Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

Κόρινθος: 2 φωτογραφίες για όσους νοιώθουν δυστυχισμένοι από το "Μένουμε σπίτι".

1976 - Happy Day
Λαϊκός τραγουδιστής (Η θητεία)
Μενιδιάτης Μιχάλης
Μουσική/Στίχοι: Σαββόπουλος Διονύσης

Δίσκος Σαββόπουλος για την ταινία
 του Παντελή Βούλγαρη Happy day - 1976
 
Βλέπω φτωχούς ανθρώπους
με πληγωμένο εγωισμό
όμως είμαι ο τελευταίος      | 2x
γιατί δεν έχω ούτε κι αυτό   | 2x
Μάνα μου όλα περνούνε
κι όλα γίνονται ξανά
όμως τούτη η θητεία
δε σταματάει πουθενά
Ν' απολυθώ να φύγω
τι θ' αντικρίσω τι θα βγει
τούτο το καψόνι μοιάζει   | 2x
να ειν' ολόκληρη η ζωή    | 2x
Μάνα μου όλα περνούνε
κι όλα γίνονται ξανά
όμως τούτη η θητεία
δε σταματάει πουθενά
Όλα τα υπάρχοντά μου
έχουν καεί σιγά σιγά
όμως μέσα δεν αλλάζει      | 2x
και σιγοβράζει μια φωτιά   | 2x
Μάνα μου όλα περνούνε
κι όλα γίνονται ξανά
όμως τούτη η θητεία
δε σταματάει πουθενά

Δεν υπάρχουν σχόλια :