Η εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
είναι η πρώτη είδηση σε όλο τον κόσμο καθημερινά.
Το ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο βέβαια δεν είναι μια καινούργια επιδίωξη
της αυτοκίνησης.
Αν επιστρέψουμε πολλά χρόνια πίσω, θα βρούμε πως κοντά στο 1860,
το πρώτο αυτοκίνητο που φτιάχτηκε με τη γέννηση της αυτοκινητοβιομηχανίας
ήταν ηλεκτρικό.
Ο κινητήρα εσωτερικής καύσης δημιουργήθηκε στη συνέχεια
από τους Daimler και Benz, ο οποίος και τελικά,
κυριάρχησε στην αγορά αυτοκινήτου.
Η λογική στροφή που προσπαθεί να πάρει η αυτοκίνηση
(έστω και με αργούς ακόμα ρυθμούς) έχει πολλούς συμμάχους πλέον
σε παγκόσμιο επίπεδο, και μπορεί όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες
να στρέφουν το βλέμμα τους στην ηλεκτροκίνηση στα σοβαρά
τα τελευταία χρόνια, αλλά η πρωτιά ανήκει σε Ελληνική βιομηχανία
και μάλιστα πολλές δεκαετίες πριν.
Αν το καλοσκεφτείς μοιάζει με παραμύθι ή με ταινία,
αλλά είναι πέρα για πέρα αληθινή ιστορία!
Βρισκόμαστε στην Ελλάδα την δεκαετία του 1970
(μεταβατική εποχή από τη Χούντα στη Μεταπολίτευση),
σε ένα απομακρυσμένο Ελληνικό νησί, μέσα σε ένα εργοστάσιο.
Στην μια μεριά είναι ένας διορατικός και φιλόδοξος επιχειρηματίας
και στην άλλη 2 σχεδιαστές (κορυφαίοι στο είδος τους)
καμιά 10αρια τεχνολογικοί επιστήμονες και αρκετοί εργάτες
από τον Πειραιά και τα γύρω νησιά.
Όλοι βρίσκονται γύρω από ένα καλαίσθητο (για την εποχή)
και πρωτοποριακό ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο, το E8000ECC,
το πρώτο ουσιαστικά ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο
ευρείας παραγωγής παγκοσμίως.
Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή κι ας δούμε πως φτάσαμε ως εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου