Κυριακή 9 Απριλίου 2023

Προσοχή στις ηλεκτρονικές, μέσω τραπεζικού λογαριασμού, απάτες!

Μου ήλθε σήμερα αυτό το μήνυμα στο Messenger:

Sadhak Sadhak
Γεια σου Παν Καρτσωνάκη,

Σας γράφω με μεταφραστή γλώσσας. 
Έχω ψάξει για κάποιον με αυτό το επίθετο Καρτσωνάκης. 
Έτσι, όταν είδα το προφίλ σας στο Facebook, αποφάσισα 
να σας προσθέσω και να σας γράψω αυτό το μήνυμα για να δω 
πώς μπορούμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον. 
Είμαι η κυρία Füsun Tümsavaş, υπάλληλος τράπεζας εδώ 
στην Κωνσταντινούπολη Τουρκία με την ISBANKASI.
 Πιστεύω ότι είναι επιθυμία του Θεού να σε συναντήσω τώρα. 
Κάνω μια σημαντική επαγγελματική συζήτηση που θέλω να μοιραστώ
 μαζί σας την οποία πιστεύω ότι θα σας ενδιαφέρει γιατί σχετίζεται 
με το επώνυμό σας/εθνικότητά σας και πηγαίνετε να επωφεληθούν από αυτό.

Ένας αείμνηστος κ. Adrian Kartsonakis, πολίτης της χώρας σας
 που εργαζόταν σε χρυσό εδώ στην Κωνσταντινούπολη είχε
 μια σταθερή κατάθεση στην τράπεζά μου το 2007 
για 108 ημερολογιακούς μήνες, αξίας 9.500.000,00 € 
(Εννέα εκατομμύρια πεντακόσιες χιλιάδες ευρώ) την ημερομηνία λήξης
 για αυτή την κατάθεση ήταν πέρυσι. 
Δυστυχώς, ο Αντριάν Μπινιάρης, ήταν μεταξύ των θυμάτων του θανάτου
 στην πανδημία Covid19 2020 στις 30 Απριλίου στην επαρχία 
της Άγκυρας στην Τουρκία.

Η διοίκηση της τράπεζάς μου δεν γνωρίζει ακόμη για τον θάνατό του,
 το ήξερα γιατί ήμουν υπάλληλος του λογαριασμού του. 
Δεν ανέφερε κανέναν συγγενή/κληρονόμο όταν άνοιξε ο λογαριασμός 
και δεν ήταν παντρεμένος και δεν βρέθηκε συγγενής. 
Την περασμένη εβδομάδα, η Διοίκηση της τράπεζάς μου είχε 
μια συνάντηση για μια άσκηση επαλήθευσης τράπεζας 
για να σημειώσει αδρανείς και εγκαταλειμμένους
 λογαριασμούς καταθέσεων
. Ξέρω ότι αυτό θα συμβεί και γι' αυτό έψαχνα ένα μέσο
 για να χειριστώ την κατάσταση, διότι εάν ο Διευθυντής 
της Τράπεζάς μου ανακαλύψει τον θάνατό του, η τράπεζα
 θα εκτρέψει τα κεφάλαια για τους επικεφαλής διευθυντές της 
για να μοιραστούν συμβεί. 
Γι' αυτό όταν είδα τα στοιχεία σου χάρηκα.

Τώρα ζητώ τη συνεργασία σας για να σας παρουσιάσω 
ως τον επόμενο συγγενή/κληρονόμο του λογαριασμού, καθώς έχετε
 το ίδιο επώνυμο και την ίδια εθνικότητα με αυτόν και τα κεντρικά
 γραφεία της τράπεζάς μου θα σας αποδεσμεύσουν τον λογαριασμό 
μέσω της βοήθειάς μου. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος. η συναλλαγή 
θα εκτελεστεί σύμφωνα με μια νόμιμη ρύθμιση
 που θα σας προστατεύει από οποιαδήποτε παραβίαση του νόμου. 
Είναι καλύτερο να διεκδικήσουμε τα χρήματα παρά να επιτρέψουμε
 στους Διευθυντές της Τράπεζας να τα εκτρέψουν
 και να μοιραστούν μεταξύ τους. 
Δεν είμαι άπληστος άνθρωπος, γι' αυτό προτείνω να μοιραστούμε
 τα χρήματα, 50/50% για εσάς και εμένα αντίστοιχα. 
Πείτε μου τη γνώμη σας σχετικά με αυτό και παρακαλώ να χειριστείτε
 αυτές τις πληροφορίες εμπιστευτικές.
 Θα σας δώσω περισσότερες λεπτομέρειες μόλις λάβω την επείγουσα 
απάντησή σας μέσω της προσωπικής μου διεύθυνσης email παρακάτω.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
fusuntusavas@gmail.com

Τις καλύτερες ευχές
Füsun Tümsava
Δικό μας σχόλιο:
Φυσικά, μάλλον ποντάρει, εκτός από την αφέλεια, 
στην ανθρώπινη απληστία.
Συμβουλή. μόνο μία.
Μην απαντάτε  σε αυτού του στιλ παρόμοια μηνύματα.
Υ.Γ: Προσέξτε και μία ακόμη λεπτομέρεια.
Ένας αείμνηστος κ. Adrian Kartsonakis, πολίτης 
της χώρας σας, γράφει στο κείμενο αλλά αργότερα, 
μάλλον από λάθος, τον αναφέρει ως:Αντριάν Μπινιάρης
Δυστυχώς, ο Αντριάν Μπινιάρης, ήταν μεταξύ 
των θυμάτων του θανάτου στην πανδημία Covid19 2020 

Δεν υπάρχουν σχόλια :