Σάββατο 24 Αυγούστου 2019

Κρήτη, νομός Χανίων: Δείτε πώς ήταν το μαγευτικό Ελαφονήσι το 1979. (ΒΙΝΤΕΟ)

Έρημη παραλία, πεντακάθαρα νερά κι ανάμεσα στους μόλις δύο τουρίστες 
που παραθερίζουν στο σημείο, κάνοντας κάμπινγκ, να περνά ένα κοπάδι με κατσίκες.

Κι όμως το βίντεο, που τράβηξε ζευγάρι Γερμανών και ανάρτησε στο youtube, 
είναι αδιάψευστος μάρτυρας του ότι το Ελαφονήσι κάποτε ήταν ένα παρθένο μέρος.

Στις μέρες μας, παρότι η μοναδική θάλασσα με τη λευκή και ροζ άμμο
 εξακολουθούν να χαρακτηρίζουν αυτή την περιοχή, τους καλοκαιρινούς μήνες 
δε βρίσκεις στην κυριολεξία πού να πατήσεις από τον κόσμο.
Οι Γερμανοί τουρίστες το 1979 περιέγραφαν το Ελαφονήσι ως μια παραλία
 ονειρική, με νερά σε όλες τις αποχρώσεις, που αγκάλιαζαν τη λευκή 
και ροζ άμμο την ώρα που τα δέντρα έφταναν ως την ακτή.

Μάλιστα αναφέρουν πως τις περισσότερες ώρες κατά τις τρεις μέρες
 που έμειναν εκεί ήταν μόνοι τους όμως μετά άρχισε να φυσά 
δυτικός άνεμος και αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν αυτή την παραδεισένια θέση.
Δικό μου σχόλιο:
Το Ελαφονήσι, λόγω της καταγωγής μου, 
το επισκεπτόμουν από 9 χρονών
και το φωτογράφισα σε διαφάνειες πρώτη φορά 
ως επαγγελματίας το 1976.
Πάρα πολύ ευτυχής που βρήκε τυχαία ο αδελφός μου
στο διαδίκτυο, αυτό το βίντεο, και μου το έστειλε.
Υ.Γ: Έτσι για την ιστορία.
Τα γίδια ήταν του θείου μου του Βασίλη Κουκουράκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια :