Σάββατο 27 Ιουνίου 2020

Αναμνηστική από την ένδοξη Σαμαρίνα; Μάλλον θα πρόκειται κι αυτό για FAKEnews. Χαλαρώστε.......

Γράφει κάποιος, στο διαδίκτυο:
Οι "επενδυτές" κάνουν τον ναργιλέ τους στην ένδοξη Σαμαρίνα, 
στην προτομή του Υπολοχαγού Αλέξανδρου Διάκου, του πρώτου Έλληνα
 αξιωματικού που έπεσε μαχόμενος στην Πίνδο στον Ελληνοαλβανικό πόλεμο.
Αναμνηστική από την ένδοξη Σαμαρίνα; 
Μάλλον θα πρόκειται κι αυτό για FAKEnews.
 Χαλαρώστε.......
Μήπως, παρεμπιπτόντως γνωρίζετε 
πόσους μόνιμους κατοίκους και ποιας ηλικίας 
έχει η ένδοξη Σαμαρίνα και πόσους μετανάστες
τον χειμώνα και ποιας ηλικίας
Αντί επιλόγου:
Εσείς μωρέ παιδιά κλεφτόπουλα
παιδιά της Σαμαρίνας
μωρέ παιδιά καημένα
παιδιά της Σαμαρίνας
κι ας είστε λερωμένα.

Αν πάτε πάνω μωρέ στα βουνά
κατά τη Σαμαρίνα
μωρέ παιδιά καημένα
κατά τη Σαμαρίνα
κι ας είστε λερωμένα.

Τουφέκια μωρέ να μη ρίξετε
τραγούδια να μη πείτε
μωρέ παιδιά καημένα
τραγούδια να μη πείτε
κι ας είστε λερωμένα.

Κι αν σας ρωτήσει μωρ’ η μάνα μου
κι η δόλια η αδερφή μου
μωρέ παιδιά καημένα
κι η δόλια η αδερφή μου
κι ας είστε λερωμένα.

Μη πείτε πως μωρέ εχάθηκα
πως είμαι σκοτωμένος
μωρέ παιδιά καημένα
πως είμαι σκοτωμένος
κι ας είστε λερωμένα.

Πείτε τους μωρέ πως παντρεύτηκα
τη μαύρη γη πως πήρα
μωρέ παιδιά καημένα
τη μαύρη γη πως πήρα
κι ας είστε λερωμένα.

Εδώ πέφτει η αυλαία.
Παράσταση .....τέλος!

Δεν υπάρχουν σχόλια :