Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

Γνωστός φίλος Κορίνθιος: Μίλα πιο σιγά Parla più piano by Soc

Parla più piano e nessuno sentirà
Il nostro amore lo viviamo io e te
Nessuno sa la verità
Nemmeno il cielo che ci guarda da lassù
Insieme a te io resterò
Amore mio, sempre così
Parla più piano e vieni più vicino a me
Voglio sentire gli occhi miei dentro di te
Nessuno sa la verità
È un grande amore e mai più grande esisterà
Nessuno sa la verità
Nemmeno il cielo che ci guarda da lassù
Insieme a te io……resterò,
amore mio, sempre così

Parla più piano e vieni più vicino a me
Voglio sentire gli occhi miei dentro di te,
nessuno sa la verità
è un grande amore e mai più grande esisterà

Μίλα πιό σιγά
Μίλα πιο σιγά και κανείς δεν θα ακούσει,
την αγάπη μας θα ζήσουμε εγώ κι εσύ,
κανείς δεν γνωρίζει την αλήθεια
ακόμα και ο ουρανός που μας παρακολουθεί 
από εκεί ψηλά
Θα μείνω μαζί σου,
αγάπη μου, έτσι για πάντα

Μίλα πιο σιγά και έλα πιο κοντά μου
Θέλω να αισθανθείς τα μάτια μου μέσα σου,
κανείς δεν ξέρει την αλήθεια
είναι μια μεγάλη αγάπη και ποτέ 
δεν θα υπάρξουν μεγαλύτερες
Θα μείνω μαζί σου,
αγάπη μου, έτσι για πάντα

Μίλα πιο σιγά και έλα πιο κοντά μου
Θέλω να αισθανθείς τα μάτια μου μέσα σου,
κανείς δεν ξέρει την αλήθεια
είναι μια μεγάλη αγάπη και ποτέ 
δεν θα υπάρξουν μεγαλύτερες
https://lyricstranslate.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :