Δευτέρα 25 Απριλίου 2022

Κόρινθος, κάποιες παλιές εποχές, σαν σήμερα: Έγραψε, για αυτές τις φωτογραφίες, ο φίλος μου ο Γιάννης Πιαδίτης.(4 φωτογραφίες)





Γιάννης Πιαδίτης
4 ώρ.  · 
Θυμάμαι την δεκαετία του 50, μικρό παιδί, περιμέναμε με αγωνία το Πάσχα,
 γιατί ήταν ευκαιρία για σύναξη της ευρύτερης οικογένειας Πιαδίτη
 για το ψήσιμο των αρνιών που συμπεριλάμβανε ακόμα και δεύτερα ξαδέλφια,
 χωρίς να παραλείπονται και οι γείτονες. 
Δημοσιεύω Δύο φωτογραφίες μετά το ήμισυ της  δεκαετίας του 50 
που εμφανίζομαι και εγώ ηλικίας 7 ή 8 ετών και είμαι στην πρώτη καθισμένος
 στην μέση της κάτω σειράς έχοντας γυρισμένο το κεφάλι αριστερά
 και δίπλα μου και δεξιά μου δύο ξανθά κοριτσάκια που πρέπει να είναι 
κατά σειρά οι εξαδέλφες μου 
Ολυμπία Πιαδίτη - Κοϊνη και Βάντα Πιαδίτη-Σταθοπούλου
 και πίσω μου τον εξάδελφο Παύλο Καρακωνσταντή και προφανώς
 θα γυρίζω την σούβλα κρατώντας ένα μπιστόλάκι κρότου για την τήρηση 
του εθίμου προφανώς.
 Στην δεύτερη φωτογραφία είμαι όρθιος μπροστά στον πατέρα μου 
και κρατάω την σούβλα  προφανώς την επόμενη χρονιά λόγω 
της διαφορετικής ενδυμασίας των απεικονιζομένων πλην εμού
 που φοράω την ίδια δίχρωμη ζακέτα, σάμπως είχαμε και άλλη....
 Οι άλλες δύο φωτογραφίες είναι προπολεμικές και η μία μάλιστα 
πρέπει να είναι λίγο μετά από τον σεισμό του 1928 και το συμπεραίνω 
από την παραπηγματική μορφή των σπιτιών γνωρίζοντας
 την μετέπειτα μορφή τους. 
Στις δύο τελευταίες μη με ψάχνετε...... Από τις παραπάνω φωτογραφίες 
πρέπει να διδαχθούμε ότι ενωμένοι και αγαπημένοι μπορούμε
 να αντιμετωπίσουμε τα πάντα. Χριστός Ανέστη φίλοι μου και χρόνια σας πολλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια :