Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2020

Έγραψε, η φίλη μου Θεανώ Λιανοπούλου, για αυτήν την φωτογραφία.................


ΜΑΝΩΛΗΣ ΛΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ, ο αείμνηστος πατέρας μου,
με τη φωτογραφική του μηχανή πάντοτε κρεμασμένη στο λαιμό του, 
στην ΑΡΧΑΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟ, στην ιερή σκιά του ναού του ΑΠΟΛΛΩΝΑ
 και με φόντο τον επιβλητικό ΑΚΡΟΚΟΡΙΝΘΟ. 
Ευχαριστώ τον πιτσιρίκο ,που στέκεται, κάτω από τους Δωρικούς κίονες,
που δεν είναι άλλος από τον πολυαγαπημένο μου ξάδελφο ΒΑΣΙΛΗ ΚΟΖΑΝΙΔΗ, 
εξαιρετικό ζωγράφο και φωτογράφο, που ανακάλυψε 
αυτή την φωτογραφία, στο αρχείο του.
Η πανέμορφη επιχρωματισμένη αυτή φωτογραφία είναι του αξεπέραστου 
ζωγράφου και φωτογράφου, αλησμόνητου θείου μου ΠΕΤΡΟΥ ΚΟΖΑΝΙΔΗ. 
ΒΑΣΙΛΗ μου, όπως έχουμε πει πολλές φορές, συγγενείς έχουμε πολλούς,
αλλά αυτοί που αγαπάμε και μας αγαπούν αληθινά, είναι λίγοι κι εκλεκτοί 
κι εσύ είσαι για πάντα ξεχωριστός!
Σε ευχαριστώ που διατηρούμε άσβεστη τη συγγενική αγάπη, όπως η παλιά γενιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια :