Παρασκευή 22 Ιουνίου 2018

Ένα τραγούδι,αφιερωμένο εξαιρετικά,για την συμφωνία του Eurogroup























Πάλιωσε το σακάκι μου - 1948  

Πάλιωσε το σακάκι μου
θα σβήσω απ’ το μεράκι μου
και καημό έχω μεγάλο
δεν μπορώ να πάρω άλλο

Τόσα κοστούμια χάρισα
μα τώρα που ρεστάρισα
φίλος δε με πλησιάζει
τα παλιόρουχα κοιτάζει

Ντυμένο σε προσέχουνε
κι από κοντά σου τρέχουνε
σαν παλιώσουν πέρα ως πέρα
δε σου λένε καλημέρα

Στίχοι Μουσική:Βασίλης Τσιτσάνης
Ερμηνεία: Γρηγόρης Μπιθικώτσης

"Πανηγύρι" Τσίπρα με ομιλία σε ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ 
για τη συμφωνία του Eurogroup.
Ήδη στήνεται "φιέστα" στην Αίγλη του Ζαππείου, 
όπου ο Αλέξης Τσίπρας θα απευθύνει ομιλία 
στους βουλευτές της συμπολίτευσης, ήτοι 
στις κοινοβουλευτικές ομάδες των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
ΠΗΓΗ ΕΙΔΗΣΗΣ ΕΔΩ

1 σχόλιο :

Giannis Pit. είπε...

Έλα όμως που έχει την αβάντα των Ευρωπαίων συμμάχων και όλου του συστήματος ; αυτό που το βάζεις.
Την καλησπέρα μου.