Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Όταν άκουσε την πρόταση του Αλέξη Τσίπρα, για την πρωθυπουργία.

Για την ηλικία και την υγεία
 του Γεράσιμου Αρσένη αναρωτήθηκε 
η Αλέκα Παπαρήγα όταν άκουσε την πρόταση 
του Αλέξη Τσίπρα στο Προεδρικό 
για την πρωθυπουργία.
Μάλιστα ήταν μια χαλαρή στιγμή 
και επικράτησαν γέλια.
Διαβάστε τους διαλόγους.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ 
(Γενική Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής
 του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας):
Θα ήθελα να σταθώ και στις προτάσεις που έγιναν 
και από την πλευρά του κ. Τσίπρα
 και από την πλευρά του κ. Καμμένου.
Κοιτάξτε να δείτε. Επειδή έχουμε ακούσει πολλά 
αυτό το διάστημα –που σε κάποιες διαδικασίες 
μετέχουμε και σε κάποιες όχι- εγώ δεν θα τολμούσα 
να έρθω και να σας προτείνω έναν άνθρωπο 
που έχω μια πολιτική επαφή για τις εκλογές 
ή έχω μια πολιτική φιλία. Δηλαδή, πρέπει να έχουμε 
και μια αίσθηση ότι εδώ έχει 
ο καθένας –ας πούμε- διαφωνία. 
Θα μπορούσα και εγώ να σας προτείνω έναν άνθρωπο 
που να μην είναι ταυτισμένος με το ΚΚΕ. 
Ε, τώρα παίζουμε; 
Άμα τον πρότεινα εγώ, ήταν ταυτισμένος, 
κρυφο-ΚΚΕ!
(Γέλια)
Όχι, το λέω, γιατί κοιτάξτε να δείτε. 
Διεκδικούμε, αλλά... Γιατί θα αρχίσει τώρα
 μια συζήτηση «προτάθηκε ο τάδε, είπαν όχι»,
 θα αρχίσει μια ιστορία στα κανάλια. 
Με συγχωρείτε, δηλαδή! 
Ο κ. Αρσένης είναι πολιτική επιλογή του ΣΥΡΙΖΑ, 
πολιτική εκλογική. Ο άνθρωπος αυτός χρόνια
 έχει να εμφανιστεί. Δεν λέω ότι δεν έχει 
πολιτική σκέψη ή ότι δεν παρακολουθεί. 
Μάλιστα, εγώ δεν ξέρω πώς είναι
 και στην υγεία του. Πόσων ετών είναι;
ΑΛΕΞIOΣ ΤΣΙΠΡΑΣ 
(Πρόεδρος Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς): 
Μπορώ να σας διαβεβαιώσω γι’ αυτό, αν θέλετε.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ 
(Γενική Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής
του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας):
 Δεν ξέρω. Εγώ δεν έχω κάνει επαφές μαζί του, 
αλλά επειδή ακούω διάφορα. Δεν έχω πρόβλημα 
ούτε ρατσίστρια είμαι ως προς τις νέες ηλικίες
 –καθαρό αυτό- ούτε ως προς τις μεγάλες. 
Απλώς, δεν έχω καμμία επαφή με τον άνθρωπο.
ΑΛΕΞIOΣ ΤΣΙΠΡΑΣ 
(Πρόεδρος Συνασπ. Ριζ. Αριστεράς):
 Περισσότερο είναι οικογενειακή ευθύνη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ 
(Γενική Γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής
 του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας): 
Ούτε ρατσιστική θέση έχω ενάντια στους νέους 
για να πω «έξω οι νέοι» ούτε για να πω
 «κάτω οι ηλικιωμένοι».
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
 (Πρόεδρος Πανελλήνιου Σοσιαλιστικού Κινήματος): 
Είναι οικογενειακή μερίδα! 
Δεν είναι οικογενειακή ευθύνη.


Δεν υπάρχουν σχόλια :