Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2020

Μας αποχαιρέτισε ο Κώστας Βουτσάς αλλά θα είναι πάντοτε εδώ με ταινίες που θα παίζονται πάντοτε.

Πέθανε σε ηλικία 88 ετών ο αγαπημένος ηθοποιός
 Κώστας Βουτσάς, μετά από μακρά νοσηλεία 
στο νοσοκομείο Αττικόν. 
Ο άνθρωπος που σκόρπισε δεκαετίες γέλιου στους Έλληνες μέσα από τις ταινίες 
αλλά και τη θεατρική του παρουσία εισήχθη στο νοσοκομείο στις 7 Φεβρουαρίου
 με λοίμωξη του αναπνευστικού και σημαντική καρδιακή
 και αναπνευστική δυσλειτουργία.

Οι θεράποντες ιατροί προχώρησαν στη διασωλήνωσή του στη Μονάδα 
Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου, 
όπου υποστηρίχθηκε μηχανικά η αναπνοή του.

Τελικώς, όμως, ο «αιώνιος έφηβος» Κώστας Βουτσάς δεν τα κατάφερε,
 καταλήγοντας σήμερα τα ξημερώματα. 
Στο επίσημο ανακοινωθέν του νοσοκομείου «Αττικόν»
 αναφέρεται πως την 24η Φεβρουαρίου παρουσιάστηκε σημαντική
 επιδείνωση της υγείας του, που εξελίχθηκε σε πολυοργανική ανεπάρκεια.
"Είμαι 87 ετών. Κλείνω 68 χρόνια ηθοποιός. 
Πήγα στη Δραματική Σχολή Μακεδονικού Ωδείου. 
Κατέβηκα τρεις φορές στην Αθήνα για να πάρω άδεια. 
Με διώξανε. 
Δεν κάνεις για το θέατρο, μου είπαν. 
Τελικά μου δώσανε άδεια για μουσικό θέατρο μόνο, κι εγώ, πήγα στα μπουλούκια. 
Μια ομάδα ηθοποιών, όλοι μεριδιούχοι,
 πηγαίναμε σε χωριά και παίζαμε σε καφενεία. 
Δεν υπήρχε βεντέτα. 
Ήμασταν μια αγκαλιά αγαπημένη. 
Μεγάλο σχολείο τα μπουλούκια. Δεν έκανες τον ηθοποιό, ήσουν ηθοποιός.
 Δεν έπαιζες τον ρόλο, ήσουν ο ρόλος. 
Στον Φίνο πήγα πιο μετά. 
Ήμασταν φίλοι με τον Δαλιανίδη, από τη Θεσσαλονίκη.
 Μου διαβάζει μια μέρα το σενάριο του ''Κατήφορου.
'' Τρελάθηκα. Έπαιξα στον ''Κατήφορο'' και από τότε, πήρα τον ανήφορο.
 Η καριέρα δε γίνεται με τα Ναι. 
H καριέρα γίνεται με τα Όχι.
Ένας συνάδελφος, έκανε μεγάλη επιτυχία.
 Πέσανε όλοι πάνω του. Δεχόταν τα πάντα. Μου λέει, έχω ανάγκη. 
Κάτσε λίγο ακόμη με την ανάγκη, του λέω. Εξαφανίστηκε. 
Ξέρεις τι λένε οι άλλοι αν είσαι παντού; Αυτός έχει σκορπίσει. 
Δεν έχω τρόπο να διδάξω, ούτε να κρίνω. 
Κάποτε με είχαν καλέσει από το αρμόδιο υπουργείο ως κριτή, και τους είπα 
ότι θα περνάω όλους τους υποψήφιους.
 Ο λόγος είναι ότι, κανένας δε μπορεί να αποδώσει υπό συνθήκες πίεσης και άγχους. 
Ποιος είμαι εγώ που θα κόψω τα φτερά των νέων ανθρώπων; 
Ποτέ δεν ήμουν ψώνιο και βεντέτα. 
Ανέκαθεν ζητούσα απ' όλους, γνωστούς και μη, να με αποκαλούν Κωστή 
και όχι Κύριε Βουτσά. Ο σεβασμός προέρχεται από τον τρόπο συμπεριφοράς. 
Ποτέ από τους τίτλους." Κ. Βουτσάς
Ο άνθρωπος που λάτρευε την ζωή.
Καλό ταξίδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια :