε 
από μια οικογένεια Κοσοβάρων και πανηγύρισε ανάλογα, τόνισε:
 «Για να είμαι ειλικρινής δεν με ένοιαζε ο αντίπαλος. 
Ήταν για το λαό μου που με στήριξαν πάντα, για τη χώρα μου, για τους γονείς μου» .
Το Κοσσυφοπέδιο, η πρώην σερβική επαρχία με πλειοψηφία Αλβανών, 
είναι ανεξάρτητη από το 2008, αλλά δεν αναγνωρίζεται από τη Σερβία.

Τις ώρες που κύλησαν μετά το παιχνίδι, δημιουργήθηκε μεγάλος προβληματισμός, 
αφού υπήρξε και συνέχεια.

Με μία φωτογραφία ο Λιχτστάινερ, ο αρχηγός της Ελβετίας 
που δεν έχει καμία προέλευση στο Κοσσυφοπέδιο, έκανε με την σειρά του 
τη ίδια χειρονομία.
 «Ήταν ένας δύσκολος αγώνας ψυχολογικά για εκείνους.
 Αυτό είναι κάτι περισσότερο από το ποδόσφαιρο 
Είχαν πόλεμο, εγώ τους καταλαβαίνω, είναι μέρος της ζωής
 και πριν το παιχνίδι είχαν προκληθεί», είπε χαρακτηριστικά.
neaselida
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια :