Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018

Αποχώρηση βόμβα από τους ΑΝΕΛ για την πολιτευτή Κορινθίας Λίτσα Κοντογιαννη.

Η επιστολή παραίτησης…

Αγαπητοί κύριοι!!
Προς άπαντες υπεύθυνους!
Ως πολιτευτής της Κορινθίας και μέλος των ΑΝΕΛ
από το 2012, δηλώνω την παραίτησή μου.
Εδώ και πολύ καιρό έχω αποστασιοποιηθεί
 αλλά αποχωρώ πλέον και επίσημα γιατί θεωρώ 
απαράδεκτο και ξεδιάντροπο ό,τι συμβαίνει 
στον τόπο μου. 
Αδυνατώ να γίνομαι συνένοχη και συνυπεύθυνη
 σε αυτή τη προδοσία που συντελείται
εις βάρος της πατρίδας μου και του λαού της.
Θεωρώ ύποπτο το γεγονός πως δεν έχετε 
στην ιστοσελίδα σας μια διεύθυνση
ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παρά μόνο μια φόρμα
 επικοινωνίας κι ένα μόνο ξερό σταθερό τηλέφωνο.
Λόγω πολύ σοβαρών οικονομικών
 και οικογενειακών προβλημάτων παρακαλώ πολύ
να σεβαστείτε την απόφασή μου και επιθυμώ
 να μη με ξαναενοχλήσετε για το παραμικρό!
ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ ΠΑΝΑΓΟΥΛΑ
Στην επιστολής της η κα Κοντογιάννη 
ξεκαθαρίζει με υστερόγραφο…

Τονίζω πως παραμένω πάντα στο πλευρό
 των αγροτών της Κορινθίας και θα συνεχίζω 
αγωνίζομαι για μια καλύτερη παιδεία που καθημερινά
υποβαθμίζεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια :