Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2019

Αρχαία Κόρινθος: Το λιμάνι του Λεχαίου.



6 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Πανέμορφο...και εδώ και χρόνια το αφήνουν και ρημάζει μαζί με το λιμάνι των Κεχρεών, το ΗΡΑΙΟ και την δίολκο.
ΑΓΓΕΛΙΚΗ Ν.

Kartsonakis Pan είπε...

Αγγελική μου, συμφωνώ απόλυτα μαζί σας.
Αν υπήρχε μυαλό στο "τσερβέλο τους"
πέρα από την λογική της αρπαχτής θα τα είχαν αξιοποιήσει.
Εδώ μόνο στο εύκολο κέρδος είμαστε επιρρεπείς.
Αν αυτά τα "κοσμήματα" υπήρχαν σε άλλα κράτη
(ΗΠΑ για παράδειγμα) θα ....άσε να μην μιλήσω
καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.
Ούτε καν θεματικά πάρκα δεν έχουμε αξιωθεί
ακόμη να κάνουμε με βάση τον πολιτισμό
που τυχαίνει να έχουμε κληρονομήσει
εμείς οι νεοέλληνες.
Ακόμη και στην Τουρκία κάνουν πράγματα
με βάση τον Ελληνικό πολιτισμό.

Ανώνυμος είπε...

Το ότι συμφωνείτε απόλυτα μαζί μου το έχω καταλάβει για αυτό και εγώ....μελετάω καθημερινά το blog σας.
ΑΓΓΕΛΙΚΗ Ν.

Kartsonakis Pan είπε...

Πάρα πολύ χαίρομαι γι αυτό Αγγελική.
Αν έχεις FACE δεν το γνωρίζω
(μάλλον όχι) αλλά συμπεραίνω
(από αυτά που σχολιάζεις)
ότι είμαστε συντοπίτες.
Θα γνωρίζεις σίγουρα
ότι δυστυχώς είναι μειοψηφία
οι άνθρωποι σαν κι εσένα.........

Ανώνυμος είπε...

όχι δεν εχω αλλά έχετε το mail που σας έστειλα με θέμα τα Γερμανικά καταφύγια του Ισθμού. Τελικά τα ανακάλυψα....
ΑΓΓΕΛΙΚΗ Ν.

Kartsonakis Pan είπε...

Αν έβγαλες φωτογραφίες πολύ θα χαιρόμουν
αν τα μοιραζόσουν μαζί μου.