Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Τουλάχιστον σου έμεινε η φωτογραφία, Χάρι....

Γιατί απέσυρε την υποψηφιότητά του
 ο γνωστός ηθοποιός;
Βολές κατά του ΣΥΡΙΖΑ για την εξαίρεσή του 
από τα ψηφοδέλτια της Κουμουνδούρου 
για τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 
εξαπέλυσε ο Χάρι Κλυνν, κάνοντας λόγο 
για «μη τήρηση συμφωνίας κυρίων».
Μιλώντας στο elliniko-fenomeno, ο γνωστός
 ηθοποιός σημείωσε ότι παρά την αρχική πρόταση 
από την Κουμουνδούρου να κατέβει υποψήφιος 
στην Α' Θεσσαλονίκης, τελικά τον μετέφεραν 
στην Β' Θεσσαλονίκης, κάτι που δεν ήταν
 στα σχέδια του, γεγονός που τον ανάγκασε 
να αποσύρει την υποψηφιότητά του. 
Διαβάστε αναλυτικά τι δήλωσε ο Χάρι Κλυνν:
«Μετά από τα καταστροφικά μνημόνια με τα οποία 
οι εκάστοτε κυβερνήσεις μας έβαλαν την Ελλάδα 
σε γύψο, στράφηκα προς αντί μνημονικά κόμματα 
όπως είναι το ΣΥΡΙΖΑ, έκτοτε δίνω όλη μου
την στήριξη προς το κόμμα αυτό.
Προ πολύ καιρό ακόμα, το ΣΥΡΙΖΑ μου ζήτησε 
να τους στηρίξω στις επόμενες εκλογές καλή 
ώρα 25 Ιανουαρίου 2015 και με την υποψηφιότητα μου
 στην Α’ Θεσσαλονίκη, όπου ζω, εργάζομαι,
δραστηριοποιούμαι με πάθος και το δέχτηκα.
Μέχρι το μεσημέρι τις 9 Ιανουαρίου 2015 
η εκλογική μου θέση κλείδωσε στην Θεσσαλονίκη 
όπως είχε συμφωνηθεί. Ωστόσο, το απόγευμα 
ενημερώθηκα ότι η εκλογική μου υποψηφιότητα 
μετακομίζει για την Β’ Θεσσαλονίκης, 
κάτι που δεν ήταν στα σχέδια μου.
Καθώς η συμφωνία κυρίων δεν τηρήθηκε,
 και εμένα η καρέκλα δεν με νοιάζει, δεν φυλάω
 ούτε κατουρημένες ποδιές, ακύρωσα άμεσα 
την υποψηφιότητα μου σε αυτές της εκλογές.
Εγώ θα συνεχίζω να στηρίζω αντί μνημονιακές
 πολιτικές, θα είμαι πάντοτε με τον ελληνικό λαό
 και την Ελλάδα μας, ποτέ όμως μαριονέτα κανενός.
Ευχαριστώ τους φίλους και το λαό της Θεσσαλονίκης
 που τόσα χρονιά με στηρίζει σε ό, τι κάνω, ήταν
 έτοιμοι δε να με στηρίξουν και σε αυτό 
το μεγάλο μου βήμα στην πολιτική. 
Όμως, για τις επόμενες εκλογές τους επιφυλάσσω
 μια μεγάλη έκπληξη.
Εύχομαι ο ελληνικός λαός μετά από 4 χρόνια
 εξαθλίωση και προδοσία από όλους όσοι 
μας κυβέρνησαν, με τον ψήφο τους να αναδείξουν
 μια νέα κυβέρνηση που θα δώσει γερή κλωτσιά
 στα τοκογλυφικά όρνια που τόσα χρόνια 
ονειρεύονται την Ελλάδα και τα πλούτη της, 
αλλά και νέους πολιτικούς στην βουλή 
που θα νοιαστούν μόνο για την Ελλάδα,
και τον Ελληνικό λαό.
Μόνο έτσι μπορούμε να σταθούμε και πάλι
στο παγκόσμιο γίνεστε και να πάρουμε πίσω 
την προικισμένη μας σε όλα Ελλάδα 
στα χέρια και στην ψυχή μας.
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ!
Ή ΕΣΥ Ή ΑΥΤΟΊ,
ΤΟΣΟ ΑΠΛΆ ….»
Δικό μας σχόλιο:
Τουλάχιστον σου έμεινε
η φωτογραφία Χάρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια :