Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2021

Μεγάλη προσοχή. Απάτη με τράπεζες…

Το είδαμε στο FB και το μεταφέρουμε…
Προσοχή!(έγινε στην Καβάλα)
Με πήρε κάποιος που ήθελε να αγοράσει 230€ λάδι. 
Του έδωσα λογαριασμό να μου καταθέσει τα 230. Μετά από λίγο μου έστειλε 
αποδεικτικό κατάθεσης 2300€. Με πήρε σε πανικό ότι έκανε λάθος 
και να του επιστρέψω αμέσως τα χρήματα γιατί πρέπει να πληρώσει κάποιες 
υποχρεώσεις του. 
Φυσικά και αρνήθηκα να του τα επιστρέψω αφού δεν είχε
 μπει τίποτα στο λογαριασμό (θα φαινόταν η κατάθεση μετά από δύο μέρες).
 Συνέχιζε να με πιέζει να του τα καταθέσω πιο επιθετικά. 
Του είπα όταν μπουν τα χρήματα στο λογαριασμό μου ευχαρίστως. 
Μετά μου είπε ότι θα πάρει κάποιον γνωστό του 
από την τράπεζα μου την εθνική να επικοινωνήσει μαζί μου 
(στις 3 ώρα το μεσημέρι)! 
Μετά από 10 λεπτά μου ήρθε ως δια μαγείας ένα μήνυμα 
από την εθνική τράπεζα ότι έγινε κατάθεση στο λογαριασμό μου 2300€. 
Τσέκαρα το λογαριασμό μου κ φυσικά δεν είχε μπει τίποτα. 
Συνέχισε να τηλεφωνεί και να με πιέζει να του επιστρέψω τα χρήματα. 
Του είπα ότι ούτε καν έχω 2300 στο λογαριασμό μου 
και μου είπε να του βάλω ότι έχω ο θεούλης! 
Στο ενδιάμεσο επικοινώνησα με την ασφάλεια και με καθοδήγησε 
πως να το χειριστώ… 
Μου έστειλε πλαστό αποδεικτικό κατάθεσης και το πιο τρομακτικό είναι
 ότι αυτό το κύκλωμα μπορεί και στέλνει μήνυμα στο κινητό με ψεύτικα
 στοιχεία της τράπεζας που φαίνονται σαν αληθινά…
( είναι αντιγραφή επικόλληση). … 
Προσοχή διαβάστε το γιατί όσοι δεν έχετε την δυνατότητα να μπείτε άμεσα
 στο ίντερνετ banking πρέπει να απευθυνθείτε η στο ΑΤΜ για επαλήθευση
 η στο συνεργαζόμενο κατάστημα για επιβεβαίωση…

Δεν υπάρχουν σχόλια :